6 ارز دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در این هفته (19 دی 1402)

6 ارز دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در این هفته (19 دی 1402)

قیمت بیت کوین به بالاترین سطح چند ساله جدید خود به بالای 47000 دلار رسید زیرا فعالان بازار هیجان خود را از مشارکت عمیق سرمایه گذاران نهادی با بیت کوین نشان می دهند.
با نزدیک شدن به هفته ETF بالقوه بیت کوین، آلت کوین ها با چالش هایی روبرو هستند. با توجه به تاکید فعلی بر بیت کوین (BTC) این تعجب آور نیست. مایکل ون د پوپ ایکس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در 8 ژانویه خاطرنشان کرد، با این حال، انتظار می رود که پس از رویداد ETF، آلت کوین ها رشد چشمگیری داشته باشند. بیت کوین همچنان در این کانال نوسان دارد و با افزایش 10 درصدی می تواند به سقف این کانال که محدوده آن بین 48 تا 51 هزار دلار برسد.

چارت 3 روزه قیمت بیت کوین

بدین ترتیب، فینبولد لیستی از 6 آلتکوین تهیه کرد که ممکن است یک سرمایه گذاری بالقوه سودآور برای معامله گران این هفته زیر 1 دلار باشد.

ریپل (XRP)

در گزارش اخیر در 3 ژانویه، ریپل برنامه توسعه استراتژیک خود را با هدف قرار دادن صنعت IT به ارزش 1.5 تریلیون دلاری اعلام کرد.

تجسم نقشی متحول کننده در بخش فناوری اطلاعات، پرداختن به چالش های طولانی مدت مربوط به پرداخت های بین مرزی و سایر پیچیدگی های مالی که در این صنعت وجود دارد، ممکن است محرکی برای تشویق سرمایه گذاری در ریپل و شروع یک رالی صعودی باشد. 

در زمان نگارش این مقاله، XRP با قیمت 0.5743 دلار معامله می شد که نشان دهنده افزایش 2.61 درصدی در 24 ساعت گذشته و کاهش 9.21 درصدی در هفته قبل و ضرر 18 درصدی در 30 روز گذشته است.

خرید دوج کوین از پی98

دوج کوین (DOGE)

یک محرک قابل توجه که ممکن است تاثیر مثبتی در قیمت دوج کوین (DOGE) داشته باشد، پذیرش اعلام شده DOGE در سال 2024 به عنوان یک روش پرداخت در رسانه های اجتماعی X توسط ایلان ماسک است و با کاهش فعلی قیمت، سرمایه گذاران ممکن است برای خرید ارزان دوج کوین به عنوان بهترین فرصت استفاده کنند. 

در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.08072 دلار معامله می‌ شد که نسبت به روز گذشته افزایش 4.52 درصدی را به ثبت رسانده، اما همچنان ضرر 13 درصدی در 7 روز گذشته و کاهش 23.85 درصدی در 30 روز اخیر را به همراه داشته است.

پالیگان (MATIC)

نشانگر TD Sequential اخیراً یک سیگنال خرید را در نمودار 4 ساعته پالیگان (MATIC) نشان می دهد.

در صورتی که فشار خرید ماتیک در سطوح فعلی افزایش قابل توجهی داشته باشد، طبق پستی که علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال در ژانویه در X منتشر کرد، پتانسیل بازگشتی با یک مسیر صعودی احتمالی به سمت 0.88 دلار و اوج بالقوه بیشتر در 0.96 دلار در MATIC وجود دارد.

چارت 4 ساعته پالیگان

در حال حاضر، MATIC با قیمت 0.8223 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 6.42 درصد افزایش داشته است، همچنین طبق آخرین گزارش، کاهش 19.21 درصدی نسبت به 7 روز گذشته و 14 درصدی در ماه گذشته را داشته است.

خرید شیبا از پی98

شیبا اینو (SHIB)

با وجود مشکلات اخیر، نظر سرمایه گذاران برای خرید شیبا اینو با بهترین قیمت جلب شده است، که می‌توان آن را از طریق وجود آدرس‌ های جدید مشاهده کرد و اخیراً طبق آمار پلتفرم داده گلس‌ نود در 8 ژانویه، SHIB از آستانه 3.74 میلیون آدرس فراتر رفت.

افزایش تعداد آدرس های شیبا اینو

در همین حال، SHIB با قیمت 0.000009472 دلار معامله می شد که طبق آخرین داده ها پس از رشد 6.65 درصدی در 24 ساعت گذشته، کاهش 12.19 درصدی در 7 روز گذشته و سقوط 10.90 درصدی در نمودار ماهانه به دست آمد.

وی چین (VET)

کسب علامت تجاری اخیر، وی چین (VET) به طور بالقوه می تواند تاثیری انقلابی داشته باشد. طبق گزارشی از 7 ژانویه، با چشم انداز انطباق با ISO 20022، وی چین در موقعیتی قرار دارد که می تواند بازار پرداخت تریلیون دلاری را مختل کند و راه را برای همکاری با بانک های مرکزی هموار کند.

در زمان نگارش این مقاله، VET با قیمت 0.03062 دلار نوسان دارد، که نشان دهنده افزایش 7.43 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته است، برخلاف زیان 15 درصد در 7 روز گذشته و افزایش 9.18 درصدی نسبت به ماه قبل را به ثبت رسانده است.

کاردانو (ADA)

اخیرا بسیاری از کسانی که برای تهیه کاردانو اقدام کرده اند، با این چالش مواجه هستند که آیا توکن ADA سودی به همراه خواهد داشت یا خیر؟ در این میان کاردانو رالی صعودی خود را آغاز کرده است و توسط یک تحلیلگر به نام Captain Faibik پیش بینی می شود 30 تا 40 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

چارت قیمت کاردانو

در همین حال، کاردانو با افزایش 9.48 در 24 ساعت گذشته، کاهش 15.29 درصدی در هفته قبل و سقوط 8 درصدی در 30 روز گذشته، با قیمت 0.5327 دلار معامله می شود. 

در حالی که رکود فعلی بازار اکثر دارایی‌های کریپتو را در بازه زمانی هفتگی و ماهانه به رنگ قرمز معامله می‌ کند، این ممکن است یک فرصت بالقوه خرید با کاهش قیمت برای معامله‌ گرانی باشد که به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت یا بلند مدت هستند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mahdi
Mahdi
4 ماه قبل

عالی

محمدرضا
محمدرضا
4 ماه قبل

همیشه به صورت هفتگی ازاین تحلیل هاتون استفاده میکنم و از ارز های کم قیمت سود خوبی بدست میارم تشکر از شما و تیم خوبتون 🙏