ممنوعیت فعالیت بایننس در کشور مالت

کشور مالت (Malta) باری دیگر در خصوص فعالیت صرافی بایننس داخل این کشور هشدار داد

اداره خدمات مالی کشور مالت (Malta)، تکرار کرد که صرافی بزرگ بایننس، اجازه فعالیت در این کشور را ندارد.

یک بار دیگر، اداره خدمات مالی کشور مالت، در مورد این که Binance اجازه فعالیت در این کشور را ندارد، هشداری صادر کرد.

صرافی بایننس هیچ مجوزی از MFSA (اداره خدمات مالی مالت) برای هدایت فعالیت های در ارتباط با VFA در داخل یا از مالت ندارد و از این رو خارج از ضوابط MFSA قرار می گیرد.

بعد از ترک چین به دلیل ممنوعیت های معاملات ارزهای دیجیتال در سال 2017، بایننس در ابتدا سعی کرد در ژاپن مستقر شود. اما طولی نکشید که بعد از مواجه شدن با دستگاه های نظارتی، مجبور شد باری دیگر مهاجرت کند.

این صرافی پیشتاز باور داشت که می تواند مراکز اصلی خود را در کشور مالت داشته باشد. نخست وزیر سابق این کشور، Joseph Muscat، کسی که قصد داشت کشور را به بزرگترین هاب بلاک چین جهان با رویکرد نظارتی عملی تبدیل کند، شخصاً به Binance تبریک گفت و شروع جدیدی به آنها داد.

توییت مدیرعامل بایننس

در سال 2018، این شرکت با بورس سهام مالت همکاری کرد. 

هرچند، اداره خدمات مالی مالت در فوریه (بهمن) 2020 مبنی بر عدم صلاحیت فعالیت بایننس و مباحث مجدد درباره استقرار این شرکت در داخل کشور هشدار خود را صادر کرد.

مدیرعامل این Binance، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) بر این عقیده است که این این صرافی دفتر مرکزی ندارد و مطابق با شخصیت غیر متمرکز رمز ارزها فعالیت می کند. هرچند بنا به یک گزارش تازه توسط The Verge، تریدر هایی که با تعلیق این صرافی مواجه شده اند سعی دارند سر در بیاورند چگونه از این شرکت استفاده کنند در حالی که حتی نمی دانند کجا مستقر شده است.

به غیر از مالت (مالتا) دستگاه های نظارتی از برخی دیگر از حوزه های قضایی اخیراً اعلامیه های مشابهی در خصوص شرکت Binance منتشر کرده اند.

نهاد های نظارتی جزایر کیمن، انگلیس، لهستان، ژاپن، کانادا و تایلند موضع خود را مشابه کشور مالت، در رابطه با بزرگترین صرافی رمز ارز جهان مشخص کرده اند.

پس از این که چندین بانک بزرگ انگلیسی، تراکنش ها با صرافی بایننس را ممنوع کردند، مقابله های انگلیس تا کنون بیشترین ضرر را برای Binance به همراه داشته است.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments