لونا کلاسیک بهتر است یا دوج کوین

لونا کلاسیک یا دوج کوین؟ سرمایه گذاری در کدام پروژه بهتر است؟

دوج کوین برای طولانی‌ترین زمان بر بازار سکه‌های میم تسلط داشته است، اما رقبای مانند LUNC اکنون به دلیل وجود جامعه قوی موجب پامپ های قیمت بیشتری شده اند. هر دو دارایی دیجیتال سهم عادلانه خود را از میلیونرهای کریپتو در بازار ساخته اند. هر دوی آنها به شدت از بازار کریپتو ضربه خورده اند – البته، سقوط لونا کلاسیک (LUNC) در واقع باعث ایجاد بازار نزولی شد – اما سرمایه گذاران همچنان به دنبال هر دو دارایی دیجیتال در تلاش برای کسب سود در بازار هستند.

خرید و فروش دوج کوین

دوج کوین در صدر جدول

حتی با وجود زمستان کریپتو، DOGE نتوانسته بخش خوبی از ارزش خود را حفظ کند و به همین دلیل، موقعیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار حفظ کرده است. این میم سکه همچنین از حمایت افراد مهمی مانند میلیاردرهای مارک کوبان و ایلان ماسک و دیگران برخوردار است.

پذیرش دوج کوین در بسیاری از پلتفرم‌ها مانند Tesla و The Boring Company و همچنین Dallas Mavericks، برخی از ابزارهای مورد نیاز دنیای واقعی را نیز به آن بخشیده است. این اطمینان می دهد که همیشه در رادار سرمایه گذارانی است که می خواهند دارایی دیجیتالی را نیز خرج کنند.

🔺تنها راهی که ممکن است دوج کوین، به قیمت 1 دلار برسد!🔺

وقتی نوبت به یک گزینه سرمایه‌گذاری خوب می‌رسد، تعداد سرمایه گذارانی که برای خرید دوج کوین اقدام کرده بودند، در حال حاضر در سود هستند. این نشانه می دهد که DOGE همچنان یک انتخاب درست باقی می‌ماند. داده‌های IntoTheBlock نشان می دهد که 62 درصد از کل سرمایه‌ گذاران در سود هستند که بسیار بیشتر از سرمایه دارانی است که اقدام به خرید شیبا اینو، بیت‌کوین، اتریوم کرده اند.

نمودار قیمت دوج کوین

Dogecoin همچنین روند صعودی خود را حفظ می کند زیرا معاملات نهنگ نیز در هفته گذشته افزایش یافته است. دارندگان بزرگ در ابتدای ماه 70 میلیون دلار توکن به موجودی خود اضافه کرده بودند و عرضه جدیدی را که به بازار ریخته می شد خنثی می کرد و می توانست قیمت آن را پایین بیاورد.

خرید و فروش لونا کلاسیک

خرید لونا کلاسیک، شرطبندی بدی است؟

پس از پایان شکست، بازار از LUNC در ردیف توکن های میم استقبال کرد و از آن زمان به‌طور مشابه عمل می‌کرد. علیرغم میلیاردها دلار از دست دادن توکن، سرمایه داران از خرید این توکن دست کشیده اند و دلیل خوبی هم دارند.

سکه هایی مانند LUNC برای سرمایه گذارانی که در مدت کوتاهی به دنبال سودهای بزرگ هستند، خوب است. عرضه بالا و قیمت پایین آن را مستعد نوسانات زیادی است. بسته به اینکه سرمایه گذار در چه موقعیتی قرار دارد و قیمت در چه جهتی نوسان می کند، این نوسان اغلب می تواند یک نعمت یا یک نفرین باشد.

🔷احتمال رسیدن قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار چقدر است؟🔷

چارت قیمت لونا کلاسیک

جامعه لونا کلاسیک نیز در تلاش برای کاهش عرضه توکن گام‌هایی برداشته است. از مالیات بر روی تراکنش گرفته تا کارمزد بایننس. بدین ترتیب جامعه از طریق توکن سوزی لونا کلاسیک توانسته است بیش از 30 میلیارد توکن را در عرض چند ماه از گردش خارج کند.

ارزش بازار LUNC نیز 1.4 میلیارد دلار است که در طول زمان فضا را برای رشد دارایی دیجیتال باز می کند. با این حال، این رشد به آنچه توسعه دهندگان می توانند ارائه دهند و حمایت جامعه بستگی دارد.

📮مهم است که به خاطر داشته باشید که بازار نزولی برای ارزهای رمزپایه مانند اینها آسان نیست و حتی در بازارهای صعودی، سرمایه گذاران می توانند مبلغ قابل توجهی از پول را در این دارایی ها از دست بدهند. قیمت LUNC بیش از 99.99 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است، در حالی که رمز ارز دوج کوین83.87 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

⁉️با توجه به ویژگی های دوج کوین و لونا کلاسیک، به نظر شما سرمایه گذاری در کدام پروژه خوب است؟

منبع: بیتکوینیست

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments