پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025 و چشم انداز قیمت آن برای سرمایه گذاری

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025 و چشم انداز آن بعد از راه اندازی شیباریوم

رقابت میم کوین ها با مضمون سگ در دو سال گذشته در دنیای رمز ارزها شکل گرفته است. ارز رمزنگاری شده شیبا اینو که به نام سگ شکاری ژاپنی نامگذاری شده است که به عنوان تصویر دوج کوین نیز استفاده می شود، در سال 2020 راه اندازی شد و به آن “قاتل دوج کوین” لقب گرفت. هدف آن این است که نه تنها یک پروژه 100٪ غیرمتمرکز باشد، بلکه از رقیب خود پیشی بگیرد. این در حالی است که شیبا موفق شد در اکتبر 2021 از نظر ارزش بازار از DOGE عبور کند، اگرچه به سرعت این موقعیت را پس داد. بنابراین در این مقاله به پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025 خواهیم پرداخت تا دریابیم که آیا SHIB تا آن زمان به یک سنت خواهد رسید؟ آیا طرفداران خود را خوشحال می کند؟ آیا SHIB سرمایه گذاران را میلیونر می کند یا خیر؟

آیا شیبا می تواند جایگاه دوج کوین را تا سال 2025 تصاحب کند؟

علیرغم تفاوت‌های قیمتی زیاد، دوج کوین و شیبا اینو در رتبه‌ بندی بر اساس ارزش بازار، در رتبه 7 قرار دارند و SHIB در رتبه 16 قرار دارند. شیبا ثابت کرده است که می تواند از رقیب خود پیشی بگیرد. در 28 اکتبر 2021، Shiba Inu از ارزش بازار Dogecoin پیشی گرفت و پس از رسیدن SHIB به ارزش 0.00008 دلار، به جایگاه نهم در رتبه بندی رسید. سپس SHIB شاهد کاهش قیمت بود و از نظر ارزش بازار به زیر DOGE سقوط کرد.

♦️شیبا به خوبی این شرایط را دارد تا از ارزش بازار رقیب خود عبور کند، اما پیشی گرفتن از قیمت آن ممکن است دشوارتر باشد.

در چند سال آینده شیبا عملکرد بهتری خواهد داشت یا دوج کوین؟

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر ارزش یک ارز دیجیتال تأثیر بگذارد، اما ابزار کاربردی به عنوان یک عنصر کلیدی تکامل یافته است. پس از ایجاد اتریوم، تمرکز بسیاری از افراد به جای سود دهی و بازدهی بالا، بر روی اهدف پروژه‌های کریپتو است.

شیبا نشان داده است که پتانسیل توسعه ابزارهای کاربردی را دارد، که مورد تحسین معامله گران قرار گرفته است، آنها معتقدند که این یک ارز دیجیتال است که می تواند در پنج سال آینده رشد کند.

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

پروژه کریپتو دارای اکوسیستم خاص خود از توکن های مختلف است. علاوه بر شیبا، LEASH، توکنی که افراد را به استفاده از شیبا سواپ تشویق می‌کند، و BONE، یک توکن حاکمیتی که برای فعال کردن هدف 100 درصد غیرمتمرکز پروژه طراحی شده است، وجود دارد.

The Value Trend استدلال می کند که موارد استفاده زیاد،سرمایه گذاران بیشتری را تشویق می کند تا برای خرید شیبا اقدام کنند. این سایت نوشت: دوج کوین به عنوان یک شوخی ایجاد شد و هیچ ارزش عملی واقعی یا پتانسیل زیادی برای رشد ندارد. از سوی دیگر، شیبا برنامه‌های بالقوه بیشتری را ارائه می‌کند و بنابراین همچنان می‌تواند پتانسیل رشد قیمت داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان این احساس را دارند که شیبا کاربرد بیشتری دارد و بنابراین ارزش بالقوه بیشتری دارد. Finder نوشت: شیبا اینو چند ایده جدید را به روی میز آورده است و این واقعیت که مبتنی بر شبکه اتریوم است به این معنی است که می‌تواند فناوری‌های جدید را آسان‌تر از دوج کوین ادغام کند. با این حال، این سایت همچنین به مزایای بسیاری از Dogecoin اشاره می کند.

همچنین Finder خاطر نشان کرد جامعه بزرگتر دوج کوین، مقدار بیشتر داده های قیمت و حس اعتماد سرمایه گذاران را برجسته می کند. این تعجب آور نیست زیرا دوج کوین هفت سال بیشتر از شیبا اینو کار می کند و به آن مزیت حرکت اول را می دهد.

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025

برخی از کارشناسان استدلال می‌کنند که SHIB برای ایجاد یک حرکت قیمتی بیشتر، باید شروع به سوزاندن توکن‌های بیشتری کند. این ارز رمزنگاری شده اعلام کرد که پس از هر تراکنشی که از NowPayments استفاده می کند، درصدی از SHIB را می سوزاند، اما این اقدام در عرضه در گردش تاثیر چندانی نداشته است. PlanetCrypto گفت که متحمل ترین مسیر برای رسیدن قیمت شیبا به یک سنت توکن سوزی است. 

برخی از سرمایه گذاران شیبا یک دلاری را تا سال 2025 پیش‌ بینی می‌کنند. نزدک اخیراً اعلام کرد که تاریخچه قیمت سکه زمینه خوبی برای افزایش قیمت دیگری به آن داده است. قیمت این توکن از نوامبر 2020 تا کنون 60,000,000 درصد افزایش یافته است. به گفته نزدک، برای رسیدن به 1 دلار، SHIB باید شاهد افزایش بیش از 3,722,000 درصدی نسبت به قیمت فعلی خود باشد که در مقایسه با عملکرد تاریخی آن نسبتاً خوب است. با این حال، اجماع از پیش‌بینی‌های قیمت شیبا اینو در سال 2025 نشان می‌دهد که 1 دلار یک هدف بعید است.

پیش بینی قیمت شیبا بعد از راه اندازی شیباریوم

شیباریوم یکی از ابتکارات کلیدی اکوسیستم شیبا اینو است. Shibarium یک شبکه لایه ۲ بلاک چین از Shiba Inu است که بر روی بلاک چین اتریوم در حال توسعه است. بلاک چین لایه 2 مقیاس پذیری آسان، زمان تراکنش سریع تر، کارمزد کمتر و چارچوب توسعه گسترده را فراهم می کند. بسیاری از دارندگان شیبا تا مدتها در انتظار راه اندازی شیباریوم به امید انفجار قیمت توکن بومی آن بودند اما در حال حاضر عملکرد توکن های این اکوسیستم نشان می دهد نوسانات مطابق میل سرمایه گذاران پیش نرفته است. چراکه شایعاتی مبنی بر خطا فنی شیباریوم جامعه را نسبت به آینده شیبا نگران کرده است.

در طول دوره قبل از راه اندازی شیباریوم، حرکت ارز دیجیتال شیبا صعودی بود زیرا قیمت 30٪ افزایش یافت. با این حال، به نظر می‌رسد که سرمایه‌ گذاران بزرگ و نهنگ ها در حال حاضر در حال انجام فرآیند ذخیره سود هستند، بنابراین ممکن است قیمت قبل از مرحله بعدی وارد مرحله تثبیت شود.

🔺 (https://t.me/pay98_net)به طور خلاصه، راه اندازی شیباریوم یک پیشرفت هیجان انگیز است که قابلیت های فنی اکوسیستم SHIB را بهبود می بخشد. واکنش منفی قیمت تاکنون مزایای بلند مدت آن را نفی نکرده است. SHIB هنوز برخی از شاخص های حرکت صعودی را نشان می دهد، اما حرکت ممکن است در کوتاه مدت کند شود. به طور کلی، Shibarium دلایل زیادی برای اطمینان از چشم انداز آینده SHIB با وجود نوسانات اخیر قیمت ارائه می دهد.

پیش بینی قیمت SHIB در سال 2025 براساس تحلیل سایت های معتبر

♦️سایت Gov.Capital تخمین می زند که سکه در سال آینده به 0.000047 دلار خواهد رسید و پیش بینی قیمت SHIB آن برای سال 2025 حدود 0.0003054 دلار است.

♦️متاسفانه برای SHIB، این پیش‌بینی مشابهی از PricePrediction است که تخمین می‌زند از 0.00002014 دلار در سال آینده به 0.00004335 دلار در سال 2025 افزایش یابد.

♦️پلتفرم CoinPriceForecast پیش بینی قیمت سکه Shiba Inu خود را برای سال 2025 در 0.00003642 دلار تا پایان سال می بیند.

♦️دیجیتال کوین پرایس فکر نمی کند SHIB حتی در پنج سال آینده مقاومت 0.0001 دلاری را بشکند. پیش بینی قیمت Shiba Inu آن برای سال 2025 عدد 0.0000185 دلار است. 

به نظر بسیار بعید به نظر می رسد که Shiba Inu به مرز 1 دلار برسد، حداقل نه با عرضه فعلی در گردش. به گفته نزدک، اگر SHIB بتواند با عرضه فعلی خود به 1 دلار صعود کند، ارزش بازار آن به 550 تریلیون دلار خواهد رسید که بیش از پنج برابر ارزش کل کالاها و خدمات تولید شده است.

سوالات متداول

قیمت شیبا در سال 2025 به چند دلار خواهد رسید؟

طبق پیش‌بینی ها، قیمت SHIB ممکن است حداکثر قیمت 0.0000326 دلار و حداقل ارزش 0.0000227 دلار برای سال 2025 داشته باشد.

آیا شیبا سرمایه گذاری خوبی است؟

بله، SHIB یک سرمایه گذاری خوب برای بلند مدت است، زیرا این پروژه با بازدهی عظیم افراد زیادی را میلیونر و شگفت زده کرده است. تمایل مطلوب ایلان ماسک به توکن SHIB به عنوان یک میم کوین، که آن را “قاتل دوج کوین” می نامد، نیز توجه بسیاری از سرمایه گذاران را برانگیخته است. توصیه سرمایه گذاری ما این است که معامله گران باید قبل از سرمایه گذاری تحقیق کنند.

آیا شیبا یک دلاری در سال 2025 در دسترس است؟

توکن‌های شیبا رشد گسترده‌ای را نشان داده‌اند، اما طبق پیش‌ بینی قیمت شیبا اینو، کوین میم ممکن است تا سال 2030 به مرز 1 دلار نرسد. همچنین شیبا اینو ممکن است تا سال 2025 از مرز 0.0001204 دلار عبور کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی
مرتضی
3 ماه قبل

قیمت شیبا در سال 2025 چند میشه؟؟؟