شکست پروژه لونا در پی جبران ضرر هولدرها | نظر سرمایه گذاران در مورد Terra 2.0 چیست؟

شکست پروژه لونا در پی جبران ضرر هولدرها | نظر سرمایه گذاران در مورد Terra 2.0 چیست؟

انتظارات از بلاک چین جدید ترا که تقریباً یک هفته پیش راه اندازی شد، پایین آمده است. Terra 2.0 در 28 می به عنوان بخشی از طرح “احیای Terra” در یک پیشنهاد مورد تایید جامعه توسط یکی از بنیانگذاران این شبکه، دو کوان، راه اندازی شد. بلاک چین اصلی شبکه ترا، پس از فروپاشی آن، کنار گذاشته شد و به Terra Classic تغییر نام داد. بلاک چین جدید Terra که از استیبل کوین ها پشتیبانی نمی کند، در حال حاضر هفت پروژه بر روی آن راه اندازی کرده است.

همانطور که گزارش شده است، ایردراپ ارز لونا 2.0 با شروعی لرزان شروع به کار کرد و در عرض 24 ساعت پس از پامپ قیمت، تقریباً 70 درصد کاهش یافت.

از آن زمان، میانگین قیمت ارز لونا زیر 11 دلار باقی مانده است. در زمان انتشار، LUNA با افت 26 درصدی در 24 ساعت گذشته، به ازای داده‌های CoinMarketCap، با قیمت 4.72 دلار در حال نوسان است. در 6 می، LUNA قدیمی در حدود 86 دلار معامله می‌شد تا اینکه استیبل کوین الگوریتمی این شبکه یعنی UST برابری دلاری خود را از دست داد.

سرمایه گذاران در مورد Terra 2.0 چه فکری می کنند؟

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در حالی که Terra در مورد موفقیت این زنجیره جدید کاملا امیدوار به نظر می رسید، تعداد کمی از سرمایه گذاران کاملاً خوشبین هستند.

فلیکس هارتمن، شریک مدیریت هارتمن کپیتال، در پاسخ به بلاک چین تازه راه اندازی شده ترا اظهار کرد:

یک علامت سوال بزرگ وجود دارد. این که آیا این پروژه موفقیت آمیز خواهد بود، نیاز به بازسازی اعتماد زیادی با سرمایه گذاران و سازندگان خواهد داشت.

به گفته هارتمن، بازسازی Terra از خاکستر ارزش تماشا را دارد زیرا احتمالاً از پایین به بالا شروع خواهد شد، اما همچنین مستلزم سرکوب تعداد زیادی از سوی بنیانگذاران است زیرا آنها دیگر ارزش گذاری های میلیارد دلاری در بازار نخواهند داشت. هارتمن ادامه می دهد: “پس چیزی ارزش دیدن دارد، اما نتیجه واقعی اگر اتفاق بیفتد ممکن است یک یا دو سال طول بکشد، مطمئناً نه در این ماه.

اکوسیستم Terra در ماه مه به دنبال تخریب استیبل کوین الگوریتمی UST سقوط کرد. به دنبال کاهش شدید قیمت آن، لونا کلاسیک به طور کامل تمام ارزش خود را از دست داد و میلیاردها ضرر را به ثبت رساند. Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance، فاش کرده است که این شرکت تقریباً 1.6 میلیارد دلار از سرمایه گذاری LUNA خود را از دست داده است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments