بهترین ارزهای متاورس 2024 برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای متاورس 2024 برای سرمایه گذاری

با وجود این همه پروژه فعال در متاورس در بازار رمز ارزها، انتخاب یک پروژه متاورس برتر، سرمایه گذاری گیج کننده ای است. از این رو ما در این مقاله ارزها و بازی های برتر متاورس با بیشترین پتانسیل برای کمک به شما در اتخاذ بهترین تصمیمات سرمایه گذاری معرفی کردیم. آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین ارز متاورس را متناسب با فاکتورهای مورد نظرتان خریداری کنید.

در این نوشته می خوانید : پنهان

از دنیای مجازی تا امپراتوری بلاک چین ها

از لحاظ تاریخی، جهان‌ های مجازی مانند Second Life به کاربران اجازه می‌ دهند در یک اکوسیستم دیجیتال تعامل و تجارت کنند. این پلتفرم‌ ها بستری را برای چیزی که به متاورس مدرن تبدیل می‌ شود، ایجاد کردند. با این حال، تا زمانی که فناوری بلاک چین به بلوغ رسید، پتانسیل واقعی این حوزه‌ های دیجیتال مشخص نشده بود. بلاک چین سطحی از امنیت، شفافیت و مالکیت را معرفی کرد که قبلاً دست نیافتنی بود و دارایی ها و تجربیات دیجیتال را قابل تأیید و کمیاب و در نتیجه ارزشمند می کرد.

مزایای سرمایه گذاری در بازی و ارزهای متاورس

متاورس، کلمه رایج این دوران، به واقعیت نزدیک‌ تر شده است و این فقط یک فناوری زودگذر نیست. در حالی که چشم انداز متا نشان می دهد که پذیرش در مقیاس کامل ممکن است یک دهه طول بکشد، حضور متاورس ملموس است. بنابراین، آماده است تا بر بسیاری از صنایع مانند بازی، تجارت الکترونیک، آموزش، تناسب اندام، NFT و سرگرمی تأثیر بگذارد.

آشنایی کاربران با فناوری های جدید

متاورس امکانات سرگرمی بی‌ شمار و همچنین تجربیات فراگیر را ارائه می‌ دهد. بنابراین، کاربران اولیه می‌توانند از این فناوری نوآورانه برای ماجراجویی‌، بازی، نمایشگاه‌های AR/VR و کالاهای مجازی استفاده کنند تا به مزیت رقابتی دست یابند.

کشف فرصت های واقعیت مجازی

از آنجایی که فناوری متاورس به سرعت در حال پیشرفت است، رویدادهای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین، کنفرانس‌ ها و نمایش‌ های زنده در Metaverse تجربیات شگفت‌ انگیزی را ارائه می‌ دهند، تعاملات واقعی و همچنین شبکه‌ سازی را تقویت می‌ کنند، بنابراین روش‌ های نمایش سنتی را قدیمی می‌ کنند.

نمایش و فروش محصولات به صورت منحصر به فرد

متاورس واقعیت افزوده را به سطح بعدی می برد و اجازه می دهد تجارت الکترونیک در سطح عالی رونق یابد. از امتحان کردن لباس های مجازی تا طراحی داخلی ساختمان مجازی خود، مشتریان می توانند در به راحتی با این پلتفرم ها تعامل داشته باشند.

🔺شناسایی ترند های ارز دیجیتال در سال 2024🔺

ترکیب دنیای فیزیکی و مجازی

متاورس زندگی در واقعیت مجازی را به حقیقت تبدیل میکند و کاربران می توانند مانند شرکت کنندگان فعال در فشن شو به صورت مجازی (نزدیک به واقعیت) حضور پیدا کنند. همچنین با VR تقویت شده است، این رویکرد تعامل افراد با تبلیغات یک برند را به میزان بیشتری ارتقا می دهد.

افزایش همکاری تیمی در اتاق‌های کار VR

یکی از بهترین چیزها در مورد آن این است که کارمندان از راه دور به واسطه متاورس می توانند با یکدیگر ملاقات کنند. در این دنیای مجازی، جلسات شبیه گردهمایی های حضوری است. بنابراین، این فرصت را برای افراد فراهم می کند تا به صورت غیرحضوری و در خانه کار کنند.

معاملات لحظه ای با ارزهای دیجیتال

کریپتوکارنسی و متاورس در هم تنیده شده اند. کیف پول های کریپتو شاه کلید پتانسیل متاورس هستند. آنها معاملات را ساده می کنند و شفافیت را در این حوزه دیجیتال تضمین می کنند.

فاکتورهای اصلی برای انتخاب بهترین ارزهای متاورس

متاورس فقط یک مفهوم آینده نیست. در حال حاضر در حال تغییر شکل صنایع و تجربیات است. درک پتانسیل آن می تواند مزیت استراتژیک کسب و کار را در این چشم انداز در حال تحول فراهم کند. وقتی نوبت به دستیابی به بهترین خدمات توسعه بلاک چین متاورس می رسد، همیشه پلتفرم بسیار معتبر را انتخاب کنید. با این حال، چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از انتخاب بررسی کنید. برخی از آنها عبارت است از:

در نظر گرفتن تجربه و تخصص تیم توسعه دهنده

هنگام انتخاب یک پلتفرم متاورس، ارزیابی تجربه و تخصص آنها در این زمینه بسیار مهم است. همیشه به دنبال پلتفرمی باشید که سابقه برجسته ای در ارائه موفقیت آمیز پروژه های بلاک چین داشته باشد زیرا فقط یک متخصص با تجربه میتواند پروژه های بلاک چین را به درستی مدیریت کند.

بررسی خدمات ارائه شده

طیف وسیعی از خدمات ارائه شده توسط یک شرکت توسعه بلاک چین متاورس یک نکته حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. برخی از شرکت ها در ارائه راه حل های سفارشی بلاک چین تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر بلاک چین را به عنوان یک سرویس (BaaS) ارائه می دهند. مهم است که اهداف تجاری خاص خود را با خدمات ارائه شده توسط شرکتی که انتخاب می کنید، هماهنگ کنید.

بررسی پلتفرم و فناوری آن

این فناوری باید کاملاً با خواسته های شما مطابقت داشته باشد. پلتفرم های مختلف بلاک چین دارای قابلیت ها و محدودیت های منحصر به فردی هستند. از این رو، قبل از انتخاب هر پلتفرم با آخرین فناوری های بلاک چین آن به خوبی آشنا شوید و تحقیقات خود را کامل کنید. 

شهرت پلتفرم و رضایت کاربران 

یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب شرکت توسعه بلاک چین، شهرت و میزان رضایت مشتری از خدمات توسعه بلاک چین است. به دنبال شرکتی باشید که رضایت کاربران را جلب کرده است. یک سرویس توسعه بلاک چین قابل اعتماد برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و تضمین رضایت مشتریان خود اختصاص داده خواهد شد.

متاورس، با ماهیت غوطه ور و به هم پیوسته اش، نیازمند رویکردی منحصر به فرد برای حفاظت از دارایی های دیجیتال است. در این راستا، فناوری بلاک چین به خوبی می درخشد و مزایای مشخصی مانند تمرکززدایی، تغییر ناپذیری و شفافیت را ارائه می دهد. این ویژگی‌ ها، بلاک چین را به یک راه‌حل مثبت برای رسیدگی به مشکلات مبرم امنیت و یکپارچگی داده‌ها در متاورس تبدیل می‌ کند.

از آنجایی که پایگاه کاربران هر روز به گسترش خود ادامه می‌ دهد و با افزایش سرمایه‌ گذاری، کسب‌ وکارها مشتاق هستند تا در متاورس سرمایه‌ گذاری کنند و در توسعه این صنعت شریک شوند.

معرفی 8 ارز برتر متاورس در سال 2024

معرفی 8 ارز برتر متاورس در سال 2024

ما در این بخش فهرستی از 10 پلتفرم برتر متاورس و توکن بومی آنها در سال 2024 ارائه کرده ایم. فهرست زیر نتیجه تحلیل و تحقیق عمیق است تا به شما در انتخاب بهترین پلتفرم برای خرید زمین در متاورس یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال متاورس در سال 2024 کمک کند.

دسنترالند - ارز دیجیتال مانا (MANA)

دسنترالند – ارز دیجیتال مانا (MANA)

Decentraland که به عنوان فراجهان تعریف می شود، در سال 2015 راه اندازی شد و ارتباطات جهانی را از طریق خرید زمین در دسنترالند، بازی ها و توکن های NFT امکان پذیر می کند. این پلتفرم تعاملات اجتماعی را در یک محیط دیجیتالی شبیه دنیای فیزیکی ارائه می دهد. ارز MANA قابل معامله در صرافی های اصلی است و به کاربران امکان کنترل بر تمام دارایی های مجازی در دیسنترالند را می دهد.

سندباکس - ارز دیجیتال سند (SAND)

سندباکس – ارز دیجیتال سند (SAND)

Sandbox یک پلتفرم کاربر پسند در متاورس است که برای بازی های مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است. در اینجا، می‌توانید دارایی‌های رمزی غیرقابل تعویض مانند زمین‌ های مجازی را بخرید، معامله کنید و یا برای سرمایه گذاری بلند مدت نگه دارید. سندباکس دارای یک بازار انحصاری NFT و فناوری بازی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. توکن SAND، ارز دیجیتال بومی، برای خرید و تجارت در پلتفرم هایی مانند بایننس در دسترس است. 

اکسی اینفینیتی – ارز دیجیتال AXS 

اکسی اینفینیتی، بازی مبتنی بر بلاک چین، در سال 2021 غوغا کرد. شخصیت‌ های حیوان‌ مانند شایان ستایش و شانس کسب درآمد واقعی از طریق بازی، آن را به انتخاب شغلی برای بسیاری تبدیل کرده است. اکسی بر روی بلاک چین اتریوم با کوین های بومی خود، AXS و SLP کار می کند. AXS یا Axie Infinity Shards، توکن حاکمیتی است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا بر توسعه بازی و استفاده از خزانه تاثیر بگذارند. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS) تنها در سال 2021 شاهد افزایش 200 درصدی ارزش بود. بازیکنان ارز اسموس لاو پوشن با نماد SLP را به عنوان جایزه در نبردها و ماجراجویی ها به دست می آورند. این توکن‌ ها برای پرورش توکن های NFT اکسی اینفینیتی ضروری هستند که با محبوبیت بازی ارزش آن‌ها افزایش یافته است.

گالا گیمز- ارز دیجیتال گالا (GALA)

گالا گیمز- ارز دیجیتال گالا (GALA)

گالا گیمز یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی بلاک چین است که NFT ها را با هیجان بازی ادغام می کند و به کاربران امکان می دهد آزادانه آیتم های درون بازی را مبادله کنند. گالا میزبان بازی های اجتماعی مختلف بلاک چین است که بر ایجاد جامعه و ارتباطات تاکید دارد. بازی هایی مانند Spider Tank، Town Star، Mirandus، Fortified و Echoes of Empire در حال حاضر در دسترس هستند که کنترل و مالکیت گسترده ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. این پلتفرم متاورس توسط GALA که توکن بومی آن است پشتیبانی می شود. بسیاری از کارآفرینان در سطح جهان در حال بررسی فرصت‌ های جدید در پروژه‌ های برتر بلاک چین متاورس هستند و از مزایای آن استفاده می‌ کنند.

متاهیرو - ارز هیرو (HERO)

متاهیرو – ارز هیرو (HERO)

Metahero یک سرویس اسکن سه بعدی و مجسمه سازی کاملاً جدید در متاورس است که به شما امکان می دهد اشیاء دنیای واقعی را مانند افراد به آواتارهایی با جزئیات فوق العاده تبدیل کنید. آنها حتی در حال برنامه ریزی برای ارتقاء اسکنرهای 16k ultra-HD برای واقع گرایی استثنایی هستند. شما می توانید از ارز دیجیتال HERO برای خرید و تجارت این آواتارها استفاده کنید و آنها را برای همه در دسترس قرار دهید. نه تنها این، شما حتی می توانید چیزهای واقعی را به NFT تبدیل کنید، مانند کلکسیون ها و آثار هنری.

سومنیوم اسپیس – ارز دیجیتال کیوب (CUBE)

سومنیوم اسپیس یک دنیای واقعیت مجازی است که توسط بلاک چین اتریوم طراحی شده است. این یک پلتفرم منبع باز است که در آن کاربران می توانند زمین دیجیتال، خانه ها، ساختمان ها و آیتم های مختلف درون بازی را در یک جهان چند بعدی وسیع آنلاین خریداری کنند. در این فضا، بازیکنان می‌ توانند در محیط‌ های مجازی خود ایجاد، برنامه‌ نویسی و حتی کسب درآمد کنند و همه این‌ها در حین کاوش در خلاقیت‌ های تخیلی کاربران دیگر باشند. فرقی نمی‌ کند گشت و گذار کنید، از موزه بازدید می‌کنید یا در یک رستوران غذا می‌خورید، همه این تجربیات توسط شرکت‌ کنندگان در متاورس فضایی Somnium ساخته شده‌ اند. امکانات برای کاربران برای ساخت دنیاها و ماجراجویی های منحصر به فرد تقریبا بدون محدودیت است.

انجین کوین - ارز دیجیتال ENJ

انجین کوین – ارز دیجیتال ENJ

انجین کوین، یک توکن ERC-20 در اتریوم، به عنوان یک ارز درون بازی عمل می‌ کند و به دارایی‌ های مجازی ارزش می‌ دهد. توکن بومی آن، ENJ، خرید و فروش آیتم های درون بازی را تسهیل می کند. انجین کوین همچنین میزبان یک بازار است که امکان تبادل بدون هزینه بین گیمرها و توسعه دهندگان را فراهم می کند. این یک پلتفرم برای انتشار دارایی های مبتنی بر اتریوم در بازی ها، هم قابل تعویض و هم غیرقابل تعویض است. با تکامل سریع فناوری، خدمات توسعه متاورس بلاک چین برای ارتقاء چشم انداز این ارز دیجیتال تضمین شده است.

استار اطلس - ارز دیجیتال اطلس (ATLAS)

استار اطلس – ارز دیجیتال اطلس (ATLAS)

استار اطلس یک پروژه متاورس است که بر روی یک بازی در آینده متمرکز است، به ویژه در سال 2620، که در آن بازیکنان می توانند قلمرو خود را مشخص کنند و به کسب درآمد بپردازند. دو سکه بومی متاورس استار اطلس که روی بلاک چین سولانا اجرا می شوند، ATLAS و POLIS هستند. اولین مورد، ATLAS، مانند پول معمولی در بازی عمل می کند و کاربران را قادر می سازد تا اقداماتی مانند شرکت در مبارزه، کاوش در قلمرو های جدید و استفاده از بازار را انجام دهند. این امر به ویژه مهم است زیرا، به جز چند مورد، تمام دارایی های بازی NFT هستند. با این حال، POLIS کاربران را قادر می‌سازد تا به قول سازندگانش در «دسیسه سیاسی» شرکت کنند. برترین ارائه دهندگان خدمات توسعه بلاک چین، پروژه هایی مانند ATLAS را ممکن ساخته اند.

جمع بندی

متاورس یکی از پر سر و صداترین کلمات در کریپتو در حال حاضر است و توکن های زیادی وجود دارد که نوید ماه را می دهد. عاقلانه انتخاب کنید و روی پروژه های متاورس برتر سرمایه گذاری کنید، و می توانید در چرخه صعودی بعدی بازار ارزهای دیجیتال سود خوبی کسب کنید.

متاورس کریپتو یک بخش در حال ظهور از دارایی های دیجیتال است که در آن ارزهای رمزنگاری شده هم به عنوان ارز مبادلات و هم به عنوان مکانیزم حاکمیت در دنیای مجازی عمل می کنند. این توکن‌ ها شرایطی را برای کاربران فراهم می کند که بخشی از چشم‌ انداز دیجیتال را داشته باشند، در حکمرانی آن شرکت کنند و تکامل آن را شکل دهند. فراتر از املاک دیجیتال، این توکن‌ها زیربنای کل اقتصادها هستند و به همه چیز از بازی و معاشرت گرفته تا تجارت مجازی و هنر کمک می‌ کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میکائیل
میکائیل
2 ماه قبل

انجین همچنان به سمت بالاس، یکم دیگه صبر کنید بهترین فرصت برای خریده

سید حمید
سید حمید
2 ماه قبل

بهترین شهر متاورسی التراورس با ارز osn و کردیته

حمید
حمید
پاسخ به  سید حمید
2 ماه قبل

سلام دقیقا ولی چرا اسمی ازش نیست