پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 و سرمایه گذاری در ارز Matic

پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 و سرمایه گذاری در ارز Matic

پالیگان در نظر دارد پلتفرم اتریوم را با ارائه راه حل مقیاس پذیری لایه 2 محبوب کند. این راه حل برای توسعه دهندگانی طراحی شده است که به یک پلتفرم امن و در دسترس برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dApps) با مقیاس پذیری پیشرفته نیاز دارند. اکوسیستم Polygon از رمز بومی خود یعنی MATIC استفاده می کند که نقش مهمی در جنبه های مختلف شبکه ایفا می کند.
علیرغم به‌روزرسانی‌ها و ارتقا های اخیر نقشه راه، قیمت Polygon (توکن بومی آن MATIC) در سال گذشته بیش از 30 درصد اصلاح شد، سپس سال را آغاز کرد و در محدوده 0.7 تا 0.8 دلار معامله شد. با این حال، از آن زمان تاکنون، روند صعودی امیدوارکننده ای را در سال جاری به نمایش گذاشته است. آیا سکه Polygon در سال 2023 افزایش می یابد؟ آیا ارز ماتیک سرمایه گذاری خوبی است؟ در این راهنما ما به پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 خواهیم پرداخت.

آیا ارز ماتیک ارزش سرمایه گذاری دارد؟

آیا ارز ماتیک ارزش سرمایه گذاری دارد؟

شبکه پالیگان امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن های NFT را متحول کرده است زیرا یک راه حل مقیاس پذیر سریع، کارآمد و ارزان برای بلاک چین اتریوم است. دسترسی به NTF ها را ساده و تقویت کرده است که برخی از آنها NFT های مبتنی بر پالیگان هستند.

با ورود افراد بیشتری به حوزه DeFi و NFT، پایگاه کاربران ارز ماتیک به دلیل کارمزدهای ارزان تراکنش گسترش خواهد یافت. این افزایش از طریق شبکه های L2 مانند Polygon خواهد بود، زیرا مؤسسات شروع به ساختن آنها می کنند. بزرگترین بازار NFT، اوپن سی دارای بیش از 350000 حساب کاربری در آن ثبت شده است. تعداد بالقوه شرکت کنندگان در بازار برای NFT بسیار بیشتر است.

یکی از بزرگترین معایب شبکه اتریوم که اغلب خریداران بالقوه را دور می کند، کارمزد تراکنش ها است. راه حل های L2 برای هزینه های گاز اجتناب ناپذیر بود.

حتی کوین‌بیس هم اکنون بازار NFT خود را با نام «Coinbase NFT» راه‌اندازی کرده است و ممکن است از شبکه ماتیک پشتیبانی کند. پس از سرمایه گذاری ریسک پذیر کوین بیس در پالیگان، اعلامیه ای مبنی بر ادغام Polygon برای تجارت منتشر شد.

پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023

پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023

پالیگان (Matic) در بین 10 ارز دیجیتال با ارزش قرار دارد. بنابراین پیش‌بینی قیمت MATIC نقش مهمی ایفا می‌کند، زیرا این رمز ارز برجسته می‌شود. این شرکت با بسیاری از فناوری‌ها و شرکت‌ها برای ایجاد یک شبکه قوی‌تر و ایمن‌تر همکاری کرده است. MATIC کمک کرده است تا تراکنش ها سریعتر و قابل اطمینان تر شوند. اخیراً انتشار CO2 خود را در حجم بالایی کاهش داده است که به این شرکت کمک کرده تا اعتماد بیشتری را در بین کاربران خود جلب کند.

پلتفرم پالیگان با استفاده از بلاک چین اتریوم عمل می کند و پروژه های مبتنی بر اتریوم را به هم متصل می کند. اگر قیمت Polygon به دنبال انگیزه ای از پذیرش و پیشرفت رو به رشد در پروتکل باشد ارزش آن برای سال 2023 با 1.8351 دلار بسته خواهد شد.

گفته می شود، اگر انگیزه زیادی دریافت نشود، دارایی دیجیتال می تواند با قیمت متوسط 1.4141 دلار معامله شود. اگر شبکه شاهد پذیرش و فعالیت کمتری به دلیل اتریوم 2.0 باشد، قیمت MATIC ممکن است تا 0.9588 دلار کاهش یابد.

پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 بر اساس منابع معتبر

پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 بر اساس منابع معتبر

در حالی که برخی از کارشناسان دیدگاه خوشبینانه ای در مورد پیش بینی قیمت پالیگان دارند و می گویند که ارز ماتیک ممکن است از رقبای خود بهتر عمل کند، برخی دیگر نظر دیگری دارند.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک در سال 2023 بر اساس ولت اینوستور

بر اساس پیش بینی قیمت پالیگان از نظر ولت اینوستور، افزایش قیمت در طولانی مدت انتظار می رود. قیمت سکه MATIC برای سال 2027 ممکن است حدود 2.304 دلار باشد. طبق پیش بینی 5 ساله ارز ماتیک، انتظار می رود بازدهی سود حدود 256.66% باشد.

پیش بینی قیمت ارز پالیگان در سال 2023 بر اساس گاو کپیتال

قیمت فعلی ارز ماتیک 1.24 دلار است و داده ها نشان می دهد که قیمت دارایی در یک سال گذشته روند صعودی داشته است. Polygon روند صعودی را نشان می دهد و طبق پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 به 4.91 دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت ارز پالیگان در سال 2023 بر اساس دیجیتال کوین پرایس 

طبق تحلیل داده های پیش بینی قیمت پالیگان، انتظار می رود قیمت MATIC از سطح 1.7 دلار عبور کند و تا پایان سال 2023، به حداقل قیمت 1.62 دلار برسد. علاوه بر این، قیمت MATIC می تواند حداکثر سطح 1.92 دلار را به دست آورد.

جمع بندی 

بسیاری از سرمایه گذاران پیش بینی های صعودی ارز ماتیک را تا 10 دلار و حتی فراتر از آن انجام داده اند، اگرچه اصلاح 60 درصدی آن از آخرین ATH می تواند در کوتاه مدت ادامه یابد. 

یک سبد متنوع ایجاد کنید و وجوه سرمایه گذاری رمزنگاری خود را به چندین پروژه تقسیم کنید. تا حدی رمز ارزهای اصلی مانند بیت  کوین و اتریوم، تا حدی پروژه های میان رده مانند سولانا و پالیگان و تا حدودی سکه های با ارزش بازار پایین که در پرتفوی خود قرار دهید.

سوالات متداول

پالیگان تا پایان سال 2023 به چه قیمتی می تواند برسد؟

قیمت ارز ماتیک احتمالاً می تواند تجارت خود را برای سال 2023 با برچسب قیمتی 1.835 دلار ببندد.

آیا امسال ارز ماتیک بخریم؟

بله، ماتیک یک سرمایه گذاری سودآور است، دارایی دیجیتال باید در بلندمدت مورد توجه قرار گیرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments