بازگشت شیبا اینو به سیر صعودی

افزایش قیمت SHIB | شاخص های تکنیکال از سیر صعودی برای شیبا اینو خبر می دهند

فاز اصلاح قیمت که در ماه نوامبر آغاز آن را شاهد بودیم نقش پررنگی در نوسانات SHIB ایفا کرد؛ البته این موضوع تنها مختص به این کوین نیست و تعداد کمی از کوین ها در این فاز عملکرد مناسب ارائه دادند.

قیمت شیبا اینو در این راستا 65 درصد از ارزش خود را ازدست داد و تا حمایت 0.000031 دلار سقوط کرد. هرچند، قیمت در حال جذب فشار تقاضا ناچیزی از این سطح حمایت پایین می باشد و این نشان از یک سیر صعودی در آینده دارد.

علاوه بر آن، اخبار اخیر پیرامون شیبا اینو (SHIB)، حاکی از آن است که با سابقه ترین صرافی کریپتو در استرالیا، Coinjar، این توکن را در کنار 6 کوین دیگر به لیست خود اضافه خواهد کرد. 

به گزارش یو تودی، لیست شدن SHIB در کنار سولانا (SOL) و ترا (LUNA) در صرافی هیوبی (Houbi) از دیگر خبر های مثبت اخیر برای این توکن به شمار می آید.

نکات تکنیکال کلیدی:

بر روی نمودار روزانه، قیمت SHIB از میانگین متحرک نمایی 100 و 200 روزه عبور کرده است.

شاخص مقاومت نسبی روزانه  (RSI) از پایین در حال نزدیک شدن به خط خنثی می باشد.

حجم معاملات 24 ساعته در سطح 1.56 میلیارد دلار قرار دارد و نشان از یک کاهش 20.6 درصدی دارد.

نمودار قیمت شیبا اینو
منبع: TradingView

قیمت توکن SHIB با سقوط به حمایت حیاتی 0.000031 دلار، وارد یک فاز تحکیم قیمت باریک گشت و بیش از چند هفته بین این سطح حمایت پایین و 0.0000375 دلار در نوساند بود.

در 20 دسامبر (29 آذر)، این کوین شاهد فشار فروش شدیدی بود که سطح پایین 0.00002885 دلار را به همراه داشت. هرچند، خریداران دست به کار شدند و تا پایان روز، یک کندل نوع دوجی را رقم زدند. بنابراین، SHIB یک کندل صعودی قوی از خود نشان می دهد که در حال حرکت به سمت مقاومت بالاسری در 0.00003775 دلار می باشد.

شاخص مقاومت نسبی روزانه، یک ریکاوری تحسین برانگیز را نشان می دهد که به پرایس اکشن SHB شباهت دارد. این خط می تواند به زودی با امید تقاطع صعودی، به خط میانی برسد.

نمودار 4 ساعته شیبا اینو
نمودار 4 ساعته شیبا اینو

در این نمودار، قیمت Shiba-Inu یک بهبود “V” شکل را نشان می دهد. این توکن در زمان انتشار این مطلب در کوین گیپ با قیمت 0.0000348 دلار معامله می گردد که 14 درصد رشد از حمایت خود را نشان می دهد. 

به هر حال، این کوین همچنان نیاز دارد تا از مقاومت 0.00003775 دلار عبور کرده و در بالای آن باقی باند؛ چرا که این امر اعتبار بیشتری به سیر صعودی پیش رو می بخشد.

شاخص میانگین متحرک همگرایی واگرایی (MACD) بر روی نمودار 4 ساعته نشان می دهد MACD (رنگ آبی) و خط های سیگنال (نارنجی) اخیراً در بالای محدوده خنثی یکدیگر را قطع کرده اند و نشان از یک حرکت صعودی در قیمت دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments