سایت usdtopo.com چیست؟ کلاهبرداری تتر با روش های وسوسه انگیز

سایت usdtopo.com چیست؟ کلاهبرداری تتر با روش های وسوسه انگیز

Usdtopo یکی از چندین وب سایت کلاهبرداری است که کاربران را با پیشنهادات وسوسه انگیز جذب می کند و به دنبال اختلاس پولی است که به سختی به دست آورده اند. این سوال پیش می آید؛ آیا Usdtopo یک سایت سرمایه گذاری قانونی است یا یک طرح برای خالی کردن جیب مردم؟ قطعا شما هم به این موضوع پی برده اید که درک صنعت کریپتو برای افراد تازه یا کسانی که اطلاعات کافی ندارند کمی دشوار است. متاسفانه بسیاری از سایت های کلاهبرداری یا افراد با نیت بد از این عدم آگاهی افراد مبتدی سواستفاده می کنند و با وعده های یک شبه پولدار شدن آن ها را به دام می اندازند!
حال در این مقاله قصد داریم به بررسی سایت usdtopo.com که یک پروژه کلاهبرداری تتر است بپردازیم. از این رو برای برای تشخیص حقیقت، از شما می خواهیم که تا انتها مقاله با ما همراه باشید. علاوه بر این، لطفاً این اطلاعات را در اختیار آشنایان نزدیک خود قرار دهید تا بتوانند از این پلتفرم‌های فریبکارانه دور شوند.

سایت usdtopo.com چیست؟

Usdtopo.com یک پلتفرم سرمایه گذاری کلاهبرداری است که ادعا می کند کسب درآمد غیرفعال را ارائه می دهد. اما، حقیقت این است که Usdtopo.com یکی از ترفندهای بالقوه کلاهبرداری خرید و فروش تتر را پیاده سازی کرده است. اگر نمی خواهید سرمایه خود را از دست بدهید، بهتر است پول خود را از این کارگزار دور نگه دارید.

Usdtopo.com همچنین در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کند. کارگزار حتی هیچ اطلاعاتی در مورد کارکنان خود در وب سایت خود به اشتراک نمی گذارد. چیزی که کارگزار را مشکوک تر می کند این است که آنها تصاویر بی ربطی را به عنوان اعضای کارمند در وب سایت خود به اشتراک می گذارند. این موارد نشان می دهد که کارگزار چقدر جعلی و غیرقابل اعتماد است و سرمایه گذاری های شما چقدر ناامن است.

از طرف دیگر، Usdtopo.com نمی تواند مدارک قابل اعتمادی را به صورت مستقیم ارائه دهد. در تلاشی که مجاز به نظر برسند، آنها یک گواهی FINCEN برای ثبت MSB ترتیب دادند. به طور کلی، کلاهبرداران معمولاً این گواهی را با استفاده از اطلاعات اشتباه دریافت می کنند.

🔰چگونه یک پروژه ارز دیجیتال خوب را از یک پروژه کلاهبرداری تشخیص دهیم؟🔰

سایت usdtopo.com چیست؟

نشانه هایی از کلاهبردار بودن سایت Usdtopo

در اینجا برخی از دلایل احتمالی وجود دارد که چرا ما سایت Usdtopo.com را به عنوان یک سایت کلاهبرداری تتر معرفی کرده ایم:

🔺اطلاعات مالک و کارکنان در وب سایت یا هر جای دیگری به اشتراک گذاشته نمی شود.

🔺از محتوای تکراری استفاده می کند.

🔺تضمین بازدهی بالا بدون هیچ ریسکی. این چیزی نیست جز استفاده از یک طرح پانزی.

🔺در عصر رسانه های اجتماعی، آنها در رسانه های اجتماعی فعال نیستند.

🔺امنیت داده ها یک مشکل است زیرا آنها از وب سایت خود به درستی محافظت نکرده اند.

🔺دامنه این وب سایت به تازگی فعال شده است.از این رو پیشنهاد بازدهی بالا برای یک وب سایت جوان خوب و پایدار نیست.

🔺امتیاز اعتماد وب سایت بسیار پایین است.

🔺سایت Usdtopo از روش زیر مجموعه گیری برای کلاهبرداری تا حد امکان از افراد استفاده می کند. روش عضویت از طریق کد رفرال زمانی کار می کند که یک سایت خدمات یا محصولاتی برای فروش داشته باشد. اما در این وب سایت چیزی فروخته نمی شود. آنها می خواهند که کاربران فقط اعضای جدید بیاورند. این یک روش کلاسیک برای کلاهبرداری شغلی آنلاین است.

🔺این بروکر ممکن است از طریق وب سایت خود ادعاهای نادرستی داشته باشد.

🔺قوانین و مقررات، سیاست های پاداش دهی و برداشت ها قانونی نیستند و برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران ساخته شده اند.

🔺این کارگزار به طور مداوم با معامله گران تماس می گیرد و از آنها می خواهد که مبالغ بالاتری را سرمایه گذاری کنند.

🛑5 سایت معتبر شناسایی توکن های اسکم و پروژه های کلاهبرداری🛑

🔺کارگزار وعده مبالغ هنگفت را می دهد.

🔺هشدارهای خطر ممکن است در صفحه وب آنها مشخص نشود یا پنهان شود.

🔺کارگزار ممکن است در کشورها یا جزایر کوچکی باشد که مقررات مناسبی وجود ندارد و ثبت شرکت در آن بسیار آسان است. معمولاً این کشورها بهشت دلالان یا کلاهبرداران هستند.

🔺این کارگزار شانس خوبی برای کسب سود در اختیار شما قرار می دهد و زمانی که تصمیم به برداشت پول خود می کنید قوانین غیر قابل درک برداشت را اعلام می کنند و در نهایت شما قادر به برداشت نیستید.

🔺کارگزار برای مدتی فعال می ماند و ناگهان نمی توانید با کارگزار تماس بگیرید یا وب سایت خراب به نظر می رسد. کارگزار همچنین نام و آدرس وب سایت را بدون هیچ اطلاعی به معامله گران موجود تغییر می دهد.

سایت Usdtopo چگونه کار می کند؟

سایت Usdtopo چگونه کار می کند؟

سایت Usdtopo یک وب سایت سرمایه گذاری کلاهبرداری است که ادعا می کند تجارت کریپتو و فارکس را معامله می کند. این وبسایت که برای افرادی که به بازارهای رمزنگاری علاقه مند هستند ایجاد شده است اما دانش کمی در مورد تجارت یا نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال داشتند.

آنها همچنین ادعا می کنند که دسترسی نامحدود به بازارهای جهانی دارند. همچنین در زمان انصراف از ادامه دادن از مردم خواسته شد مالیات بپردازند. یعنی شما نمی توانید پول خود را برداشت کنید. آنها حساب های جعلی با موجودی های بالا، از جمله نام کاربری و رمز عبور را برای مردم ارسال می کنند و اینگونه اعضای خود را فریب می دهند.

ما یک حساب جعلی در این وب سایت ایجاد کردیم، اما هیچ ایمیل واقعی یا حتی جعلی بودن اطلاعات ارائه نکردیم و با نام های تصادفی ثبت نام کردیم.

بنابراین، اگر می خواهید وب سایت را امتحان کنید، این کار را با نام جعلی انجام دهید و اطلاعات قانونی خود را ارائه نکنید.

همچنین پس از مدتی که افراد واجد شرایط برداشت پول خود می شوند، حساب را به حالت تعلیق در می آورند.

آیا سایت Usdtopo.com کلاهبرداری است؟

علیرغم آنچه که هر بررسی Usdtopo.com به شما گفته است، Usdtopo.com یک کلاهبرداری مشکوک است. ما سرمایه گذاری با آنها را توصیه نمی کنیم.

همچنین اگر قبلاً در سایت Usdtopo.com سرمایه‌گذاری کرده اید، توصیه می‌کنیم فوراً واریز هر مقدار وجوه نزد آن‌ها را متوقف کنید، به‌ ویژه اگر آنها برای برداشت پول از شما میخواهند واریزی دیگری داشته باشید. آن را پرداخت نکنید.

بررسی Usdtopo.com منفی است. در عوض به دنبال کارگزاران تنظیم شده و معتبر باشید که واقعا می توانند به رشد سرمایه گذاری شما کمک کنند.

هنگام جستجوی کارگزاری برای انجام فعالیت های تجاری خود، اولین و مهمترین گام همیشه باید این باشد که در مورد فعالیت های قانونی آنها اطلاعات کسب کنید. این به شما می گوید که آیا آنها توسط یک مقام مرکزی تنظیم می شوند یا مانند Usdtopo.com یک پلتفرم غیرقانونی است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
4 ماه قبل

سلام. سایت Usdtspl. Com چیه ؟ چطور سایتیه؟ و کارش چیه؟ ممنون میشم بفرماید

مارسل
مارسل
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

سلام به شما هم است ام است اشتباه با یوزرنیم و پسورد فرستادن ؟

rezs
rezs
پاسخ به  مارسل
21 روز قبل

سلام.
ایا همراه این سایت که برای شما معرفی شده یک یوزر و پسوردی که نشان از یک حساب پولی زیاد باشد هم به شما معرفی شده؟

ازدر
ازدر
پاسخ به  rezs
14 روز قبل

بله

ازدر
ازدر
پاسخ به  مارسل
14 روز قبل

بله

rezs
rezs
پاسخ به  محمد
21 روز قبل

سلام.
ایا همراه این سایت که برای شما معرفی شده یک یوزر و پسوردی که نشان از یک حساب پولی زیاد باشد هم به شما معرفی شده؟

ازدر
ازدر
پاسخ به  rezs
14 روز قبل

بله