چرا توکن های متاورس عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارند؟

چرا توکن های متاورس عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارند؟

سود برترین توکن‌های متاورس در روز چهارشنبه به طور گسترده از همتایان خود پیشی گرفت و ارزش کل بازار در این فضا با 6.5 درصد افزایش به 31.1 بیلیون دلار در 24 ساعت گذشته رسید. حجم معاملات نیز 74 درصد افزایش یافته است.

بازار ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه شاهد بهبودی بود. بیت کوین (BTC) بیش از 3 درصد افزایش یافت و به سطح قیمت 42000 دلار رسید، در حالی که سایر سکه های اصلی روند صعودی را در پیش گرفتند. 

اما توکن‌های متاورس مانند سندباکس (Sand)، ایپ کوین (APE) و گالا از همتایان خود گذشتند. به‌روزرسانی‌های مثبت در APE و SAND به نظر می‌رسد که باعث علاقه خرید در چندین توکن متاورس دیگر شده است.

بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم به‌ شدت از توکن‌های متاورس خرید می‌کنند. APE، GALA و SAND در بین 10 توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ های ETH در 24 ساعت گذشته قرار دارند.

افزایش 34 درصدی APE

ایپ کوین به عنوان برنده برتر روز شناخته شده است. قیمت توکن APE در 24 ساعت گذشته بیش از 34 درصد افزایش یافت. افزایش صعودی اخیر نتیجه چندین عامل است. APE اخیراً در Gemini Earn فهرست شده است. با این حال، انتظار می‌رود که گمانه‌ زنی‌ها در مورد متاورس آینده Yuga Labs با نام Otherside می‌تواند عامل اصلی افزایش موج عظیم باشد.

طبق گزارش‌ها، Yuga Labs فروش زمین در Otherside را با قیمت 600 ایپ کوین (APE) آغاز خواهند کرد. با این حال، توکن APE در حال حاضر بیش از 1500٪ از زمان وجود آن در ماه گذشته افزایش یافته است. اخیرا APE دسنترالند (MANA) را تصاحب کرد تا به بزرگترین توکن متاورس تبدیل شود. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته آن بیش از 360 درصد افزایش یافته است.

حجم معاملات 24 ساعته سندباکس 65 درصد افزایش یافت.

سکه دیگری که در متاورس افزایش می یابد سند باکس است. طبق آمار WhaleStats، نهنگ ETH با نام “BlueWhale0093” به ارزش 1.48 میلیون دلار SAND اضافه کرد. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته SANDs شاهد افزایش بیش از 65 درصدی بود.

دلیل این افزایش را می توان به گزارش بلومبرگ مرتبط کرد. در این گزارش آمده است که سند باکس 400 میلیون دلار از سرمایه گذاران مختلف جمع آوری خواهد کرد. توکن بومی سندباکس SAND، در 7 روز گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است. SAND با ارزش کل بازار بیش از 3.4 بیلیون دلار، چهلمین ارز دیجیتال بزرگ است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments