تحلیلگر معروف: میم کوین ها به زودی صفر می شوند! تاریخچه بازار کریپتو تکرار خواهد شد؟

تحلیلگر معروف: میم کوین ها به زودی صفر می شوند! تاریخچه بازار کریپتو تکرار خواهد شد؟

تحلیلگر باتجربه معتقد است که میم کوین ها به صفر می رسند و تاریخچه بازار کریپتو تکرار خواهد شد.

در سال 2019، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش میم کوین ها بود که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. با این حال، این هجوم کوین‌های میم، نقدینگی محدود را از بازار آلت‌کوین تخلیه کرد و بسیاری از سرمایه‌گذاران را جا گذاشت.

تحلیلگر برجسته بنجامین کوئن هشدار می دهد که اکثریت این میم سکه ها در نهایت بی ارزش شده و در هاله ای از ابهام محو خواهند شد. او هشدار می دهد که کسانی که پشت ایجاد و تبلیغ این توکن ها هستند، توجه چندانی به سرمایه گذارانی که آنها را خریداری می کنند، ندارند.

🔺میم کوین های برتر 2023 کدامند؟🔺

به گفته Cowen، هدف اصلی سازندگان میم کوین استخراج نقدینگی هر چه بیشتر از بازار است، در حالی که مردم هنوز در معرض این پروژه های کلاهبرداری هستند. او پیش‌ بینی می‌کند که ظرف چند ماه، این افراد نه تنها از کلاهبرداری‌ هایی که تبلیغ می‌کنند فاصله می‌گیرند، بلکه هر کسی را که بخواهد در مورد اقداماتشان با آنها مقابله کند، مسدود خواهد کرد.

Cowen با کسانی که مدام در دام این کلاهبرداری ها می افتند، ابراز همدردی می کند و بر اهمیت دقت نظر و درس گرفتن از اشتباهات گذشته تأکید می کند. او ناامیدی فزاینده کلاهبرداران را به از بین رفتن تدریجی وجوه، نتیجه اقدامات انجام شده توسط فدرال رزرو نسبت می دهد.

این افراد بی‌ وجدان در تلاش برای کسب سود سریع، پروژه‌های جدیدی را راه‌اندازی می‌کنند، به این امید که یکی از آنها مورد توجه قرار گیرد. هنگامی که به هدف خود رسیدند، یک راگ پول را اجرا می کنند و به سمت طرح بعدی می روند و سرمایه گذاران را با توکن های بی ارزش باقی می گذارند.

Cowen از جامعه ارزهای دیجیتال می‌خواهد که از این پروژه های کلاهبرداری حمایت نکنند و هنگام سرمایه‌ گذاری در بازار بی ثبات میم کوین یا اجتناب کامل از این نوع دارایی، رویکرد محتاطانه‌تری اتخاذ کنند. با انجام این کار، سرمایه گذاران می توانند از خود در برابر ضررهای قابل توجه محافظت کنند و اکوسیستم سالم تری را برای رونق پروژه های قانونی ترویج کنند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حوری فولادی
حوری فولادی
11 ماه قبل

عالی خانوم هاشمیان نظر خودتون درباره کوتاه مدت بیبی دوج چیه توکن سوزی که قرار بود انجام بشه انجام شد

Shayan
Shayan
11 ماه قبل

نه فقط بورس ایران خوبه کلاه برداری نیست ارع

حسن
حسن
11 ماه قبل

همین آدما بودن که سال 2017 به دوج کوین میگفتن شت کوین

Mmahdi
Mmahdi
11 ماه قبل

درود
پپه هم همچون وجاک در چاه ویل حیران شود
تا شود نوبت به شیبا ،زیر پورشه له شود

محمد
محمد
11 ماه قبل

خدا خیرت بده اما کو گوش شنوا هر چی بهشون بگی انگار دشمنشونی میگن منفی نزن گاو ها عقل دارند وقتی پاشون بره تو سوراخی دیگه از اون راه نمیرن الکی به خرها نسبت دادن اما خرها از شت کوین خر ها فهمشون بیشتره