جریان ورودی بیت کوین

افزایش جریان ورودی صرافی ها و نگرانی سرمایه گذاران از اصلاح احتمالی بیت کوین

در روند صعودی اخیر میزان موجودی و جریان ورودی بیت کوین در صرافی ها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته بود. اما اکنون با بهبود موجودی های ارزی در صرافی های دیجیتال، ممکن است در آینده فشار فروش به بازار وارد شود و قیمت بیت کوین دچار اصلاح گردد.

به گزارش گلسنود، با افزایش سریع قیمت بیت کوین ، جریانهای صرافی ها پس از دستیابی به 100000 خروج بیت کوین از صرافی ها، هم اکنون به سطح بالایی رسیده است.

ورود و خروج ارز اولین نشانه های وجود یا عدم وجود فشار فروش بر بازار است. با خروج مداوم از صرافی ، انتظار می رود که فشار فروش کاهش پیدا کند و عرضه پایین منجر به رشد مداوم قیمت گردد.

جریان های صرافی ها
وضعیت جریان های ورودی و خروجی کل صرافی ها

در آستانه رسیدن قیمت ها به ATH قبلی (اوج قیمت تاریخی قبلی) ، معامله گران بیشتری نگران شده و مایل به سیو سود هستند. آخرین بار بیشترین نرخ ورودی به صرافی ها در ماه مه ثبت شده است، درست قبل از فروش گسترده بیت کوین که منجر به 40 درصد اصلاح در بازار شد.

از جریانهای ورودی به صرافی ها همچنین می توان برای ارزیابی احساسات کلی در بازار استفاده کرد. در شرایطی که نرخ ورودی پایین است، معامله گران متوجه می شوند که فعالان بازار، قصد هولد کردن رمز ارزها را در کیف پول های شخصی خود دارند و یا به دنبال خرج کردن آنها هستند. در حالی که اگر وجوه در صرافی ها باقی بماند ، سرمایه گذاران به محض رسیدن قیمت به هدف خود احتمالا اقدام به فروش خواهند کرد.

موجودی صرافی ها
وضعیت موجودی صرافی ها

همانطور که قبلاً ذکر شد ، افزایش نرخ ورودی محلی است و روند کلی منفی باقی مانده است. یعنی به طور کلی وجوهی که توسط صرافی ها نگهداری می شود به سمت پایین یا در یک محدوده ثابت نوسان می کند. مجموع موجودی مبادلات در 2.45 میلیون بیت کوین باقی مانده است که در حال حاضر در سطح آگوست 2018 است. در ATH قبلی ، تعداد وجوه 3.11 میلیون بیت کوین بود. این یعنی در نرخ خروجی اخیر، صرافی ها 21 درصد از موجودی زمان ATH را از دست داده اند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments