نبرد بیبی دوج و شیبا اینو | گسترش جامعه Babydoge در مقایسه با shib

سکه های میم و توکن های سگ در بین سرمایه گذاران محبوب شده اند. بسیاری از مردم به نوآوری ها و مزایای فوری آنها جذب شده اند.

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) ممکن است جنبش میم کوین را شروع کرده باشند، اما چند سکه دیگر از آن زمان محبوبیت پیدا کرده اند. یکی از آنها بیبی دوج است که اخیراً در نتیجه تحولات اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

🌀این تیم به‌ طور خستگی‌ ناپذیر روی راه‌اندازی شبکه اصلی بیبی دوج سوآپ که در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد کار کرده است. حتی اگر همه سکه‌های میم زیر یک سقف قرار می‌گیرند، روحیه رقابت پنهانی بین هر یک از آنها وجود دارد.

گسترش ارتش بیبی دوج و پیشی گرفتن از شیبا اینو

بخش جدیدی از اطلاعات توسط حساب توییتر BabyDoge به اشتراک گذاشته شد که جامعه میم کوین را از جدیدترین پیشرفت‌ها، مانند اطلاعات دارندگان، مطلع می‌کند. این صفحه به طور رسمی بر تراکنش های توکن سوزی بیبی دوج متمرکز است. در جدیدترین توئیت آمده است که BabyDoge تنها در 24 ساعت گذشته به تعداد ۱۱ نفر به انجمن BabyDoge اضافه شده‌اند.

توییت بیبی دوج

اکنون، تعداد کل دارندگان این سکه با مضمون سگ، که تقریباً 1.5 سال از عمر آن می‌گذرد و بر اساس زنجیره BNB است، 1،646،606 است. این در حالی است که شیبا اینو در سال 2020 بر روی زنجیره اتریوم راه اندازی شد.

تعداد دارندگان SHIB نیز در حال افزایش است، اما نه با سرعتی مانند BabyDoge. در زمان نگارش این مقاله، تعداد دارندگان SHIB به 1،259،572 می‌رسد، در حالی که BabyDoge نزدیک به نیم میلیون کاربر از آن جلوتر است.

در حال حاضر، 100 نهنگ برتر اتریوم دارای 7,713,405,151,552 توکن SHIB هستند که معادل 68,439,918 دلار فیات است.

بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ در زمان انتشار، بیبی دوج با قیمت 0.000000000001075 دلار تغییر می‌کند که نشان می‌دهد طی 24 ساعت گذشته 2.72 درصد کاهش یافته است.

شیبا اینو در 24 ساعت گذشته حدود 4٪ کاهش یافته است، قیمت آن 0.000008838 دلار است.

جنون میم کوین اخیراً دنیای ارزهای دیجیتال را فرا گرفته است. با هر سکه میم که برای رتبه برتر رقابت می کند، کدام سکه سگ پیروز می شود؟ فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

منبع: واچر گرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments