ارز شیبا به پایین ترین سطح سال 2021 رسیده است! وقت خرید shib است؟

ارز شیبا به پایین ترین سطح سال 2021 رسیده است! وقت خرید shib است؟

گاوهای شیبا اینو برای دفاع از پایین‌ترین محدوده 2021 آماده‌اند. اما آیا آنها می توانند جلو بیفتند و تسلط را به دست بگیرند؟

جذابیت میم کوین ها در میان احساسات منفی اقتصاد کلان در دو ماه دوم کمرنگ شد. شیبا اینو مانند ارز pepe که به پایین‌ترین حد خود رسیده است، پایین‌ترین سطح 2021 را دوباره آزمایش کرد. سرمایه گذاران پس از شکایت بایننس به استیبل کوین ها، بیت کوین [BTC] و اتریوم [ETH] پناه بردند – که این امر در چند روز گذشته، سکه های میم را در معرض فشار فروش بیشتری قرار داده است.

خرید و فروش ارز شیبا

با این حال، ناظران فدرال رزرو در مورد موضع احتمالی بدخواهانه و توقف افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو خوشحال هستند. اگر اینطور باشد، احساسات منفی ممکن است کاهش یابد و به شیبا اینو اجازه دهد تا ضررهای اخیر را جبران کند. اما یک موضع جنگ‌ طلبانه می‌تواند ارزش این میم را بیشتر کاهش دهد.

دستیابی شیبا اینو به پایین ترین سطح از سال 2021

در آخر هفته گذشته (10/11 ژوئن)، BTC منطقه 25 هزار دلاری را مجدداً آزمایش کرد و آلتکوین ها و میم کوین ها را در معرض سقوط قیمت قرارداد. SHIB به 0.00000543 دلار سقوط کرد و به زیر 0.00000510 دلار پایین ترین سطح از سال 2021 سقوط کرد.

چارت روزانه شیبا

اگرچه RSI در زمان نگارش این مقاله در منطقه فروش بیش از حد قرار داشت، CMF به بالای نقطه صفر صعود کرد. این نشان می‌دهد که SHIB با وجود فشار شدید فروش، شاهد جریان‌های سرمایه قابل توجهی بوده است و خریداران همچنان در حال خرید شیبا هستند.

در نمودار روزانه، افت شدیدی که در 10 ژوئن شاهد بودیم، در بالای محدوده پایین کانال نزولی (سفید) بسته شد. این به تلاش گاوها برای دفاع از پایین ترین سطح سال 2021 اشاره می کند. بنابراین، اگر تصمیم فدرال رزرو غیرقابل قبول باشد، SHIB می تواند به محدوده متوسط (0.00000753 دلار) یا محدوده بالا (0.00000918 دلار) صعود کند.

در مقابل، در صورتی که فدرال رزرو موضعی جنگ طلبانه اتخاذ کند، ممکن است مجدداً پایین ترین سطح 2021 مورد آزمایش قرار گیرد. چنین حرکتی می‌تواند باعث شود SHIB در صورت بازگشت فشار نزولی، پایین‌ترین حد خود را ایجاد کند.

کاهش فشار فروش شیبا

آخر هفته گذشته (10/11 ژوئن) شاهد افزایش فشار فروش بود که با افزایش شدید عرضه در مبادلات (قرمز) و حجم نشان داد. آدرس‌های بیشتری را نشان می‌دهد که SHIB به صرافی‌ها برای فروش منتقل شده‌اند.

فشار فروش شیبا

در زمان انتشار، این معیار کاهش یافته است در حالی که عرضه خارج از بورس (زرد) افزایش یافته است – که نشان دهنده کاهش فشار فروش و افزایش انباشت کوتاه مدت است. به عبارت دیگر؛ برخی از سرمایه گذاران در حال خرید شیبا هستند.

اما احساسات در بازار آتی هنوز یک سوگیری قاطع صعودی را نشان نداده است. نسبت معاملات خرید به فروش شیبا در قراردادهای آتی دارای یک فاصله ناچیز است، به این معنی که قیمت می تواند در هر جهت حرکت کند.

نسبت معاملات خرید به فروش شیبا در قراردادهای آتی

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments