لونا کلاسیک محکوم به نابودی است! | LUNC زیان آورترین ارز در میان 100 ارز برتر 

لونا کلاسیک محکوم به نابودی است! | بررسی عملکرد قیمت LUNC علیرغم پامپ اخیر 

ارز لونا کلاسیک یا Terra Classic، یکی از توکن های بدنام شبکه ترا است، که زمانی چند میلیارد دلار ارزش بازار داشت و اکنون به زیان‌آورترین دارایی در میان 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار توسط سایت کوین مارکت کپ تبدیل شده است. این ارز دیجیتال در طول هفته نزدیک به 25 درصد از ارزش خود را از دست داد که بیشترین کاهش در روزهای پایانی آن رخ داد.

دلیل افت قیمت در روزهای اخیر افشای جزئیات مربوط به توکن سوزی لونا کلاسیک در صرافی جهانی ارزهای دیجیتال بایننس بود، جایی که این پروژه شاید بیشترین نقدینگی را داشته باشد. در حالی که بسیاری از علاقه مندان به LUNC اجرا طرح مالیات 1.2 درصدی را رمز موفقیت این ارز میدانستند و در انتظار لونا کلاسیک 1 دلاری بودند، اما Changpeng Zhao، رئیس صرافی چنین تصمیمی را رد کرد.

در عوض، CZ برای هر کاربر اشتراکی برای سوزاندن ارز دیجیتال معرفی کرد و گفت که تنها زمانی باید انتظار راه حل کامل را داشت که بیش از 50 درصد از حجم معاملات لونا کلاسیک با اشتراک انجام شود. در حالی که Terra Classic مجموعاً 6.9 تریلیون توکن دارد، تنها 800 میلیون LUNC در روز اول پس از اجرای بروزرسانی در صرافی سوزانده شد.

لونا کلاسیک، محکوم به شکست است

در پس‌زمینه، جستجو برای یافتن Do Kwon، بنیانگذار استارت‌آپ ارزهای دیجیتال تحت تعقیب پلیس کره جنوبی و سنگاپور در پرونده سقوط Terra، بی‌وقفه ادامه دارد. از طرفی پلیس اینترپل نیز وضعیت قرمز را برای او صادر کرده است.

⁉️آیا ترا و لونا کلاسیک آینده ای دارند و آیا انتظار می رود آنها به صدر جدول برگردند؟ بعید است. این پروژه ممکن است به دلیل ورود علاقه مندان جدید در نتیجه پامپ بزرگ اخیر در تلاش باشد، اما به نظر می رسد که فقط یک پدیده موقتی است که هوشمندانه توسط بازارسازان مدیریت می شود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments