کسب درآمد از شیبا

103.2 میلیون توکن SHIB در یک تراکنش سوزانده شد!

بیش از 103 میلیون توکن SHIB تنها در یک تراکنش توسط یکی از شرکت هایی که سال گذشته شروع به توکن سوزی عرضه ارز Shiba Inu کرد، نابود شد.

طی 9 ساعت گذشته، یک تراکنش، تعداد 103,270,223 SHIB را به یک کیف پول مرده شیبا اینو منتقل کرد تا این توکن ها را برای همیشه از عرضه فعلی در گردش خارج کند. کیف پول مرده کیف پولی است که هیچ کسی به کلید های خصوصی آن دسترسی ندارد و امکان برداشت از آن تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

103 میلیون SHIB در یک ساعت سوازانده شد

وقتی صفحه توییتر @shibburn توییت کرد که در مجموع 103.2 میلیون ارز شیبا اینو در یک نقل و انتقال سوخته شده است، مالک Bigger Entertainment، استیون کوپر، توضیح داد که این تیم او بود که این سکه‌های SHIB را سوزاند.

شرکت Bigger Entertainment یک شرکت ضبط رمزنگاری است که از هنرمندان موسیقی می خواهد 20 درصد از حق امتیاز خود را به خرید SHIB اهدا کنند که بعداً سوزانده می شود. این شرکت همچنین NFT، کالا و بلیط رویدادهای موسیقی را می فروشد. بخشی از سود حاصل از همه اینها نیز به خرید ارز SHIB می رسد تا آنها را از بین ببرد و عرضه شیبا را کاهش دهند.

توئیت توکن سوزی شیبا اینو

این شرکت کمپین توکن سوزی شیبا خود را در اکتبر 2021 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون تقریباً یک میلیارد SHIB را به همراه 103.2 میلیون مورد ذکر شده سوزانده است.

با این حال، طبق داده های ارائه شده توسط etherscan، طی پنج روز گذشته، نزدیک به 150 میلیون SHIB سوزانده شده است. در حال حاضر، در مجموع 410.3 تریلیون از این میم کوین ها سوزانده شده است – 41.03007 درصد از کل عرضه SHIB که در ابتدا به یک کوادریلیون می رسید.

لازم به ذکر است که اهمیت توکن سوزی ها در این است که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت ارز شیبا شود.

کسب و کارهای متعددی متعهد به سوزاندن SHIB شده اند

چند کسب و کار دیگر نیز به کمپین توکن سوزی SHIB پیوسته اند. از جمله آنها می توان به شرکت قهوه شیبا اشاره کرد. این تجارت حمل و نقل قهوه از اکوسیستم SHIB پشتیبانی می کند، SHIB را با 100 درصد سود خود می خرد و ده درصد از SHIB خریداری شده را می سوزاند.

Vibe Maquillage، یک برند لوازم آرایشی، پانزده درصد از درآمد خود را در SHIB از فروش از بین می برد.

چندین شرکت دیگر نیز وجود دارد که در این توکن سوزی ها شرکت می کنند. این شرکت ها عبارتند از Markilen، Precious Paws، Cryptoon Network، Shiba Search و غیره.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments