برادران وینکلوس

جمینی با تبدیل شدن به سریع ترین صرافی دیجیتال قصد دارد بایننس را پشت سر بگذارد

بازرسی ها و واکنش های نظارتی اخیر علیه بایننس می تواند یک مزیت برای صرافی های دیگر ایجاد کند تا این صرافی ها بتوانند از بایننس پیشی بگیرند.

کامرون وینکلوس، بنیانگذار صرافی جمینی، اظهار داشت که این شرکت انتظار دارد از بزرگترین صرافی رمزنگاری کنونی، بایننس، پیشی بگیرد. و بر این معتقد است که باید تمرکز صرافی بر روی انطباق با قوانین روز باشد زیرا ناظران به طور گسترده در حال سرکوب صرافی های غیر مجاز است.

همانطور که در تاریخ 12 ژوئیه توسط نشریه بلومبرگ گزارش شد، کامرون وینکلوس بر اهمیت توجه به خواسته های نظارتی تاکید داشت و درباره موارد نظارتی اخیر از جمله بازرسی صرافی بایننس گفت:

ما در تلاشیم تا با بهبود سیستم و سرعت بخشیدن به آن از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم. این امر طولانی خواهد بود اما به مرور زمان نتیجه می دهد.

این نظرات در حالی است که بایننس با افزایش فشار نظارتی، در انگلیس مواجه است. سازمان نظارت مالی به بایننس هشدار داد که در اواخر ماه ژوئن مجاز به انجام فعالیت های خود در آن کشور نیست.

در همان زمان، بلومبرگ همچنین گزارش داد که وزارت دادگستری ایالات متحده، سرویس درآمد داخلی و کمیسیون تجارت آینده کالا به طور فعال جنبه های مختلف صرافی بایننس را زیر نظر دارد.

در مقابل، وینکلوس اظهار داشت که جمینی در کنار بیت استمپ، بیترکس و بیت فلیر در تلاش برای پاکسازی صنعت و برطرف کردن نگرانی های قانون گذاران مالی بوده است. این شرکت به ایجاد انجمن کالاهای مجازی در سال 2018 کمک کرد، که هدف آن ریشه کن کردن رفتارهای بد و جلوگیری از کلاهبرداری و دستکاری است.

در این میان جمینی تنها صرافی مستقر در ایالات متحده نیست که در نقشه راه خود اولویت را با رعایت قوانین میداند، کوین بیس همچنین در اوایل سال جاری، منابع مالی حسابرسی شده خود را برای شفاف سازی منتشر کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments