در سقوط آخر هفته بازار رمز ارزها 500 میلیون دلار پوزیشن لیکویید شدند!

 در سقوط آخر هفته بازار رمز ارزها 500 میلیون دلار پوزیشن لیکویید شدند!

در پی اعلام نرخ تورم و تحولات نامطلوب قیمت در فضای کریپتوکارنسی بسیاری از آلت کوین ها کاهش‌های هفتگی، ماهانه و حتی سالانه شدیدی را تجربه کردند. با افت دو رقمی مشهود در بسیاری از نمودارها، جای تعجب نیست که نقدینگی روزانه به بالای 500 میلیون دلار رسیده است.

به جرات می توان گفت که بازار کریپتو روزهای بهتری را به خود دیده است، و همه چیز مثل الان نبوده است. در بازه زمانی کوتاه تر، BTC هفته گذشته بالای 32000 دلار معامله شد، اما هر تلاشی برای غلبه بر آن سطح در مسیر خود متوقف شد.

ردهای بعدی، قبل از بدتر شدن وضعیت در روز جمعه و شروع سقوط آزاد، دارایی را به حدود 30000 دلار رساند. در حال حاضر، بیت کوین تلاش می کند تا پس از یک افت چند هزار دلاری، بالای 27000 دلار باقی بماند.

با این حال، در حالی که بیت کوین وضعیت بدی دارد، آلت کوین ها در وضعیت بسیار بدتری قرار دارند. ضررهای دو رقمی تقریبا در تمامی سکه ها مشهود است.

اتریوم با افت روزانه 14 درصدی این روند نامطلوب را هدایت می کند. دومین ارز دیجیتال بزرگ به 1450 دلار کاهش یافته است، به این معنی که طی چند روز بیش از 500 دلار از ارزش خود را از دست داده است.

به طور کلی، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریباً به پایین ترین سطح سالانه زیر 1.1 تریلیون دلار رسیده است. این شاخص در کمتر از یک هفته 200 میلیارد دلار کاهش یافته است.

الت کوین هایی از جمله بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، ریپل (XRP)، سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE)، پولکادات (DOT)، آوالانچ (AVAX) و شیبا اینو (SHIB) و بسیاری دیگر نیز شاهد کاهش دو رقمی قیمت بوده‌اند.

به این ترتیب، تعداد انحلال ها وسرمایه های از دست رفته به شدت افزایش یافته است. معامله گران مالباخته از دیروز به 180000 نفر رسیده اند، در حالی که کل نقدینگی ها در مقیاس روزانه بیش از 500 میلیون دلار و در 12 ساعت گذشته 200 میلیون دلار است.

بار دیگر، موقعیت های ETH با تقریبا 250 میلیون دلار انحلال، اکثریت این سهم را تشکیل می دهند.

منبع: کریپتو پتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments