خرید ارز Tranchess

خرید ارز ترنچس | فروش ارز CHESS | قیمت لحظه ای پروتکل Tranchess

پروتکل ترنچس (Tranchess) یکی از محبوب ترین پروتکل های امور مالی غیر متمرکز است که در حوزه مدیریت دارایی و مشتقات فعالیت می کند. با توجه به رشد و توسعه روز افزون امور مالی غیر متمرکز، سلایق مختلف سرمایه گذاران درباره میزان تمایل به ریسک در حال افزایش است. به همین دلیل ترنچس بر طبقه‌های مختلف سرمایه‌گذاران با ریسک‌پذیری‌های متفاوت تمرکز دارد. در صورتی که قصد دارید در رمز ارز ترنچیس (CHESS) سرمایه گذاری کنید می توانید از خدمات فروش و خرید ارز ترنچس (CHESS) در سایت پی 98 استفاده کنید.

خرید و فروش لحظه ای ارز Tranchess در 24 ساعت شبانه روز

خرید ارز ترنچس (CHESS) به صورت لحظه ای و با بهترین قیمت

📌 سایت پی 98 خدمات خرید ارز Tranchess را به صورت لحظه ای و خودکار و پرداخت ریالی مستقیم از کارت بانکی به کاربران ارائه می دهد.

اگر نسبت به ویژگی ها و کاربرد های ارز ترنچس (CHESS) مطلع هستید، می توانید از خدمات پی 98 در زمینه خرید ارز ترنچیس و یا سایر رمز ارزها استفاده کنید. برای انجام این کار باید در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس حساب کاربری شما طی فرآیندی ساده وریفای خواهد شد. بعد از انجام این کار امکان خرید و فروش ارز CHESS با استفاده از کارت بانکی و به صورت مستقیم و لحظه ای برای شما فراهم می گردد. برای خرید ارز Tranchess راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود در سایت پی 98 شوید.
  2. از منوی سمت راست در پنل کاربری گزینه “خرید ارزهای دیجیتال” را انتخاب کرده و سپس “خرید سایر ارزها” را انتخاب کنید.
  3. در بخش “ارز مورد نظر” نام ترنچیس و یا نماد آن را برای خرید ارز CHESS جستجو کنید.
  4. مقدار مورد نظر برای خرید ارز ترنچس را وارد کنید.
  5. آدرس کیف پول ارز ترنچس (CHESS) خود را وارد کنید.
  6. در نهایت پس از بررسی قیمت و اطلاعات، گزینه “ثبت سفارش” را که در انتهای صفحه قرار دارد انتخاب کنید.
خرید ارز ترنچس

🟠 در انتخاب شبکه انتقال دقت داشته باشید و همینطور از صحت آدرس کیف پول شخصی تان نیز اطمینان حاصل کنید.
🟠 بعد از اینکه فرآیند خرید ارز ترنچس به پایان رسید، رمز ارزهای خریداری شده در سریعترین زمان ممکن به حساب کیف پول شما ارسال خواهد شد.
🟠 در صورتی حین فرآیند خرید Tranchess با هرگونه مشکل و ابهام احتمالی رو به رو شدید، پشتیبانان 24 ساعته پی 98 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فروش ارز Tranchess و تبدیل آن به ریال

سایت پی 98 خدمات فروش ارز CHESS را همچون خرید آن فراهم کرده است تا در صورتی که قصد فروش ترنچیس و نقد کردن دارایی های خود را داشتید بتوانید به راحتی آن را به ریال تبدیل کنید و معادل سرمایه گذاری خود را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

📌 پی 98 خدمات فروش ارز CHESS را درست مانند خرید آن به صورت کاملا خودکار و با قیمت لحظه ای و واریز ریالی مستقیم به کارت بانکی در اختیار کاربران قرار می دهد.

چنانچه قصد فروش Tranchess و نقد کردن دارایی دیجیتالی خود را دارید در ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت پی 98 ایجاد کرده باشید و پس از وریفای کردن حساب طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. به حساب کاربری خود در سایت پی 98 بروید.
  2. در پنل کاربری از منوی سمت راست گزینه “فروش ارزهای دیجیتال” و سپس “فروش سایر ارزها” را انتخاب کنید.
  3. در بخش “ارز مورد نظر” نام ترنچیس یا نماد آن را برای فروش ارز CHESS جستجو کنید.
  4. مقدار مورد نظر برای فروش ارز ترنچس را وارد کرده و سپس قیمت را بررسی کنید.
  5. حال باید آدرس کیف پول صرافی را کپی کرده و رمز ارزهای خود را به آن واریز کنید. حتما توجه داشته باشید که شبکه واریز را درست انتخاب کرده اید.
  6. اسکرین شات یا شناسه تراکنش را وارد نمایید.
  7. در نهایت باید به منظور تکمیل فرآید فروش ترنچیس گزینه “ثبت درخواست” را کلیک کنید.
فروش ارز ترنچس

🟠 پس از پایان فرآیند فروش ارز ترنچیس، معادل ریالی این ارز در اسرع وقت به حساب شما واریز خواهد شد.
🟠 در صورتی که با هر گونه مشکلی در مراحل فروش ارز CHESS رو به رو شدید، پشتیبانان 24 ساعته پی 98 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

چه صرافی هایی امکان خرید و فروش ترنچیس (CHESS) را فراهم می کنند؟

در صورتی که در زمینه ترید ارزهای دیجیتال فعال هستید و قصد دارید تا از تغییرات قیمت ارز Tranchess با خرید و فروش این رمز ارز کسب سود کنید، احتمالا به یک صرافی ارز دیجیتال خارجی و معتبر نیاز خواهید داشت که این رمز ارز را لیست کرده باشد.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با خرید لحظه ای تتر یا دیگر ارز ها از سایت پی 98 حساب کاربری خود را در صرافی های بین المللی شارژ کرده و پس از آن اقدام به خرید ارز ترنچیس و فروش و ترید آن در این پلتفرم ها کنید.

در ادامه لیستی از صرافی های معتبر و محبوب که امکان ترید CHESS را فراهم کرده اند ارائه کرده ایم:

قیمت ارز ترنچس (CHESS) به صورت لحظه ای

یکی از مهمترین فاکتور ها برای هر تریدر و سرمایه گذاری این است که نسبت به قیمت ارز Tranchess به صورت لحظه ای اطلاع داشته باشند. این امر سبب می شود تا تحلیل بازار معاملات یک رمز ارز امکان پذیر شود و نتایج پیش بینی آینده ارز ترنچیس (CHESS) دقیق تر گردد.

بدین ترتیب و با کمک تحلیل های مختلف نمودار قیمت ترنچس (CHESS) می توانید نقاط ورود و خروج بازار را به درستی شناسایی کنید و بهترین زمان برای فروش و یا خرید ارز CHESS را تعیین نمایید.

اگر می خواهید از قیمت ارز ترنچس به صورت لحظه ای به تومان و دلار اطلاع پیدا کنید می توانید به بخش “قیمت ارز دیجیتال” در سایت پی 98 مراجعه کنید تا به تغییرات لحظه ای قیمت Tranchess در بازه زمانی 24 ساعته دسترسی پیدا کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments