تحلیل و بررسی عملکرد قیمت بیت کوین در کوتاه مدت و بلند مدت | تحلیلگران چه می گویند؟

تحلیل و بررسی عملکرد قیمت بیت کوین در کوتاه مدت و بلند مدت | تحلیلگران چه می گویند؟

یک آخر هفته کسل کننده شاهد است که قیمت بیت کوین هر اثری از نوسانات هفته را از بین می برد زیرا مفسران منتظر بازگشت هیجان هستند.

بیت کوین تا پایان هفته یعنی 16 اکتبر به شدت به 19000 دلار وابسته بود، زیرا تحلیلگران هشدار دادند که نوسانات طولانی مدت است.

چارت 1 ساعت قیمت بیت کوین

تحلیلگر: نوسانات بیت کوین یک “موضوع زمان” است

داده‌های TradingView یک آخر هفته ضعیف را برای قیمت بیت کوین به ثبت رساند، زیرا این جفت ارز به سختی حرکت کرد.

پس از اینکه داده های اقتصادی ایالات متحده از جمله نرخ تورم جرقه یک سری حرکت های جعلی مشخص را در طول هفته زد، قیمت بیت کوین به محدوده اصلی خود بازگشت و در زمان نگارش این مقاله هیچ نشانه ای از خروج از محدوده تعیین شده خود نشان نداده است.

برای Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم معاملاتی Eight، این سوال مطرح بود که آیا غیرقابل پیش بینی بودن به کریپتو باز خواهد گشت.

او در آن روز به دنبال کنندگان توییتر گفت: مسئله زمان است و ممکن است نوسانات عظیم پس از چهار ماه تثبیت به بازارها بازگردد.

اکثریت همچنان بر این باورند که ما به روند نزولی در بازارها ادامه خواهیم داد، اما من فکر می کنم که احتمال حرکت صعودی افزایش یافته است.

داده های کلان این هفته توانستند جرقه ای را برای BTC/USD به بالاترین حد یک هفته ای برسانند، در حالی که یکی دیگر از مفسران محبوب، با نام مستعار il Capo of Crypto، اظهار داشت که قبل از ادامه رالی نزولی، قیمت بیت کوین می تواند شاهد یک بازگشت به 21 هزار دلار داشته باشد.

در یک به روز رسانی توییتر قبل از بسته شدن کندل هفتگی، آنها این باور را آشکار کردند که “کل بازار” در شرف افزایش است.

آنها در بخشی از بحث بعدی در مورد چشم انداز بازار افزودند: “تسلیم شدن اتفاق خواهد افتاد، اما هنوز نه.

با این حال بیت کوین در خط پایان بود تا هفته دوم Uptober (به دلیل صعودی بودن بازار در ماه اکتبر، اینگونه نامگذاری شده است) را با افت 1.5 درصدی نسبت به ابتدای ماه به پایان برساند – بدترین عملکرد آن از سال 2018 و بسیار کمتر از رشد 40 درصدی آن در سال 2021.

عملکرد ماهانه بیت کوین

رابطه بین بازار سهام و آینده کریپتو

با نگاهی به آینده، فعالان بازار به ارتباط مداوم با بازارهای سهام به عنوان دلیلی مبنی بر اینکه چشم‌انداز کوتاه‌ مدت بیت‌کوین جالب نیست، نگاه کردند.

با اولین بسته شدن کندل هفتگی شاخص نزدک به زیر میانگین متحرک 200 دوره ای در چهارده سال گذشته، مقایسه با سقوط دات کام و بحران مالی جهانی 2008 در رسانه های اجتماعی فراوان شد.

نیکلاس مرتن، موسس کانال یوتیوب DataDash، در پستی درباره این موضوع اظهار داشت: این یک لحظه مهم برای دو بازار نزولی 50 تا 80 درصدی قبلی در سال‌های 2000 و 2008 بود.

بیت‌کوین هرگز چنین چیزی را پشت سر نگذاشته است، پس انتظار سقوط بسیار بیشتری را داشته باشید.

چارت هفتگی نزدک

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، تمامی تحلیلگران در کوتاه مدت با روند نزولی موافق نبودند، زیرا فیلیپ سوئیفت، خالق LookIntoBitcoin، بازار خرسی را تا پایان سال 2022 پیش بینی می کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments