سلطه شیبا در نهنگ های اتریوم

شیبا اینو مقام اول در سلطه نهنگ های اتریوم را از دست داد

ارز شیبا اینو (Shiba Inu) بار دیگر سلطه خود را در بین کیف پول های سطح نهنگ از دست داد. 

بر اساس گزارش WhaleStats، پس از جهش ناگهانی 8 درصدی در بازار، قیمت Shiba Inu عقب‌نشینی کرده و به پایین‌ترین سطح محلی خود رسیده است. این افت جایگاه سلطه ارز شیبا را در میان کیف پول‌های بزرگ اتریوم به رتبه دوم نزول داده است.

پس از از دست دادن بیشتر ارزش خود، ارزش خالص دارایی های SHIB در میان نهنگ ها کاهش یافته و به مقام دوم رسیده است. رتبه اول اکنون به دسته “سایر توکن ها” می رسد، به این معنی که نهنگ ها به طور خاص روی یک توکن تمرکز نمی کنند و سرمایه خود را بین توکن های متنوع توزیع کرده اند.

سلطه توکن ها در کیف پول های نهنگ

درصد تسلط کلی ارز شیبا 7.2٪ است، در حالی که سایر توکن ها مسئول 7.5٪ از کل دارایی ها در بین نهنگ ها هستند. اگرچه Shiba Inu موقعیت پیشرو خود را از دست داده است، اما همچنان با برتری 2 درصدی در برابر توکن رتبه سوم یعنی FTX حرکت می کند.

دلیل این افت چه بود؟

اول از همه، کاهش سریع قیمت در بازار از پایان اکتبر متوقف نشده است. Shiba Inu بیش از 60٪ از آخرین اوج قیمت تاریخی (ATH) خود را از دست داد، که نشان می دهد معامله گران یا نهنگ ها مایل به حمایت یا تقویت هرگونه افزایش صعودی دیگری نیستند.

با توجه به شتاب افت قیمت، ارزش خالص دارایی های هولد شده از 2.1 میلیارد دلار به 1.7 میلیارد دلار کاهش یافته است.

دلیل دیگر ممکن است این باشد که خطرات در بازار ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی تا سطوح شدید افزایش یافته است. سرمایه گذاران اکنون گزینه های امن تری مانند استیبل کوین ها را انتخاب می کنند تا از ضررهای بیشتر در بازار جلوگیری کنند.

SHIB تنها توکن موجود در لیست قیمت ارزهای دیجیتال نیست که به سرعت ارزش خود را از دست می دهد. نزدیکترین رقیب این توکن، دوج کوین نیز از زمانی که به بالاترین قیمت محلی آن یعنی 0.30 دلار در 29 اکتبر رسیده است، 45 درصد افت داشته است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments