شیبا اینو برای شروع رالی صعودی چه سطوحی را باید حفظ کند؟ | تحلیل تکنیکال ارز SHIB

شیبا اینو برای شروع رالی صعودی چه سطوحی را باید حفظ کند؟ | تحلیل تکنیکال ارز SHIB

پس از کاهش قیمت شیبا اینو در اوایل آوریل، این رمز ارز به زیر خط پایه (سبز) باندهای بولینگر (BB)، یک روند نزولی را در پیش گرفته است. در همین حال، خریداران حمایت را در مقاومت خط روند پنج ماهه (زرد، خط چین) تضمین کرده‌اند.

قیمت فعلی نشان دهنده افزایش اخیر در فشار خرید شیبا اینو است. هر نزدیکی بالاتر یا پایین تر از خط پایه می تواند بر حرکت های آتی این میم کوین محبوب تأثیر بگذارد. در زمان انتشار، SHIB با 17 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، 0.000009913 دلار معامله می شود. 

نمودار روزانه شیبا اینو 

سقوط SHIB با افت بیش از 65 درصدی به سمت پایین ترین سطح هشت ماهه خود در 18 ژوئن همراه بود. این موجب شد یک مثلث نزولی را در بازه زمانی روزانه ایجاد شود و یک شکست مورد انتظار به تمایلات کوتاه مدت نزولی دامن زد.

نمودار روزانه شیبا اینو 

اگرچه رشد اخیر SHIB به آزمایش 20 EMA (قرمز) کمک کرد، اما این آلت کوین برای ادعای یک روند صعودی نیاز به یافتن نزدیکی بالاتر از این سطح داشت. همچنین، از آنجایی که شکاف بین EMA 20/50 به طور قابل توجهی افزایش یافته است، خریداران مشتاق خواهند بود وارد عمل شوند.

با در نظر گرفتن پویایی بازار فعلی، یک حرکت معکوس از EMA 20 می تواند SHIB را به سمت حمایت خط روند نزدیک به سطح 0.0000079 دلار بکشاند. در صورت افزایش ناگهانی حجم خرید، هرگونه نقض بالای EMA 20 می تواند به تست محدوده 0.00001082-0.00001156 دلار کمک کند.

شاخص RSI

پس از چندین بار آزمایش عدد 33 در شاخص RSI در نهایت بهبود یافت. از اینجا به بعد، هر تغییر جهت نشان دهنده واگرایی نزولی در شاخص با افت قیمت است.

شاخص RSI

به طور مشابه، قله های پایین تر OBV شانس واگرایی نزولی را مجدداً تایید کرد. علاوه بر این، نشانگر Aroon up (زرد) همچنان در سطح 0٪ بود. تا زمانی که شاهد احیای شدید نباشد، شرط بندی طولانی ممکن است سودآور نباشد.

جمع بندی

با توجه به پتانسیل واگرایی های نزولی در RSI و OBV و مقاومت شیبا اینو در 20 EMA، می تواند با یک مانع روبرو شود و دوباره منطقه 0.0077 دلار را آزمایش کند.

با این حال، شیبا اینو یک همبستگی خیره کننده 91 درصدی 30 روزه با بیت کوین دارد. از این رو، نظارت بر حرکت بیت کوین با احساسات کلی بازار می تواند برای انجام یک حرکت سودآور ضروری باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments