لیست شدن فلوکی اینو در صرافی بایننس آمریکا

فلوکی اینو در بایننس آمریکا لیست شد! | پامپ 50 درصدی Floki

اخبار اخیر بایننس نشان میدهد که بازوی ایالات متحده از بزرگترین صرافی جهان، آماده است تا میم کوین محبوب فلوکی اینو (FLOKI) را فهرست کند.

چند روز پس از شناسایی پتانسیل شیبا اینو در نتیجه بررسی های داخلی و حذف آن از “منطقه نوآوری” بایننس که به صورت آزمایشی ارائه شده است، بازوی ایالات متحده بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان اعلام کرد که یک ارز دیجیتال پرچمدار دیگر از ژانر میم کوین ها را به فهرست خود اضافه کرده است.

🔸تیم Floki Inu این خبر را در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد و از این فهرست به عنوان یک گام “عظیم” نام برد که حضور خود را در بازار مشروع می کند و جایگاه خود را در کنار DOGE و SHIB در ” میم کوین سه گانه” تثبیت می کند.

بایننس آمریکا Floki را لیست کرد!

روز دوشنبه، ۲۴ آوریل، صرافی بایننس مستقر در کالیفرنیا، میلیون‌ها کاربر خود را در مورد لیست کردن ارز فلوکی، که در ابتدا با جفت ارزهای USD و USDT پشتیبانی می شود، با خبر کرد. گفته می شود که این توکن از امروز، 25 آوریل 2023 در ساعت 5 صبح به وقت PDT و یا ساعت 8 صبح به وقت شرقی قابل معامله است. با این حال، طبق این اعلامیه، عملکرد سپرده برای توکن‌های FLOKI در حال حاضر برای کاربران فعال است تا حساب‌های رمزنگاری خود را تامین کنند.

🔺چه زمانی فلوکی اینو در بایننس لیست می شود؟ چه شرایطی برای لیست شدن Floki در بایننس باید فراهم باشد؟🔺

توییت فلوکی اینو

پس از انتشار خبر لیست شدن فلوکی در بایننس آمریکا، این ارز دیجیتال میم – که در حال حاضر 345 میلیون دلار ارزش دارد – 50 درصد پامپ شد اما این رالی چشمگیر ادامه دار نبود و توکن بومی این پروژه در 1 ساعت گذشته 6 درصد کاهش یافته است. در حالی که در 24 ساعت گذشته تقریباً 35 درصد افزایش داشته است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت FLOKI به ارزش 0.0000387 دلار است.

آیا فصل میم کوین ها در راه است؟

همانطور که CoinGape اوایل امروز گزارش داد، بایننس هفت استخر نقدینگی جدید برای ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، شیبا اینو و دوج کوین در پاسخ به تقاضای فزاینده برای چنین ارزهای رمزپایه ای ایجاد کرده است. علاوه بر این، میم کوین های نوظهور مانند Bone و ArbDoge AI بیش از 10 درصد از اخبار مربوط به لیست شدن در صرافی های بزرگ افزایش یافتند.

در نتیجه مستقیم این موضوع، بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال در حال حدس و گمان در مورد یک سرمایه گذاری عظیم در میم کوین ها هستند که در آن فعالان بازار پیش بینی می کنند مشارکت خرده فروشی بالاتری داشته باشد زیرا تعداد فزاینده صرافی ها از این آلت کوین ها پشتیبانی می کنند. با این حال، چنین حرکات قیمتی به شدت به بیت کوین وابسته است و کاهش بیشتر از سطح فعلی 27 هزار دلاری آن برای بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال ویرانگر خواهد بود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
1 سال قبل

پیت بول ، دوج کوین ، فلوکی ، دوج ایلان مارس ، شیبا ، فگ ، بیبی دوج ، کیشو اینو ، کاردانو ، گراف ، لوناک ، ای کش ، اپی ان اف تی ، ترون به زودی پامپ سیصد الی دوازده هزار درصدی
این ______ واین هم ✍