از طرح مالیات 1.2 درصدی لونا کلاسیک تا چشم انداز درخشان آن | نظر کارشناسان چیست؟

از طرح مالیات 1.2 درصدی لونا کلاسیک تا چشم انداز درخشان آن | نظر کارشناسان چیست؟

مالیات 1.2 درصدی مورد انتظار اخیراً در بلاک چین لونا کلاسیک (LUNC) اجرا شد. بنابراین، امید زیادی به سرمایه گذاران برای احیای توکن می دهد. اگرچه این پروتکل از چندین پلتفرم مبادلات رمزنگاری، از جمله KuCoin پشتیبانی زیادی دریافت کرد، اما تغییراتی در قیمت LUNC مشاهده نشد.

علاوه بر این، تنها یک روز پس از عرضه، اعلام شد که پروتکل مالیات 1.2 درصدی لونا کلاسیک با مشکلاتی مواجه است.

با این حال، سرمایه گذاران و علاقه مندان با وجود این شکست همچنان مطمئن بودند. هولدرهای LUNC بر این باور بودند که این توکن به رشد خود ادامه خواهد داد و شکوه گذشته خود را در ماه ها و سال های آینده پس خواهد گرفت. با این حال، بیایید به آنچه در اکوسیستم اتفاق می‌افتد نگاهی بیندازیم تا بهتر بفهمیم چه چیزی باید انتظار داشته باشیم.

حقایق در مقابل شایعات

اطلاعات مربوط به برخی مشکلات پروتکل زمانی که فاش شد، با اطلاعاتی همراه شد که نشان می داد توسعه دهندگان در حال کار بر روی رفع مشکل هستند. بدون توجه به موضوع، خبر خوب این بود که بیش از چهار میلیارد توکن LUNC پس از عرضه، با نرخ سوخت روزانه بیش از 243 میلیون سوزانده شد.

این قطعاً یک پیشرفت مثبت بود، زیرا سوزاندن چنین مقادیر زیادی عرضه LUNC را در آینده محدود می کند. بنابراین، افزایش قیمت لونا کلاسیک ممکن است زمان زیادی ببرد. 

جالب اینجاست که در میان همه این تحولات، برخی اطلاعات نادرست نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد. به عنوان مثال، افراد در توییتر وضوح زیادی در مورد قسمت Binance نداشتند.

یک اینفلوئنسر رمزنگاری محبوب، Classy، از طریق توییتر به سناریوی واقعی اشاره کرد که به پاکسازی ابر در مورد موقعیت بایننس کمک کرد. او اشاره کرد که توکن سوزی لونا کلاسیک توسط بایننس پشتیبانی می شود که در این صورت ارزش آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و بسیاری معتقدند که لونا کلاسیک 1 دلاری در راه است.

در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت

لونا کلاسیک که در ماه گذشته افزایش چشمگیری را به ثبت رساند، نتوانست انتظارات سرمایه گذاران را پس از کاهش مالیات برآورده کند. در زمان نگارش این مقاله، LUNC سود منفی 3.40 درصدی 24 ساعته را ثبت کرد و با ارزش بازار 1,585,327,915 دلار به قیمت 0.0002573 دلار معامله شد.

علاوه بر این، داده های Santiment نیز چند دلیل را نشان می دهد که ممکن است در این کاهش نقش داشته باشد. به عنوان مثال، حجم معاملات LUNC طی چند روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، فعالیت شبکه بلاک چین نیز مسیر مشابهی با کاهش شدید را دنبال کرد.

حجم معاملات

از 23 سپتامبر، نمودار چهار ساعته ارز لونا کلاسیک نیز تصویر مشابهی را ترسیم کرد، زیرا بیشتر شاخص های بازار یک بازار نزولی را پیشنهاد می کردند.

به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) و جریان پول (CMF)، هر دو روند نزولی را ثبت کردند. این نشان دهنده مزیت فروشندگان در بازار بود.

چارت 4 ساعت لونا کلاسیک

علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) کمتر از میانگین متحرک نمایی 55 روزه بود که نزولی نیز بود. بنابراین، آنچه در انتظار توکن اخیرا احیا شده است، هنوز دیده نشده است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments