دیدگاه صعودی تحلیلگران نسبت به شیبا و دوج کوین | تحلیل حرکت بعدی shib و doge

دیدگاه صعودی تحلیلگران نسبت به شیبا و دوج کوین | تحلیل حرکت بعدی shib و doge

علیرغم کمبود نقدینگی، بازار کریپتو همچنان برای دستیابی به بالاترین سطح خود در تلاش هستند. دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) در انتظار رالی دیگری هستند.

بازار کریپتو امروز برای حرکت صعودی بیشتر تثبیت می شود، با برخی از ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین و شیبا به یک رالی صعودی اشاره می کنند. مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال ابراز اطمینان کرد که مرحله اول چرخه صعودی به یک آخر هفته خوب برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد.

چرخه گاوی شیبا و دوج کوین

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب رمز ارزها، گفت که بازار در آخر هفته خوب حرکت می کند، زیرا اولین مرحله از چرخه صعودی مانند یک ترن هوایی خواهد بود که منجر به تغییر پویایی معاملات ارزهای دیجیتال می شود. او گفت که بازار کریپتو در حال حاضر نقدینگی کمی دارد، اما همچنان قوی است.

تحلیلگر کریپتو Rekt Capital پیش بینی خود را برای کسانی که برای خرید دوج کوین (DOGE) و خرید شیبا اینو (SHIB) اقدام کرده اند، به اشتراک گذاشت. Rekt Capital گفت که تست مجدد سطح مقاومت توسط دوج کوین موفقیت آمیز بود و تمام مراحل درست را برای تایید شکست از کانال خود انجام داده است.

چارت هفتگی دوج کوین

با این حال، اخیراً انفجار قیمت ارزهای دیجیتال سروصدا زیادی به پا کرده است و با فعالیت‌های مداوم هشدار نهنگ‌ها و حرکت‌های رو به بالا در کانون توجه قرار گرفته‌اند.

قیمت DOGE در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد کاهش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.7804 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.07614 دلار و 0.081 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 36 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

🔺پیش بینی قیمت شیبا در سال 2024 از نظر ChatGPT 🔺

شیبا اینو پس از تست مجدد سطح حمایتی در 0.0000080 دلار، به میزان 15 درصد جهش پیدا کرده است. او یک رالی صعودی را برای SHIB پیش‌ بینی می‌کند که قیمت را به بالاتر از 0.00001 دلار هدایت می کند. با این حال، برای حرکت صعودی بیشتر، ابتدا باید بالای سطح 0.0000093 دلار بازیابی شود.

چارت هفتگی شیبا

قیمت شیبا در 24 ساعت گذشته 1 درصد کاهش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.0000090 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000087 دلار و 0.0000095 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 30 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments