شوخی جدید ماسک با DOGE

شوخی جدید ایلان ماسک با خودرو های تسلا و ساخت دوج کوین

ایلان ماسک به تازگی در قالب طنز آمیز گفت که خودرو های تسلا، زمانی که سگی با نژاد شیبا اینو ببینند، ارز دوج کوین رندر می کنند. 

مدیرعامل شرکت تسلا، Elon Musk، یک ویژگی که از دید خبرنگاران مضحک به نظر می رسید را برای خودروهای الکتریکی شرکت خود ارائه داد. 

اخیرا در یک توییت، او به عنوان شوخی، اعلام کرد که یک خودرو، با دیدن یک سگ از نژاد Shiba Inu در خیابان، می تواند به رندر کردن DOGE بپردازد. 

شاید با دیدن یک شیبا اینو، خودرو شروع به رندر دوج کوین کند. 

برخی ها این صحبت های او را به نشان ادامه حمایت های او از Dogecoin یا حمایت از رقیب آن یعنی SHIB دانستند، در حالی که برخی دیگر، معتقدند این صحبت ها، خبر از قابلیت ماینینگ DOGE توسط خودرو های تسلا را می دهد. 

این ایده ممکن است به فایده به نظر برسد، اما شرکت کانادایی Daymak, که رقیب تسلا محسوب می شود، قبل تر با یک نمونه اولیه به استخراج DOGE, BTC و ETH با وسایل نقلیه الکتریکی خود پرداخت تا پاسخگوی نیازهای کاربران جامعه ارزهای دیجیتال هم باشد. 

زمانی که حرف از توییت های ایلان ماسک می شود، مرز بین شوخی و واقعیت را به سختی می توان تشخیص داد. در روز دروغ آوریل، این میلیاردر از فرستادن Dogecoin به کره ماه توییت کرد. یک وعده مسخره که به عنوان یک شوخی از آن برداشت شد. هرچند کمی بعد، شرکت SpaceX به مدیرعاملی ایلان ماسک از پروژه محموله ماه به نام DOGE-1 در سال 2022 خبر داد. 

در اواخر ماه مه (اردیبهشت) هم او از ایده ساخت یک جکوزی که انرژی آن با استخراج Doge تامین میشود، حمایت کرد. 

برخی از دنبال کنندگان ماسک، شروع به فشار آوردن به او مبنی بر پرداخت های دوج کوین کردند. در 11 مه (21 اردیبهشت) این کارآفرین بزرگ، نظر مخاطبانش را در مورد پذیرش ارز DOGE توسط شرکت تسلا پرسید. 

با وجود این که در این نظرسنجی اکثر پاسخ ها مثبت بود اما شرکت تسلا همچنان در این باره سکوت کرده است. 

در یک توییت دیگر، ماسک تایید کرد فرزند او، که در سال 2020 و در ماه مه متولد شده است، یکی از بزرگترین وال های DOGE می باشد. 

او این واقعیت را فاش کرد که برای فرزند نوپای خود در ماه فوریه (بهمن 99) Dogecoin خریداری کرده است. او همچنین در این خصوص گفت:

این حقیقت دارد. فرزند من (با نام X) یک هودلر نو پا است و هیچوقت حتی یک بار هم کلمه فروش را به زبان نیاورده است. 

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments