سقوط قیمت لونا کلاسیک ادامه دارد؟ بررسی علت کاهش 18 درصدی LUNC

سقوط قیمت لونا کلاسیک ادامه دارد؟ بررسی علت کاهش 18 درصدی LUNC

پس از اینکه لونا کلاسیک به 0.00014 دلار رسید، قیمت LUNC به 0.00012 دلار کاهش یافت که نشان دهنده نوسانات بازار ارزهای دیجیتال این هفته است.

پس از انفجار بیش از 415 درصدی در سه ماهه چهارم سال گذشته، قیمت LUNC در دسامبر به 0.00028 دلار رسید. آنچه پس از این رالی برجسته به دنبال داشت، اصلاحی به همان اندازه قوی بود، به طوری که Terra Luna Classic با افت 68 درصدی به کمترین میزان در سال 2024 در 0.000087 دلار در ژانویه رسید.

ذخیره سود توسط معامله گران و چشم انداز کلی بازار کریپتو به این سقوط قیمت کمک کرد. با این حال، سه ماه اول سال 2024 با مجموعه ای از نیروهای محرک بازار آمده است که با ETF بیت کوین شروع می شود.

دلیل سقوط 18 درصدی لونا کلاسیک 

LUNC روند بیت کوین و اتریوم را در هفته های گذشته منعکس کرد و در ماه فوریه به 0.00014 دلار افزایش یافت. اما بازارها از اصلاحات مصون نیستند. از این رو لونا کلاسیک در حال حاضر با قیمت 0.00012 دلار معامله می شود. 

ارز دیجیتالی که در رتبه 103 قرار دارد، امروز 6 درصد کاهش یافته است که ناشی از سقوط 2 درصدی بیت کوین به 51134 دلار است. برخی آلتکوین ها نیز در قرمز هستند و سولانا، کاردانو و چین لینک به ترتیب 7 درصد، 4 درصد و 6.2 درصد از ارزش خود را از دست داده اند.

🔺پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال 2024 و بررسی عملکرد آن🔺

برخی ممکن است استدلال کنند که کاهش حجم معاملات LUNC در 56 میلیون دلار نشان دهنده علاقه کمتر معامله گران است. اگرچه ممکن است این درست باشد، اما با توجه به کاهش 1.8 درصدی در کل بازار به 1.95 تریلیون دلار، منحصر به Terra Classic نیست.

نوارهای قرمز و سبز در نمودار زیر دو محدوده کلیدی را که معامله گران در کوتاه مدت به دقت زیر نظر خواهند داشت، برجسته می کند. منطقه سبز موازی با حمایت سطح حمایت کانال است که باید دفاع شود تا شانس بهبودی فوری افزایش یابد.

چارت 4 ساعت لونا کلاسیک
چارت 4 ساعت لونا کلاسیک

در سمت بالا، ناحیه علامت گذاری شده قرمز نشان دهنده مقاومت سرسخت در کوتاه مدت است. تسلیم شدن در برابر فشار فروش در قیمت 0.00014 دلار، نشان داد که معامله گران بیشتری برای ذخیره سود، باز کردن معاملات فروش فیوچرز یا بستن معاملات خرید فیوچرز اقدام کرده اند که فشار فروش افزایش یافته است. 

تقاطع نزولی در واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) تصویری تلخ را برای LUNC این هفته ترسیم می کند. سفارشات فروش تا زمانی که حمایت منطقه سبز باز نشود، سودآور باقی خواهند ماند.

لونا کلاسیک قبلاً در کانال صعودی نوسان داشته است و این ممکن است امید به بازگشت فوری را تقویت کند. میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) در 0.000116 دلار می تواند مهم باشد اگر ضرر از سطح سبز فراتر رود.

🔰با در نظر گرفتن این موضوع، نوسانات قیمت بیت کوین را به دقت زیر نظر داشته باشید. اگر کاهش زیر 52000 دلار به سرعت حمایت شود و به سمت بالا برگردد، به معنای بازگشت قوی تر روند به سمت 54000 دلار است.

در این صورت انتظار می رود که یک نتیجه صعودی در بیت کوین احساسات را در سراسر بازار تغییر دهد و به آلتکوین هایی مانند LUNC کمک کند تا قبل از حرکت بعدی به سمت بالا تثبیت شوند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.8 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهیار
مهیار
2 ماه قبل

می تونه سقف بالاتریو بزنه 05 رو به راحتی بزنه با حجم بالای که داره بازم رو تحلیل من معامله نکنید ممنون

محسن
محسن
2 ماه قبل

اینکه قرار بود بره بالا :/

شب بخیر
شب بخیر
2 ماه قبل

ما داريم اينجا زحمت ميكشيم