پیش بینی رئیس جمهور السالوادور برای بیت کوین در سال 2022

پیش بینی رئیس جمهور السالوادور: در سال 2022، دو کشور دیگر بیت کوین را رسمی اعلام می کنند

رئیس جمهور کشور السالوادور، Nayib Bukele، در اولین روز از سال جدید میلادی، 6 پیش بینی در خصوص آینده BTC در توییتر خود ارائه داد.

در سال 2021، این کشور در کنار دلار آمریکا، بیت کوین (Bitcoin) را نیز به ارزهای قانونی قابل معامله خود تبدیل کرد.

درباره وضعیت BTC در سال 2022، رئیس جمهور السالوادور قبل از هر چیز به قیمت این کوین اشاره کرد و سطح 100 هزار دلار برای آن در امسال را پیش بینی کرد.

او معتقد است که در سال میلادی جاری، 2 کشور دیگر رویه السالوادور را پیش خواهند گرفت و Bitcoin را به ارز قانونی و رسمی کشور تبدیل خواهند کرد.

توییتر نایب بوکله

از زمانی که BTC به ارز رسمی السالوادور تبدیل گردید، این کشور میزان 1,391 واحد از این کوین را خریداری کرده است.

این رئیس جمهور تنها کسی نیست که انتظار دارد کشور های بیشتری به حمایت از BTC در سال 2022 بپردازند. مدیرعامل صرافی کریپتو Bitmex یعنی Alex Hoeptner، در اکتبر سال 2021 پیش بینی کرد که تا پایان سال 2022، حداقل 5 کشور در جهان وجود خواهد داشت که بیت کوین را به عنوان ارز رسمی خود می پذیرند. وی خاطرنشان کرد که همه اینها، از جمله کشور های در حال توسعه خواهند بود.

علاوه بر آن، نایب بوکله انتظار دارد که ساخت “شهر بیت کوین” امسال آغاز گردد. او در دو ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد اولین شهر Bitcoin جهان را که نیروی آن با استفاده از آتشفشان تامین می شود را احداث کند. 

وی همچنین افزود که در Bitcoin city خبری از پرداخت مالیات نخواهد بود. مگر برای مالیات بر ارزش افزوده. از دیگر پیش بینی های وی این بو که اوراق قرضه آتشفشانی، تا حد زیادی مجاز خواهد بود.

اعلام خبر احداث شهر BTC توسط نایب بوکله، درست یک روز پیش از آن منتشر شد که صندوق بین المللی پول، در خصوص رسمی سازی BTC در این کشور به آن هشدار داد. این هشدار به دلیل ریسک های مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال اعمال گردید.

نایب بوکله همچنین پیش بینی کرده است که در کنفرانس Miami Bitcoin 2022، یک سورپرایز بزرگ دیگر را شاهد خواهیم بود و بیت کوین در انتخابات ایالات متحده، به یک موضوع انتخاباتی بزرگ تبدیل خواهد گردید.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments