آخرین وضعیت یونیک فاینانس و نحوه پس گرفتن پول از آن

آخرین وضعیت یونیک فاینانس و نحوه پس گرفتن پول از آن

کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال که اغلب به عنوان ارزهای مجازی یا توکن شناخته می شوند، کاملاً با ارزهای معمولی مانند دلار یا یورو متفاوت هستند. ارزهای دیجیتال به جای اینکه توسط دولت یا بانک مرکزی صادر و پشتیبانی شوند، دارایی های دیجیتالی هستند که با رمزنگاری ایمن شده اند و می توانند به عنوان وسیله مبادله مورد استفاده قرار گیرند. اعتبار آنها معمولاً توسط یک سیستم بلاک چین با یک دفتر کل باز و توزیع شده برای ثبت تراکنش ها ارائه می شود. صنعت کریپتو مانند هر حوزه مالی نوپا، بسیار بی‌ثبات است و علاقه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. در این میان فرصت‌ هایی برای بازیگران بد وجود دارد تا سرمایه‌ گذاران را فریب دهند. یکی از نمونه های ایرانی کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال شرکت یونیک فایننس است که تاکنون 18 هزار مالباخته در تلاش برای پس گرفتن پول خود هستند. با یک جستجو ساده در اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت unique Finance در می یابید که موضوع اصلی بحث در میان وکلای مجری دولت مربوط به نحوه پس گرفتن پول از یونیک فاینانس می باشد و تمامی مالباختگان حال به دنبال شکایت از یونیک فاینانس هستند.

آخرین وضعیت یونیک فاینانس از زبان سخنگوی قوه قضائیه

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی یونیک فاینانس گفت: پرونده در مرحله دادسرا است. بحث کلاهبرداری شبکه‌ ای در مورد اتهام این شرکت مطرح شده و ممکن است این اتهام تغییر کند. هفت نفر از مدیران شرکت که تحت تعقیب قانونی قرار گرفته‌ اند در کشور‌های امارات، ترکیه و مالزی هستند و برای این افراد از طریق پلیس اینترپل اعلان قرمز شده است.

🔺سرنوشت یونیک فاینانس و توکن UNQT چه خواهد شد؟!🔺

پس گرفتن پول از یونیک فاینانس

پس گرفتن پول از یونیک فاینانس

اگر شما هم یکی از مالباختگان یونیک فاینانس هستید و با سرمایه گذاری در این شرکت هرمی، دارایی خود از دست داده اید باید بدانید که شانس چندان زیادی برای پس گرفتن پول خود ندارید. 

بسته به روش پرداخت پول به آن‌ ها، شما باید از شرکت‌ های مختلف اقدام کنید. برای مثال در داخل ایران با پیگیری ماجرا از پلیس فتا شاید به نتایجی دست پیدا کنید. با این حال شانس پس گرفتن پول از یونیک فاینانس بسیار کم است.

حقیقت این است توکن یونیک فایننس که در بستر اتریوم قرار دارد، در حال حاضر 99 درصد ارزش خود را از دست داده است و کسانی که دارایی خود را به توکن یونیک فایننس (UNQT) تبدیل کرده اند، بعید است به پول خود دست پیدا کنند.

در این بین به خاطر داشته باشید کلاهبرداران زیادی به دنبال سوء استفاده از این فرصت هستند و با چشم طمع به باقیمانده سرمایه مالباختگان وعده های دروغین برای برداشت پول از یونیک فایننس را می دهند.

از این رو مراقب باشید تا کلاهبرداران از امید شما برای بازگرداندن سرمایتان با وعده پس گرفتن پول از یونیک فایننس و یا حتی نقد کردن توکن یونیک فاینانس (Unqt) با بهترین قیمت سوء استفاده نکنند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
2 ماه قبل

من حدود چهار سال قبل چهار هزار و مجدد دو هزار دلار به دو برادر به نام های ،(وحید واحدی و عباس واحدی) واریز کردم که این افراد نزدیک به سه هزار زیر شاخه داشتن .من که زندگی ام نابود و داغون شد امیدوارم روزی برسد که چشمم دوباره به این افراد شیاد و کلاه بردار بخورد و حسب مال را با سود از حلقومشون در میارم

رضا
رضا
2 ماه قبل

بر پدر و مادر لیدر های و سرشاخه های اصلی یونیک فایننس لعنت که هزاران نفر را بدبخت و خیلی ها رو مثل من به خاک سیاه کشاندن سرمایه من را (وحید واحدی و برادرش عباس واحدی )بالا کشیدن و با چرب زبانی چهار سال قبل چهار هزار دلار و دو هزار دلار مجدد گرفتن تا آخر منتظر میمانیم
آقای جناب محترم دادگاه لطفا رسیدگی به این پرونده را سریع تر انجام دهید با تشکر از ریاست محترم قوه قضاییه و قضات محترم

سلام
سلام
2 ماه قبل

سلام به مالباختگان یونیک فاینانس

امیرحسین مال باخته
امیرحسین مال باخته
2 ماه قبل

آخرین وضعیت یونیک فاینانس : همه با هم به گ… رفتیم

Sli
Sli
3 ماه قبل

من بکی‌از این قربانیان این کلاهبرداران هستم و نمیدانم چیکار کنم این شماره تلفن من است اگر کسی می‌تواند راهنمایی کند ممنون میشم ……………………

بهرام
بهرام
3 ماه قبل

متاسفانه از من حدود 1300$ دلار کلاهبرداری کردن و در حال پیگیری هستیم ایشالا که بتونیم کاری بکنیم