پامپ 200 درصدی میم کوین PEPE | رقابت توکن په‌په با شیبا اینو و دوج کوین

پامپ 200 درصدی میم کوین PEPE | رقابت توکن په‌په با شیبا اینو و دوج کوین

بازار ارزهای دیجیتال و قلمرو میم کوین یک تازه وارد به نام Pepe دارد که مدتی سرتیتر اخبار است. براساس داده های کوین مارکت کپ، PEPE تنها در عرض چند روز از آغاز به کار خود، سود 2790 درصدی را برای سرمایه گذاران اولیه خود فراهم کرده است.

سکه میم جدید از پپه قورباغه الهام گرفته و دارای ویژگی های آن است. این میم توسط Matt Furie برای فرهنگ اینترنت و قلمرو میم ایجاد شده است. با این حال، سکه میم جدید هیچ ارتباطی با Furie ندارد و ابتکار او نیست.

قیمت PEPE به قدری بالا رفته است که از حداقل 0.00000002764 دلار در 17 آوریل 2023 به بالاترین رقم تاریخ 0.000000823 دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش شهاب سنگی قبل از سقوط به قیمت فعلی است. قلمرو ارزهای دیجیتال داستان‌های میلیونر شدن سرمایه‌گذاران اولیه شیبا اینو و دوج کوین را شنیده است. پپه کوین به برخی از سرمایه گذاران اولیه خود نیز سود آوری سنگینی داشته است.

در چنین شرایطی، انتظار می رود معامله‌ گران سرمایه‌ شان را برای معامله با میم کوین جدید درگیر می‌کنند تا کمی پول به دست آورند. در حالی که قابلیت اطمینان PEPE در حال حاضر ناشناخته است، حجم معاملات نشان می دهد که ارز دیجیتال جدید Pepe Coin در حال جلب توجه است.

لیست شدن توکن PEPE در صرافی OKX

در یک اعلامیه رسمی در تاریخ 1 می، صرافی رمز ارز OKX فهرست دیگری از سکه پپه کوین (PEPE) را اعلام کرد. PEPE اکنون در بازارهای معاملاتی OKX فهرست شده است و معاملات در ساعت 09:00 UTC در 1 مه آغاز می شود و برداشت ها یک روز بعد باز می شود. 

OKX اشاره کرد که «پپه قورباغه» یک شخصیت کارتونی و میم اینترنتی است که توسط کاریکاتوریست مت فیوری ساخته شده است. این قورباغه سبز رنگ با بدن انسان نما طراحی شده است. این یکی از محبوب ترین میم ها در جهان است. PEPE یک میم کوین تورم زا است که روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است.

صرافی کریپتو در توییتر به طور رسمی فهرست جدید PEPE را اعلام کرد تا جامعه را در مورد اخبار خوب با خبر کند. مدیرعامل OKX نیز در مورد این لیست توییت کرد. برخی معتقدند که میم کوین از شیبا اینو و دوج کوین پیشی خواهد گرفت.

توییت صرافی OKX

حجم معاملات په په کوین 253 درصد افزایش یافت!

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال میم اینترنتی موجب شده است تا په په کوین رقبای قدرتمند و قدیمی صنعت کریپتو مانند شیبا اینو، دوج کوین و فلوکی را پشت سر بگذارد. این ارزهای رمزنگاری شده با مرتبط بودن و ارزش بازار بالا در رده ی میم کوین در پنج رتبه برتر قرار دارند.

پامپ قیمت PEPE به اوج خود، کانون توجه را از دارایی‌های کلیدی دسته میم کوین دور کرده است. در حالی که کاتالیزورهای قیمت ارزهای دیجیتال با مضمون Shiba-Inu از به‌روزرسانی‌های فنی و عرضه‌ها گرفته تا ابزارهای آینده در پرداخت‌ها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متفاوت است، یکی از کاتالیزورهای PEPE محبوبیت فزاینده میم کوین به عنوان میم اینترنتی است.

⁉️باید دید که آیا دستاوردهای PEPE به اندازه کافی پایدار است تا سلطه DOGE و SHIB را در میان دارندگان میم کوین در جامعه کریپتو جابجا کند.

آخرین داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که حجم معاملات 24 ساعته کوین میم جدید تا 253 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر 331 میلیون دلار است و با قیمت 0.000001014 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 68 درصد رشد داشته است.

حجم معاملات 24 ساعته اعداد جالبی را نشان می دهد، زیرا دقیقاً پس از دوج کوین قرار دارد که حجم معاملات آن 254 میلیون دلار است. سکه میم جدید SHIB را که حجم معاملات آن به 72 میلیون دلار می‌رسد، سقوط کرده است.

با این حال، قابل اطمینان بودن و کلاهبردار نبودن پروژه PEPE در حال حاضر ناشناخته است. بسیاری ادعا می کنند که این پروژه یک راگ پول است. حتی بسیاری این سوال را مطرح می کنند که با عرضه 420 تریلیون گردشی خود تا چه حد می تواند بالا برود. فقط زمان می تواند در مورد سرنوشت په په کوین، این سکه میم محبوب جدید بگوید.

🔰معامله‌گر PEPE با انفجار سکه میم، 1 اتریوم را به 900 اتریوم تبدیل کرد🔰

معامله‌گری که نزدیک به دو هفته پیش 5.5 تریلیون PEPE را به ارزش 1 اتریوم خریداری کرد، به سود هنگفتی رسید و 3.3 تریلیون توکن را به ارزش 900 اتریوم فروخت. معامله گر در این معاملات 899 درصد سود کرد.

معامله‌گر PEPE با انفجار سکه میم، 1 اتریوم را به 900 اتریوم تبدیل کرد!

معامله گر پس از انجام معاملات فوق، 2.2 تریلیون PEPE را در پرتفوی خود نگه می دارد. با رسیدن PEPE به بالاترین حد خود، این معامله در بازه زمانی دو هفته ای سود خود را چند برابر کرد.

این واقعیت که این نهنگ به طور سیستماتیک توکن‌های خود را تخلیه می‌کند، این گمانه‌ زنی را افزایش داده است که آنها می‌توانند یک توسعه‌ دهنده یا فردی نزدیک به پروژه باشند.

در گذشته، مواردی را دیده‌ایم که توسعه‌دهندگان یا خودی‌ها بخش‌های قابل توجهی از توکن‌ها را برای نقد کردن یا دستکاری قیمت توکن به بازار می‌ریزند. زمان‌بندی و ماهیت استراتژیک فروش در این مورد نشان می‌دهد که فروشنده ممکن است از پویایی بازار توکن اطلاعات دقیقی داشته باشد.

با این حال، ضروری است که با احتیاط به چنین حدس و گمان هایی نزدیک شویم. این امکان وجود دارد که نهنگ مرموز په په صرفاً یک سرمایه گذار با یک هلدینگ بزرگ باشد که از تغییرات قیمت برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده می کند.

صرف نظر از هویت فروشنده، برای سرمایه گذاران بسیار مهم است که بازار PEPE را زیر نظر داشته باشند و از هرگونه پرچم قرمز بالقوه آگاه باشند. اگر نهنگ واقعاً یک توسعه دهنده یا فردی با دانش داخلی باشد، اقدامات آنها می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت توکن و احساسات کلی بازار داشته باشد.

منبع: واچر گرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments