رشد شبکه شیبا اینو

رشد شبکه شیبا اینو صعودی شده است | این برای قیمت چه معنایی دارد؟

شبکه Shiba Inu همچنان به رشد خود ادامه می دهد و کاربران جدید روزانه به آن اضافه می شوند.

رشد خالص شبکه شیبا اینو بر اساس معیارهای ارائه شده توسط IntoTheBlock analytics صعودی شده است. 

شاخص رشد خالص شبکه، تعداد کیف پول های شیبا اینو را که کمتر از 30 روز است که سکه های خود نگه داشته اند، ردیابی می کند. 

بنابراین، یک سیگنال صعودی ممکن است به این معنی باشد که دارندگان Shiba Inu بیشتری به‌رغم نوسانات بازار در ماه دسامبر، اخیراً سکه‌های خود را حفظ کرده‌اند و علی رغم فروش گسترده در بازار اقدام به فروش دارایی های خود نکرده اند.

پس از رسیدن به نقطه عطف یک میلیونی تعداد دارندگان در اواخر نوامبر، Shiba Inu در حال افزودن کاربران جدید است. طبق آمار WhaleStats، تعداد دارندگان فعلی Shiba Inu به رقم شگفت انگیز 1,080,058 رسیده است که نشان دهنده افزایش خرید ارز شیبا (SHIB) است.

در این میان، 1000 کیف پول برتر ETH که توسط وب سایت نظارتی نهنگ ها ردیابی می شود، دارای 52,507,978,883,328 توکن SHIB است.

از نظر قیمت‌های بازار، افزایش تعداد کاربران ممکن است مستقیماً روی توکن تأثیر نداشته باشد. اما از منظر رشد اولیه، این ممکن است یک نشانه سالم برای آغاز روند صعودی باشد. 

Shiba Inu همچنان به افزودن کاربردهای جدید ادامه می دهد

Shiba Inu همچنان به افزودن ابزارهای بیشتر در تلاش برای کنار گذاشتن وضعیت “میم کوین” خود ادامه می دهد. اوایل سال 2021 شاهد راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap بودیم که خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند سهامداری و وام‌دهی را به همراه داشت.

سپس در دسامبر 2021، توسعه‌دهنده این توکن Shytoshi Kusama به توسعه یک متاورس شیبا اینو محور، “Oshiverse” بر اساس بازی های شیبا اینو اشاره کرد. Oshiverse بر اساس Shibarium، یک راه حل لایه 2 ساخته شده در بالای اتریوم برای شیبا اینو ساخته خواهد شد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments