کسب درامد از mistplay

بازی Mistplay چیست؟ بازی کن، دلار بگیر!

بازی Mistplay یکی از محبوب ترین اپلیکیشن هایی است که برای انجام بازی ها به شما پول پرداخت می کند. بله، شما می توانید بازی کنید و از این طریق درآمد کسب کنید. اما لازم است بدانید که این پول زندگی را تغییر نخواهد داد و به شما اجازه نمی دهد کار روزانه خود را رها کنید، اما می توانید با سرگرمی و بازی کردن، درآمد دلاری کسب کنید. 
اگر عاشق بازی کردن هستید، این یک فرصت خوب است که علاوه بر سرگرمی می توانید پول دربیاورید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که بازی Mistplay چیست، چگونه می توانید ثبت نام کنید، چقدر پول می توانید به دست آورید و همچنین کل فرآیند چگونه کار می کند. در پایان، نتیجه به دست آمده را صادقانه به اشتراک میگذاریم و  شما را مطلع می کنیم که آیا ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر. 

بازی Mistplay چیست؟

شعار Mistplay “یک برنامه وفادار به گیمرهای موبایل” است. آنها بیش از نه میلیون کاربر دارند و یکی از سریع ترین شرکت های در حال رشد در آمریکای شمالی است. با استفاده از داده‌های درون بازی که هنگام استفاده از پلتفرم از شما جمع‌آوری می‌کنند، شرکت آنها می‌تواند در مورد عادات شما اطلاعات کسب کند و بازی‌هایی را به شما پیشنهاد دهد که ممکن است از آن لذت ببرید. بازی Mistplay برای استفاده از این برنامه به شما پاداش می دهد. 

این برنامه توسط Mistplay Inc.، یک شرکت مستقر در مونترال، کبک، با بیش از 11 کارمند اداره می شود که در سال 2017 تأسیس شدند. در حالی که شرکت در وب سایت/برنامه رسمی خود توضیحات زیادی ارائه نکرده است، ما مجبور شدیم سیاست حفظ حریم خصوصی را بررسی کنیم و اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت آنها در صفحه لینکدین پیدا کنیم.

اگر به کسب درآمد دلاری علاقه مند هستید توصیه میشود مقاله کسب درامد از تبلیغات را نیز مطالعه نمایید.

آیا Mistplay قانونی است؟

بله، Mistplay یک برنامه قانونی است و کلاهبرداری نیست. این شما را قادر می سازد تا به اندازه زمانی که صرف بازی می کنید، پول دربیاورید و دلار بگیرید. همچنین می توانید پولی را که به دست می آورید از طریق گیفت کارت یا پی پال باز خرید کنید. این اپلیکیشن بیش از 10 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و دارای امتیاز 4.1 از 5 ستاره است. 

سایت Mistplay چگونه کار می کند؟

بازی Mistplay یک برنامه کسب درآمد دلاری است که از سال 2016 به گیمرها کمک می کند تا پول نقد بیشتری کسب کنند. این برنامه در حال حاضر فقط در دستگاه های اندروید در دسترس است. با این حال، برنامه iOS در دست راه اندازی است. پیوستن به بازی‌ها و دانلود آن رایگان است، اما می‌توانید برای کسب امتیاز (واحد) در بازی خرید کنید. در اینجا نگاهی از بالا به پایین به نحوه کسب درآمد با Mistplay آورده شده است:

🔺بازی های جدید را در داشبورد Mistplay خود بازی کنید.

🔺هر چه مدت طولانی‌ تر بازی کنید و با خرید های درون‌ بازی، امتیاز پاداش کسب کنید.

🔺امتیازات خود را می توانید از طریق گیفت کارت یا پی پال برداشت کنید.

به جای دانلود مستقیم بازی بعدی خود از فروشگاه Google Play، به Mistplay بروید تا امتیاز کسب کنید. وقتی به موجودی 5 دلاری رسیدید، می توانید امتیاز خود را به صورت گیفت کارت برداشت کنید.(به استثنای کارت هدیه 0.50 دلاری آمازون است.) اما با روش پی پال حداقل مبلغ 10 دلار را می توانید برداشت کنید.

شرایط لازم برای ثبت نام در Mistplay چیست؟

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، برای پیوستن به Mistplay باید حداقل 18 سال داشته باشید. با این حال، این برنامه در چندین کشور دیگر از جمله کانادا، اروپا و کره جنوبی در دسترس است، جایی که شرایط واجد شرایط بودن ممکن است متفاوت باشد. در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید قبل از ثبت نام در نظر بگیرید:

💎دسترسی به دستگاه اندروید: در حال حاضر، Mistplay فقط روی دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند.

💎تأیید چهره: برای ایجاد حساب کاربری خود باید مراحل تایید چهره را تایید کنید. این به تأیید هویت شما کمک می کند و از کلاهبرداری حساب جلوگیری می کند.

💎بدون VPN: اگر از VPN استفاده کنید، حتی اگر در ایالات متحده زندگی کنید، امتیازی کسب نخواهید کرد. این برنامه بیان می کند که آنها در تلاش هستند تا عضویت خود را در کشورهای بیشتری گسترش دهند.

💎محدودیت سنی: تا اواسط سال 2021، نوجوانان 13 تا 17 ساله میتوانند ثبت نام کنند و به طور بالقوه جوایزی کسب کنند. اکنون که برنامه به تأیید چهره نیاز دارد، فقط افراد بیشتر از 18 سال میتوانند حساب باز کنند.

آموزش ورود به Mistplay و ثبت نام در آن

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

تا زمانی که یک دستگاه اندرویدی دارید، ثبت نام در Mistplay آسان است. این شش مرحله را برای دانلود برنامه و شروع استفاده از آن دنبال کنید:

  1. بازی Mistplay را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید

    Mistplay را از فروشگاه Google Play دانلود کنید، سپس با استفاده از حساب کاربری فیس بوک یا گوگل خود در آن ثبت نام کنید.

    بازی Mistplay را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید

  2. با شرایط و ضوابط موافقت کنید

    باید موافقت کنید که Mistplay میزان استفاده از این برنامه را ضبط کند. به این ترتیب، می تواند گزینه های بازی سفارشی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد و پیشرفت شما را در انجام هر بازی ردیابی کند.

    با شرایط و ضوابط موافقت کنید

  3. آموزش Mistplay را کامل کنید

    Mistplay شما را راهنمایی می‌کند تا نحوه عملکرد آن را توضیح دهد.

    آموزش Mistplay را کامل کنید

  4. گزینه‌های بازی خود را بررسی کنید

    در حالی که این قسمت اختیاری است، فقط 10 ثانیه طول می کشد و می تواند به شما کمک کند از برنامه لذت بیشتری ببرید، بنابراین توصیه می کنم در صورت مشاهده آن در لیست، حداقل روی چند بازی که دوست دارید کلیک کنید.

    گزینه‌های بازی خود را بررسی کنید

  5. یک بازی را انتخاب کنید

    روی بازی مورد علاقه‌ تان ضربه بزنید، Mistplay از شما می‌خواهد آن را دانلود کنید.

    یک بازی را انتخاب کنید

نحوه بازی کردن و کسب پاداش

اکنون، برای شروع ساختن آن “units“، باید روی یک بازی مورد علاقه کلیک کنید. اما، قبل از انجام این کار، باید به عنوان بازی توجه زیادی داشته باشید، زیرا به شما نشان می دهد که چه تعداد units و همچنین چه مقدار PXP می توانید کسب کنید. هرچه حباب های بیشتری پر شود، پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد وجود دارد.

به عنوان مثال، در آن اسکرین شات، بازی Solitaire Decked Out فقط یک نیم دایره رنگی داشت، بنابراین پتانسیل درآمد واقعا وجود ندارد. با این حال، در نگاه کردن به بازی King’s Throne، بیش از سه حباب رنگی وجود داشت که می‌توانست درآمد بیشتری برای شما داشته باشد.

مثال یکی از بازی های Mistplay

برای شروع کسب جوایز، نسبتاً آسان است. کاری که می خواهید انجام دهید این است که روی یک بازی مورد علاقه کلیک کنید و ببینید برای به دست آوردن این units چه کاری باید انجام دهید.

بنابراین، در مثال من، بیایید روی آن بازی Solitaire Decked Out کلیک کنیم و ببینیم چه چیزی لازم است. در اینجا چیزی است که می گوید:

بازی Solitaire Decked Out

در این صفحه، می‌توانیم رتبه‌ بندی، ضریب PXP آن و همچنین آنچه برای کسب “GXP” نیاز است را مشاهده کنیم.

پاداش های PXP، GXP و units در بازی Mistplay چیست؟

با Mistplay، سه نوع امتیاز مختلف وجود دارد، به شرح زیر:

🔸پاداش Units

🔸پاداش GXP

🔸پاداش PXP

پاداش Units

Units یک نوع پاداش ضروری هستند زیرا آنها را برای دریافت گیفت کارت ها کسب می کنید. شما تقریباً با انجام هر کاری در برنامه Units کسب می کنید، از جمله:

🔺بازی کردن

🔺خرید کردن

🔺کسب امتیاز GXP و PXP

🔺معرفی دوستان

در این مورد، برخی از بازی ها Units بیشتری نسبت به بقیه دارند. شما می توانید ببینید که آیا قبل از انجام یک بازی ضریب درآمد قابل قبولی وجود دارد یا خیر.

پاداش GXP

GXP یک ارز درون بازی است که با زمان بازی شما مطابقت دارد. در اینجا دو قانون کلی برای کسب GXP وجود دارد:

🔺شما تقریباً در هر 30 ثانیه از گیم پلی یک GXP کسب می کنید.

🔺برای دو ساعت اول هر بازی GXP دریافت می کنید.

پس از به دست آوردن تعداد مشخصی از GXP، به یک چک پوینت درون بازی می رسید و Units دریافت می کنید. می‌توانید پس از رسیدن به محدودیت روزانه دو ساعته، به بازی ادامه دهید، اما هیچ GXP اضافی به دست نخواهید آورد. خوشبختانه، می‌توانید به بازی دیگری بروید و به کسب GXP ادامه دهید. یا می توانید روز بعد برگردید و دوباره شروع کنید.

پاداش PXP

پاداش PXP تاریخچه انباشته بازی شما را در Mistplay نشان می دهد. این امتیازها را با جمع آوری GXP در هر بازی به دست می آورید. همانطور که موجودی PXP شما افزایش می یابد، می توانید GXP و Units بیشتری برای زمان خود دریافت کنید. هر بازی مشخص می کند که چند Units و PXP می توانید برای تلاش خود کسب کنید.

آیا بازی Mistplay ارزش وقت گذاشتن را دارد؟

اگر می‌خواهید با بازی‌های موبایل درآمد کسب کنید، Mistplay می‌تواند ارزش استفاده از آن را داشته باشد. درست است که پتانسیل کسب درآمد بالایی ندارد، اما به مهارت خاصی هم نیاز ندارد. در نتیجه، برنامه ریزی کنید که حدود 2 دلار در ساعت یا کمتر درآمد داشته باشید. شما همچنین می توانید هر روز به اندازه کم یا تا زمانی که می خواهید بازی کنید. یک هدف می تواند دو ساعت بازی در روز برای یک بازی باشد تا پتانسیل درآمد خود را برای آن پیشنهاد روزانه به حداکثر برسانید. در اینجا چند روش برای افزایش پتانسیل درآمد خود در Mistplay آورده شده است:

💸بازی‌ های دارای اسپانسر را انجام دهید: ابتدا به جای بازی‌های استاندارد، بازی‌هایی که اسپانسر دارند را امتحان کنید، این به شما امکان می‌دهد با تعهد زمانی یکسان امتیاز بیشتری کسب کنید.

💸بازی در روزهای متوالی: با انجام یک بازی چند روز متوالی، پس از تکمیل الزامات، امتیاز جایزه نیز کسب می کنید.

💸بعد از دو ساعت بازی را تغییر دهید: شما فقط در دو ساعت اول هر بازی پاداش دریافت می کنید. اگر وقت آزاد دارید بعد از دو ساعت یک بازی متفاوت را امتحان کنید.

💸از خریدهای درون بازی خودداری کنید: در حالی که برای خریدهای درون بازی پاداش دریافت می کنید، ارزش درآمد آن کمتر از هزینه اولیه است. با این حال، این خرید ها می توانند تجربه بازی شما را تجربه کنند و باید عاقلانه خرج کنید تا پتانسیل سود خود را متعادل کنید.

جایگزینی برای بازی Mistplay

در اینجا یک برای بازی کردن و کسب درآمد وجود دارد. این جایگزین‌ها ممکن است راه‌های بیشتری برای کسب درآمد و دسترسی به کاربران iOS ارائه دهند.

سایت سواگ باکس (Swagbucks) 

سایت Swagbucks یک پلتفرم کسب درآمد دلاری است که شما از طریق آن می توانید با انجام کارهای زیر پول دربیاورید:

  • بازی ها
  • نظرسنجی های آنلاین
  • تماشای ویدیوها
  • و…

مزایا و معایب بازی Mistplay

در اینجا برخی از مزایا و معایب Mistplay آورده شده است:

مزایا

🔰رایگان بودن بازی ها

🔰طیف گسترده ای از بازی های سرگرم کننده

🔰نقد کردن درآمد از طریق گیفت کارت یا پی پال

🔰حداقل مبلغ برداشت درآمد دلاری از طریق گیفت کارت 5 دلار است

🔰تبلیغات ندارد

معایب

♦️فقط برای کاربران اندروید در دسترس است

♦️پتانسیل درآمد پایین است

♦️باید 18 سال سن داشته باشید

♦️امتیازها پس از 180 روز عدم فعالیت حساب منقضی می شوند

♦️بازی کردن تنها راه کسب امتیاز است

جمع بندی

بازی Mistplay کسب درآمد از بازی های موبایلی را که مرتباً انجام می دهید آسان می کند. در حالی که درآمد شغلی خود را جایگزین نمی کنید، می توانید هر ماه چند دلار اضافی به عنوان گیفت کارت دریافت کنید یا درآمد خود را از طریق پی پال برداشت کنید. علاوه بر کسب درآمد، می توانید بازی های جدیدی را کشف کنید و احتمالاً جزو اولین کسانی باشید که آنها را امتحان می کنند. متاسفانه، کاربران iOS باید پلتفرم دیگری پیدا کنند یا به دستگاه اندرویدی سوئیچ کنند.

سوالات متداول 

چقدر می توانید در Mistplay درآمد کسب کنید؟

اکثر مردم بین 0.50 تا 2 دلار در ساعت درآمد خواهند داشت. اگر بتوانید بازی‌های اسپانسر دار انجام دهید و واجد شرایط سایر ضرایب درآمد باشید، پتانسیل درآمد شما بیشتر است.

آیا Mistplay رایگان است؟

ورود به Mistplay و بازی در آن رایگان است. با این حال، می توانید برای دریافت جوایز اضافی، خریدهای درون بازی اختیاری انجام دهید.

آیا کسب درآمد از Mistplay آسان است؟

Mistplay به مهارت خاصی به جز داشتن یک گوشی هوشمند اندرویدی و آشنایی با اجرای انواع برنامه های بازی نیاز ندارد. از این نظر، کسب درآمد در Mistplay آسان است. با این حال، به دست آوردن مقدار زیادی پول نقد از طریق Mistplay می تواند چالش برانگیز باشد زیرا معمولاً برای زمان خود درآمد زیادی کسب نمی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments