خرید 177 میلیون دلار BTC توست Microstrategy | احتمال تایید ETF بیت کوین توسط SEC

شرکت مایکرو استراتژی که از سرمایه داران بزرگ بیت کوین (Bitcoin) به شمار می آید، 177 میلیون دلار دیگر از این پرچمدار بازار رمز ارزها (ارزهای دیجیتال) را به ترازنامه خود اضافه کرد.

براساس جدیدترین پرونده این شرکت سرمایه گذاری در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، Microstrategy در سه ماهه سوم مالی، معادل 177 میلیون دلار به دارایی BTC خود افزود.

این شرکت در حال حاضر صاحب 108,992 واحد بیت کوین می باشد که در مجموع، ارزشی معادل 2.918 میلیارد دلار را در بر دارد.

اما این خرید هنگفت نتوانست قیمتی بیت کوینی را تغییر دهد که به تازگی سطح 50,000 دلار را توانست دوباره شاهد باشد. این ارز دیجیتال پیشتاز، در حال حاضر (زمان انتشار این خبر) با قیمت 49,211 دلار در صرافی Bitstamp معامله می شود.

سرمایه گذاری هنگفت شرکت مایکرو استراتژی در BTC به تازگی یک ساله شد. در این بازه زمانی، ارزش سهام این کمپانی افزایشی معادل 450 درصد را به ثبت رساند و همزمان، مدیرعامل این شرکت، Michael Saylor، به یکی از محبوب ترین اکانت های توییتر در زمینه رمز ارزها با 1.4 میلیون فالوور تبدیل شد.

اخیراً این مدیرعامل در مصاحبه ای با CNBC خرید BTC را به خرید سهام فیس بوک در ده سال پیش، مقایسه کرد.

تقریباً همزمان با این موضوع، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، اعلام کرد که به عقیده او، احتمال این که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) پذیرش صندوق معاملات بورسی (ETF) بیت کوین را آغاز کند، وجود دارد. این ETF می تواند تا پایان ماه اکتبر راه اندازی شود. وی خبر برداشت های ETF اتریوم (ETH) توسط شرکت های VanEck و Pro Shares را از نشانه های مثبت این موضوع دانست.

این تحلیلگر با استناد به اعلامیه Seyffart گفت زمانی که یک ETF به تصویب SEC درآید، راه اندازی آن تقریباً 75 روز بعد انجام می شود. 

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments