متاورس سندباکس

سندباکس متاورس آلفا را پس از چهار سال توسعه در 29 نوامبر راه اندازی میکند

قیمت ارز SAND رمز ارز بومی پروژه سند باکس به بالاترین حد تاریخی خود رسیده است، زیرا The Sandbox راه اندازی متاورس بازی برای کسب درآمد خود را اعلام کرده است.

شرکت بازی و دارایی مجازی سند باکس (SAND) ، بخشی از متاورس خود را برای اولین بار از طریق یک رویداد چند هفته ای بازی برای کسب درآمد (P2E) آلفا به گیمر ها و علاقه مندان این حوزه ارائه می دهد.

اما تنها تعداد محدودی از بازیکنان خوش شانس می توانند از این تجربه کامل لذت ببرند. دنیای بازی های مجازی Sandbox به کاربران این امکان را می دهد تا از زمان صرف شده در متاورس از طریق یک مدل بازی برای کسب درآمد یا play-to-earn پاداش دریافت کنند. بازیکنان می توانند زمین بخرند و NFT در بازی ایجاد کنند و با انجام ماموریت های مختلف، توکن سند باکس (SAND) را به دست آورند. آنها همچنین می توانند توکن را استیک کنند.

🟣 خدمات خرید و فروش ارز سندباکس (SAND) با قیمت لحظه ای بازار و در 24 ساعت شبانه روز در سایت پی 98 ارائه می شود.

اخبار منتشر شده در رابطه با راه اندازی متاورس نسخه آلفا توسط این پروژه بدون شک پتانسیل آینده ارز سند باکس (SAND) را نشان می دهد.

طبق اعلامیه 17 نوامبر این شرکت، این رویداد در 29 نوامبر ساعت 1 بعد از ظهر UTC آغاز می شود و تا 20 دسامبر ادامه خواهد داشت. یک گروه منتخب از 5000 کاربر این شانس را خواهند داشت که تا 1000 عدد ارز SAND و 3 عدد توکن NFT انحصاری کسب کنند.

3 توکن  NFT انحصاری فقط در طول رویداد در دسترس خواهند بود. آنها یک دروازه به سبک قرون وسطایی، یک اژدهای آبی و سیاه و یک شمشیر بلند را به تصویر می کشند که همگی در متاورس سند باکس  قابل استفاده هستند.

توکن های nft متاورس سندباکس

بلیط Alpha Pass یک بلیط NFT است که دسترسی کامل به رویداد را به 5000 نفر منتخب می دهد. هزار نفر در قرعه کشی برای Sandbox Landowners شرکت می کنند و 2250 مورد دیگر از طریق مسابقات اجتماعی روزانه در یک دوره سه هفته ای به دارندگان حساب سندباکس داده می شود. این بلیط های طلایی همچنین در بازار خرید و فروش توکن های ان اف تی OpenSea بین 29 نوامبر و 19 دسامبر به فروش خواهند رسید.

بازیکنان بدون پاس می‌توانند به سه تجربه و Alpha Hub، یک حالت بازی چند نفره که دارای طیف وسیعی از مکان‌ها و ماموریت‌ها است، دسترسی داشته باشند، اما واجد شرایط دریافت جوایز نخواهند بود.

طبق داده های OpenSea، قیمت کف برای NFT ها در حدود 1.019 اتر (ETH) به ارزش 4284 دلار در زمان نگارش مقاله است. 

برای کاربران جدیدی که در حال تلاش برای ورود به بازی مجازی هستند، بنیانگذاران و رئیس های شرکت توصیه می کنند که مردم باید قبل از شروع بازی برای کسب تجربه در سندباکس وقت بگذارند.

من به افرادی که می خواهند آن را تجربه کنند توصیه می کنم، فقط به مکان ها بروید، آنها را تجربه کنید، به انجمن در Discord بپیوندید، با آنها چت کنید. قبل از اینکه بخواهید زمین بخرید، ببینید این موضوع چیست، زیرا می دانید، خرید در متاورس نیز مانند خرید ملک در هر کجای دنیا است.

سندباکس اعلام کرد که این پروژه به مدت چهار سال در حال توسعه بوده است و Metaverse خود را به صورت “مرحله‌ای” و با حرکت رو به جلو راه اندازی خواهد کرد. ارز SAND یکی از بهترین رمز ارزهای بازار از نظر عملکرد قیمتی در سال 2021 ، با افزایش 8663.5 درصدی در 12 ماه گذشته مواجه بوده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments