مشارکت 300 بانک برای ارائه بیت کوین به مشتریان در نیمه اول سال 2022

مشارکت 300 بانک برای ارائه بیت کوین به مشتریان در نیمه اول سال 2022

بر طبق گزارش American Banker، انتظار می‌رود حدود 300 بانک در نیمه اول سال 2022 معاملات بیت‌کوین را با مشارکت شرکت Stone Ridge NYDIG راه‌اندازی کنند.

این طرح ابتدا در ماه جولای (تیر) رونمایی شد. در چند ماه گذشته، بانک ها به دنبال حل مشکلات نظارتی این طرح بوده اند.

شرکت‌کنندگانی که با American Banker مصاحبه کرده‌اند، ادعا می‌کنند که اکنون پس از اعلام قطعی همکاری‌های خود در این طرح و رفع نگرانی‌های امنیتی مربوط به ارزهای دیجیتال، قصد دارند از بیت کوین پشتیبانی کنند.

اگرچه ایده خرید بیت‌کوین از بانک‌ها ممکن است بی‌معنا به نظر برسد، اما موسسات بانکی کوچک انتظار دارند که پذیرش رمز ارز به آنها کمک کند تا سرپا بمانند. چراکه با استفاده از این روش میتوانند از فناوری های بلاک چین بهره ببرند.

زک بیشاپ “Zach Bishop” از بانک “Synovus Bank” معتقد است که ارزهای دیجیتال نقش مهمی در معاملات و کسب سود آنها ایفا می کنند. 

هارولد رینولدز، مدیرعامل بانک BankSouth، اعلام کرد که با توجه به رویداد های سال 2021 و گسترش پذیرش صنعت کریپتو موجب شده است تا سرمایه گذاری در میان مشتریان بانک بیشتر شود.

یکی دیگر از بانک‌های کوچک در گرجستان، به نام Synovus Financial، قصد دارد تا اواخر سال جاری معاملات بیت‌کوین را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کند.

طبق گزارش U.Today، در ماه می (اردیبهشت)، شرکت ارز دیجیتال NYDIG سند همکاری با Fidelity National Information Services را امضا کرد تا برای عرضه بیت کوین به بانک ها کمک کند.

این شرکت، که به عنوان سرپرست عمل می کند و وجوه مشتریان را در صندوق های سرد نگه می دارد تا از خطرات امنیت سایبری در امان باشند.

در ماه جولای (تیر)، NYDIG با شرکتی که فناوری خدمات مالی Fiserv را ارائه می داد، همکاری کرد تا صدها بانک و اتحادیه اعتباری آمریکا بتوانند به مشتریان خود بیت کوین ارائه دهند.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments