قیمت کدام شت کوین ها در زمستان کریپتو ممکن است افزایش یابد؟ 

قیمت کدام شت کوین ها در زمستان کریپتو ممکن است افزایش یابد؟ 


زمستان کریپتو 2022 جای پای خود را به دست آورده است زیرا همه مشتاقانه منتظر گاوها برای اقدام حرکت صعودی و نجات بازار هستند. تعداد کندل های قرمز بیشتر از کندل های سبز است و انتظار پایان ناپذیر به نظر می رسد. توکن‌های میم در طول زمان ثابت کرده‌اند که گزینه خوبی برای تجارت و نگهداری هستند، و برای زمستان کریپتو 2022، لازم است در مورد توکن‌های میم تحقیق کنید که می‌توانند گرما را به زمستان بیافزایند. دوج کوین (DOGE)، دوج ایلان مارس (ELON) و Roboape یا همان توکن RBA، سه نشانه میم هستند که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته‌اند.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به عنوان یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، که از نماد سگ شیبا اینو الهام گرفته شده است، راه اندازی شد. معامله گران و سرمایه گذاران با خرید دوج کوین در زمستان کریپتو شانس خود را برای کسب سود بیشتر امتحان کنند. فناوری این میم کوین حول اکوسیستم ارز لایت کوین ساخته شده است و از الگوریتم رمزگذاری استفاده می‌کند. دوج کوین (DOGE) تورم‌ زا است و عرضه بی‌نهایتی دارد، اما ادعا می‌کند که سریع‌تر، انعطاف‌ پذیرتر از اکثر ارزهای رمزنگاری شده است.

DOGE را می توان در صرافی های ارز دیجیتال خرید یا فروخت و در کیف پول مناسب که توسط صرافی ها یا اکوسیستم دوج کوین ارائه می شود ذخیره کرد. قرار نبود این میم کوین محبوب به جز اینکه یک سیستم پرداخت غیر متمرکز باشد، اهمیت واقعی داشته باشد. با این حال، با یک جامعه پر رونق، موارد استفاده جدیدی برای آن ایجاد شد. دوج کوین به دلیل این موارد استفاده جدید به یک سکه پاداش در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Reddit تبدیل شده است.

دوج ایلان مارس (ELON)

دوج ایلان مارس یک نشانه میم است که به ایده ایلان ماسک برای سفر به مریخ و کنترل آن اشاره دارد. دوج ایلان مارس یک توکن ERC-20 با تم سگ است که مجموعاً 1,000,000,000,000,000 توکن ELON دارد. این میم همچنین ارتباط نزدیکی با دوج کوین دارد.

از آنجایی که در حال حاضر در زمستان 2022 رمزنگاری هستیم، دوج ایلان مارس را می‌توان از طریق صرافی های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ خریداری کرد یا به عنوان پاداش از Vitalik Buterin به کیف پول Metamask یا سایر کیف پول‌های سازگار با توکن ELON دریافت کرد. برای خرید دوج ایلان مارس ابتدا نیاز است برای نصب و راه اندازی کیف پول متامسک اقدام کنید.

⭕️در نظر داشته باشید که ارزهای یادداشت شده در این مقاله هیچگونه پیشنهاد سرمایه گذاری نمی باشد. بنابراین با توجه به نوسانات بازار رمز ارزها و ماهیت شت کوین ها، ابتدا تحقیقات شخصی خود را به عمل آورید، سپس با در نظر گرفتن مدیریت ریسک و سرمایه اقدام به خرید آنها کنید.

ارز RoboApe

RoboApe که با نماد RBA نمایش داده می شود، یک توکن میم ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که کارمزد تراکنش کمتری را در این اکوسیستم فراهم می‌ کند، که می‌تواند همان چیزی باشد که زمستان کریپتو 2022 به آن نیاز دارد. مکانیسم کاهش تورم آن امکان کاهش هزینه های تراکنش را با حذف توکن های RBA از گردش می دهد. RoboApe به عنوان یک پلتفرم غیر متمرکز جامعه محور عمل خواهد کرد. هنگامی که به طور کامل راه اندازی شود، هیچ نقش رهبری اختصاص داده نخواهد شد. هدف ایجاد محیطی است که در آن تیم و شرکت کنندگان به عنوان یکی دیده شوند.

این اکوسیستم با محصولات RoboApe (RBA) DeFi و ساختار DAO به دنبال ایجاد و ایجاد فرصت های خوبی برای جامعه خود برای ایجاد درآمد و ییلد فارمینگ است. ارز RoboApe جامعه محور DAO (سازمان خودمختار غیرمتمرکز) استراتژی های توسعه ای را برای اکوسیستم ارائه می دهد و تصمیماتی را اتخاذ می کند که به نفع جامعه باشد. همچنین یک چارچوب خودکار و منصفانه برای سازماندهی، تامین مالی، و بیان نقطه نظرات برای بهبود مکانیسم اجماع استفاده خواهد شد. اکوسیستم RoboApe برای کمک به توسعه‌ دهندگان در تلاش‌ هایشان و توانمند سازی جامعه برای رشد تعاونی، رویکردی را برای حقوق فردی، عمدتاً از طریق رای‌ گیری، ایجاد می‌کند.

جمع بندی

همانطور که می دانید پرتفوی بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌ گذاران در زمستان 2022 رمزنگاری‌ها در گل و لای کشیده شده است. با این حال، از آنجایی که توکن‌های میم در بازار ارزهای دیجیتال موج می‌زنند، در رکود فعلی بازار این شانس را دارند که مورد توجه قرار گیرند.

منبع: اینوستینگ دات کام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments