اگر قیمت بیبی دوج به سقف قبلی برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما چقدر ارزش دارد؟

اگر قیمت بیبی دوج (BabyDoge) به سقف قبلی برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما چقدر ارزش دارد؟

در ابتدا، دوج کوین (DOGE) وجود داشت. این سکه ای است که به عنوان تقلیدی از ارزهای دیجیتال ایجاد شد، اما در نهایت توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و اکنون به عنوان یکی از مهم ترین رمز ارزها دیده می شود.

زمانی که پروژه ای موفق باشد، احتمال زیادی وجود دارد که افراد آن را به یکدیگر معرفی و برای سرمایه گذاری اقدام کنند. Dogecoin نیز از این قاعده مستثنی نیست، با این میم کوین الهام بخش مجموعه‌ای از به اصطلاح میم کوین هایی با مضمون سگ است که هدفشان کسب موفقیت‌های مشابه و دنبال‌کنندگان اختصاصی مشابه DOGE است. همانطور که از نام سکه پیداست، بیبی دوج (BabyDoge) یکی از این ارزهای دیجیتال است.

تیم توسعه دهنده این پروژه توکن بیبی دوج را به عنوان “یک توکن تورم زا” توصیف می کند و بیان می کند که به دارندگان توکن برای تراکنش ها در طول زمان پاداش می دهد.

بیبی دوج بر روی زنجیره بایننس اسمارت چین (BSC) کار می کند، زیرا همانطور که در وایت پیپر آن بیان شده است، این یک بلاک چین مستقل است که امنیت شبکه را تامین می کند. توسعه دهندگان می گویند نه تنها این، بلکه می تواند با ماشین مجازی اتریوم تعامل داشته باشد، به این معنی که می تواند از برنامه های مبتنی بر بلاک چین اتریوم پشتیبانی کند.

به گفته پورتال توکن سوزی بیبی دوج، در 24 ساعت گذشته، 6.02 تریلیون BABYDOGE به ارزش نزدیک به 16000 دلار سوخته است. ارز رمزپایه میم در توییتر پرطرفدار است و جامعه آن در تلاش هستند تا به رویای بیبی دوج یک تومانی دست یابند.

این توکن در تاریخ 4 ژوئیه 2021 به بالاترین حد خود یعنی 0.00000002 دلار رسید و طبق داده های سایت کوین مارکت کپ 92 درصد کمتر از این سطوح در زمان انتشار معامله می شود. این در حالی است که در اوج احساسات منفی بازار کریپتو، اکثر سرمایه گذاران و معامله گران این شرایط را یک فرصت برای خرید بیبی دوج می دانند.

اگر بیبی دوج به ATH برسد، چقدر سود می کنید؟

🔰اگر امروز 100 دلار در بیبی دوج سرمایه گذاری کنید، 70 میلیارد BABYDOGE دریافت خواهید کرد. اگر سکه به بالاترین حد خود بازگردد، ارزش این سکه ها 1400 دلار یا سود موثر سرمایه اولیه شما بیش از 10 برابر خواهد شد. 

🔰از طرفی اگر یک سرمایه گذار 1000 دلار ارز بیبی دوج خریداری کند، 702 میلیارد توکن در کیف پول او موجود خواهد شد که پس از رسیدن قیمت دوج کوین به سقف قبلی معادل 14,044 دلار دارایی خواهد داشت.

⚜️در این میان لازم است بدانید رمز ارزها سرمایه گذاری های پرخطری هستند و سکه های میم مانند بیبی دوج پرخطر هستند. اینکه BABYDOGE آینده‌ای دارد یا نه، می‌تواند به این بستگی دارد که آیا استفاده‌ای پیدا می‌کند که منجر به پذیرش و فعالیت گسترده در بازارهای ارزهای دیجیتال شود. با عرضه منظم سکه های جدید، میم کوین رقیب می تواند ظاهر شود و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments