احتمال سقوط 70 درصدی ارز پپه | امیدی به بازگشت قیمت وجود دارد؟

احتمال سقوط 70 درصدی ارز پپه | امیدی به بازگشت قیمت وجود دارد؟

الگوی نمودار نزولی نشان می دهد که ارز پپه می تواند 70 درصد دیگر از ارزش خود را کاهش دهد، به خصوص اگر بازار گسترده تر به روند نزولی خود ادامه دهد.

قیمت ارز پپه سه هفته پس از ثبت رکورد بالای 0.00000449 دلاری، بیش از 70 درصد کاهش یافته است و با توجه به ترکیبی از شاخص های فنی و بنیادی، این میم کوین ممکن است در روزهای آینده حتی بیشتر سقوط کند.

الگوی نزولی کلاسیک در نمودار پپه

از نظر تکنیکال، قیمت ارز پپه (PEPE) می تواند به شدت از سطح فعلی خود کاهش یابد. این چشم انداز نزولی به دلیل تشکیل یک الگوی کلاسیک سر و شانه (H&S) است.

تحلیلگرانی که از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند، الگوی H&S را به‌عنوان یک شاخص نزولی در نظر می‌گیرند. این الگو زمانی شکل می‌گیرد که قیمت سه قله در بالای یک سطح مقاومتی با خط گردن مشترک باشد. قله میانی که “سر” نامیده می شود، بالاتر از دو قله دیگر است که “شانه چپ” و “شانه راست” نامیده می شود.

الگوی نزولی کلاسیک در نمودار پپه

الگوی H&S پس از شکست قیمت به زیر گردن خود حرکت می کند. در همین حال، به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، معامله‌گران هدف نزولی الگو را با اضافه کردن حداکثر فاصله بین سر و خط گردن تا نقطه شکست اندازه‌ گیری می‌کنند.

🔺در 22 می، ارز پپه خط گردن خود، نزدیک به 0.00000156 دلار شکست. این هدف نزولی آن را نزدیک به 0.00000041 دلار در ژوئن قرار می دهد که حدود 70 درصد از سطح قیمت فعلی کاهش یافته است.

چارت 4 ساعت ارز پپه

🔺آیا ارز پپه یک پروژه کلاهبرداری است؟🔺

در همین حال، شکست H&S می تواند در اواسط راه به پایان برسد زیرا ارز پپه در ماه ژوئن پس از برخورد با سطح 0.00000082 به رالی صعودی خود ادامه داد. این سطح که حدود 30 درصد کمتر از سطح قیمت فعلی است، که در اوایل ماه مه به عنوان حمایت عمل کرد. همچنین با خط فیبوناچی 0.786 مطابقت دارد.

🔺از سوی دیگر، اگر قیمت ارز پپه خط گردن H&S را به عنوان منطقه پشتیبانی بازیابی کند، سناریو نزولی باطل می شود. 

آیا دارندگان ارز pepe موجودی خود را تخلیه خواهند کرد؟

علیرغم ضررهای اخیر، ارز pepe هنوز 4000 درصد بالاتر از قیمت اولیه 0.00000044 دلاری خود معامله می شود. در نتیجه، کاهش بیشتر قیمت می‌تواند دارندگان ارز پپه را وادار کند تا با فروش دارایی برای ذخیره سود اقدام کنند. این رالی نزولی را تشدید می‌کند.

نگرانی‌ها در صورتی ایجاد می‌شوند که 15 آدرس برتر ارز پپه را دنبال کنیم. تقریباً همه دارایی‌های PEPE خود را در هفته‌های اخیر فروختند، حتی برخی از آنها کل موجودی خود را برای تضمین سودهای اولیه رها کرده‌اند.

15 آدرس برتر پپه با بالاترین درآمد و بازده

در همان زمان، تعداد دارندگان روزانه په په از 5 می کاهش یافته است، که نشان دهنده عدم خرید ارز پپه توسط سرمایه گذاران و کاربران منحصر به فرد به شبکه است.

تعداد دارندگان روزانه PEPE

این به حجم معاملات کمتر در صرافی‌های رمزنگاری تبدیل شده است و نشانه سقوط دیگری برای دارندگان توکن موجود است.

حجم روزانه پپه

ارز pepe می‌تواند چشم‌انداز نزولی را در صورت یک روند صعودی گسترده‌تر قیمت ارزهای دیجیتال، که توسط افزایش‌های احتمالی در بازارهای بیت‌ کوین و اتریوم رهبری می‌شود، کاهش دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments