توسعه دهنده شیبا اینو: درآمد از فضای رمز ارزها ایده خوبی است! | تغییرات پاداش BONE در شیباریوم

توسعه دهنده شیبا اینو: درآمد از فضای رمز ارزها ایده خوبی است! | تغییرات پاداش BONE در شیباریوم

Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی SHIB، مسیر شیبا اینو را در بازار نزولی در توییت اخیر خود به اشتراک گذاشت.

توسعه‌دهنده SHIB در حالی که از جامعه برای حمایت بی‌ شمارش تشکر می‌کند، برای رفع برخی از تصورات غلط وقت گذاشت. او در مورد ماهیت “مشارکت” برای شیبا اینو صحبت می کند و می گوید درآمد از فضای کریپتو “در واقع ایده خوبی است.”

در زمان انتشار، شیبا اینو 6.68 درصد کاهش داشت و به 0.0000075 دلار رسید. SHIB در 19 ژوئن در بحبوحه آخرین فروش بازار که شاهد حذف میلیاردها دلار از ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال بود، به 0.0000071 دلار سقوط کرد.

گاوها با خرید شیبا اینو (SHIB) در تلاش هستند تا از سطوح مهم حمایتی دفاع کنند و در حال حاضر این رمز ارز با قیمت 0.0000079 دلار معامله می شود.

پیشنهاد ایجاد تغییرات در پاداش BONE با نزدیک شدن به انتشار Shibarium

تیم شیبا اینو در آخرین پست وبلاگ خود به روز رسانی را منتشر کرد زیرا Shibarium برای راه اندازی احتمالی آماده می شود.

شیباریوم (Shibarium) یک راه حل لایه 2 است که توسط توسعه دهندگان xFUND و Shiba Inu توسعه یافته است و BONE قرار است “گاز” پروتکل شیباریوم باشد. این “گاز” عملکرد ضروری برای قراردادها و تراکنش های هوشمند را برای پردازش و اجرا فراهم می کند.

این تیم ادامه می‌دهد که برای توسعه شیباریوم و ذخیره BONE برای موقعیت‌های اعتبارسنجی، باید بیش از 20 میلیون BONE ذخیره کند. در نتیجه، پاداش‌های BONE در ShibaSwap باید در هفته‌های آینده متوقف شود تا BONE برای عملکردهایش در Shibarium ذخیره شود. تعداد توکن BONE ضرب شده در حال حاضر 225 میلیون است. از این رو، ضرب باید در 230 میلیون متوقف شود تا 20 میلیون BONE برای اعتبارسنجی Shibarium ذخیره شود.

BONE، یکی از توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو، در حال حاضر 250 میلیون عرضه ثابت دارد. اکنون جامعه باید تصمیم بگیرد که آیا فارم BONE را پس از تامین 230 میلیون نفر متوقف کند یا حداکثر عرضه را از 250 میلیون به 270 میلیون افزایش دهد.

🟠این تیم به مردم توصیه می کند که به غیر از وبلاگ رسمی شیبا اینو، هرگونه اطلاعات مربوط به انتشار شیباریوم را نادیده بگیرند. همچنین ادعا می کند که روی یک پست وبلاگ کاملاً متمرکز Shibarium کار می کند که ممکن است به زودی منتشر شود تا وضعیت به روزی در مورد توسعه پروژه ارائه دهد. به نظر شما با این برنامه های توسعه مداوم میتوان امید شیبا یک دلاری را دوباره زنده کرد یا این انتظار رویایی بیش نیست.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments