استقبال شرکت لجر از پروژه دیفای

شرکت لجر به دنبال تبدیل شدن به یک بخش مالی و فراتر از آن است

شرکت لجر اکنون 1.5 میلیارد دلار ارزش دارد و هدف آن افزودن محصولات جدید به کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری خود است.

به دنبال افزایش چشمگیر درآمد خود در سه ماهه اول، شرکت امنیت و زیرساخت ارز دیجیتال، لجر دوره جدید جمع آوری کمک مالی را به رهبری 10T Holdings به پایان رساند. لجر که به کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S و Nano X خود مشهور است، از اتمام دور جمع آوری کمک 380 میلیون دلاری خبر داد.

مدیرعامل لجر ، پاسکال گوتیر گفت که دوره ی سرمایه گذاری، لجر را از یک شرکت امنیت دارایی دیجیتال به یک دروازه امن برای کل اکوسیستم دارایی های دیجیتال تبدیل می کند. وی افزود:

این صنعت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی و تغییر شکل کل بخش مالی و فراتر از آن است.

لجر از 380 میلیون دلار برای توسعه محصولات جدید و افزودن راه حل های غیرمتمرکز مالی به Ledger Live ، نرم افزار کیف پول شرکت، استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین به دنبال تقویت Ledger Enterprise Solutions خود است که یک سرویس توقیف دارایی دیجیتال مبتنی بر سرور کلود است.

در اطلاعیه آمده است: از آنجا که دارایی های دیجیتال به جریان اصلی تبدیل می شوند، لجر انتظار دارد دارایی های موجود در محصولات آن به حجم بیشتری افزایش یابد. این شرکت می خواهد خود را به عنوان دروازه ای امن برای اکوسیستم قرار دهد زیرا شبکه آن متنوع می شود و شامل توکن های NFT، املاک و مستغلات و سایر اشکال ارزش مبتنی بر بلاک چین است.

به لطف بازار گاوی در اوایل سال جاری ، لجر شاهد افزایش 500 درصدی درآمد در سه ماهه اول سال 2021 بود. این شرکت مدیران سابق eToro و Opera سابق را استخدام کرد و هنوز به دنبال گسترش نیروی کار خود است. لجر در دسامبر سال 2020 یک نقض عمده داده را تجربه کرد که باعث افشا شدن بیش از 270،000 اطلاعات شخصی مشتریان لجر شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments