مصاحبه با دوکوان درباره فروپاشی ترا | قیمت لونا کلاسیک پامپ می شود یا دامپ؟

مصاحبه با دوکوان درباره فروپاشی ترا در روز سه شنبه | قیمت لونا کلاسیک پامپ می شود یا دامپ؟

تقریباً شش ماه پس از فروپاشی Terra، که حدود 60 میلیارد دلار از بازار کریپتو حذف کرد، طبق تخمین‌های مختلف، ارزهای رمزپایه این اکوسیستم مداوم سرتیتر اخبار قرار می گیرند و نوسانات غیرقابل تصوری را در نمودارهای خود انجام می‌دهند.

یکی از محرک‌های بعدی که می‌تواند نوسان‌های غیرقابل پیش‌بینی قیمت را برای لونا کلاسیک (LUNC)، لونا (LUNA) و استیبل کوین USTC ایجاد کند، می‌تواند ظاهر شدن بنیانگذار پروژه ترا، دو کوان، در برنامه محبوب Unchained Podcast باشد.

تا قبل از آن ارائه طرح مالیات 1.2 درصدی که برای توکن سوزی لونا کلاسیک اتفاق افتاد، چندین پامپ و دامپ قیمت را به همراه داشت.

توییت لورا شین

به گفته مجری پادکست، لورا شین، اپیزود با Do Kwon روز سه شنبه، 18 اکتبر منتشر خواهد شد. در قسمت آینده، شنوندگان می توانند پاسخی به فوری ترین سوالات در مورد Terraو علت فروپاشی آن از دو کوان دریافت کنند.

🔺آیا در کوتاه مدت قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار خواهد رسید؟ بیشتر بخوانید…🔺

دستکاری و نوسانات قیمت توکن های ترا

در حالی که حضور موسس این پروژه بدنام می‌تواند قیمت‌های ارزهای دیجیتال اکوسیستم را به شدت متزلزل کند، خطر پیش‌بینی این رویداد را نباید نادیده گرفت.

دو کوان قبلاً بر قیمت ارزهای دیجیتال Terra تاثیر گذاشته است. به عنوان مثال، قیمت‌های LUNA، USTC، LUNC هر بار که توسعه‌ دهنده اخبار مربوط به پیگرد قانونی و پلیسی خود را تکذیب می‌کرد یا واکنش تندی نشان می‌داد، افزایش پیدا می‌کرد.

جالب اینجاست که قسمت حضور دو کوان در Unchained Podcast قرار است یک روز قبل از انقضای پاسپورت سنگاپور این بنیانگذار منتشر شود و احتمال اخراج او به کشور خود، کره جنوبی، پس از این تاریخ را ایجاد کند.

همانطور که می توان پیش بینی کرد حضور دو کوان در این مصاحبه و پرسش و پاسخ های انجام شده می تواند موجب پامپ یا دامپ شدید قیمت لونا کلاسیک شود!
⁉️حال با توجه به شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال و وضعیت حرکت فشرده بیت کوین به نظر شما لونا کلاسیک کدام مسیر را انتخاب خواهد کرد؟ آیا توکن های ترا سرنوشت غم انگیز دیگری را رقم می زنند و سقوط می کنند یا پامپ می شوند و روز به یاد ماندنی برای سرمایه گذاران خود برجای می گذارد؟

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Sahar
Sahar
1 سال قبل

به نظر من لونا پامپلونا خواهد کرد

Erfan Rezaei
Erfan Rezaei
پاسخ به  Sahar
11 ماه قبل

اگه قرار باشه پامپی صورت بگیره اول باید توکن هایی که دسته مردمه جمع کنن چون طرف ده دلار خریده گذاشته داخل کیف پولش اگه پامپ کنه بنظرت همونا نمیفروشن؟؟
اگه قرار به پامپ باشه فعلا پامپ نمیکنه تا همه فکر کنن این ارز مرده.