تحلیل فلوکی اینو، شیبا و دوج کوین | تاثیر آخرین توییت ایلان ماسک بر میم کوین های برتر چه بود؟

تحلیل فلوکی اینو، شیبا و دوج کوین | تاثیر آخرین توییت ایلان ماسک بر میم کوین های برتر چه بود؟

کشف سیگنال های رمزآلود ماسک به عنوان طرفدار دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی اینو هیاهویی را در بازار کریپتو به راه انداخته است. آیا پست اخیر او سرنوشت آنها را تعیین می کند؟

پست‌های ایلان ماسک مربوط به دوج کوین برای همه آشنا است و معمولاً اظهارات او بر مسیر ارزهای دیجیتال با مضمون سگ تأثیر می‌گذارد. با این حال، این تأثیر تنها به دوج کوین محدود نمی شود. همچنین تاثیر آن به توکن های مشابهی مانند شیبا اینو و فلوکی نیز سرایت می کند.

آیا می توان پست اخیر او در مورد DOGE را به ایجاد تغییرات قابل توجه در ارزش این توکن ها نسبت داد؟

تاثیر ایلان ماسک بر دوج کوین 

در به‌روزرسانی اخیر رسانه‌های اجتماعی، ایلان ماسک، X، رئیس سابق توییتر، در پاسخ به پست کاربر دیگری اشاره کرد که پلتفرم X مکانی مناسب برای DOGE است. با توجه به تاریخچه ارتباط ماسک با دوج کوین، تعیین اینکه آیا این یک اشاره پنهان به ارز دیجیتال DOGE بوده یا صرفاً یک بیانیه معمولی است، چالش برانگیز می باشد.

نفوذ قابل توجه ماسک بر DOGE منجر به اقدامات قانونی توسط برخی از دارندگان DOGE شده است که کنترل و دستکاری غیرقانونی وی در قیمت توکن را نشان می دهند. علاوه بر این، توکن‌ های مشابه با مضمون سگ مانند شیبا اینو و فلوکی معمولاً تأثیر حرکت‌ های بازار DOGE را تجربه می‌کنند. اما آیا این دفعه هم چنین اتفاقی افتاد؟

🔺از ChatGPT پرسیدم که دوج کوین چه زمانی به 1 دلار می رسد؟🔺

تحلیل روند قیمت دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی

بررسی نمودارهای بازه زمانی روزانه فلوکی اینو، شیبا اینو و دوج کوین در 23 آگوست، روند افزایشی در پایان معاملات را نشان داد. با این حال، با توجه به اینکه قیمت ارزهای دیجیتال در روز گذشته با سود جزیی همراه بوده است، نسبت دادن این موضوع صرفا به «اثر ماسک» غیرقابل قبول به نظر می رسد.

خرید و فروش دوج کوین

سایه بلند کندل روزانه 23 آگوست Dogecoin نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و به فروش خود ادامه می دهند.

اگر قیمت به زیر سطح حمایت بحرانی 0.06 دلار سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان قدرت را در دست دارند. سپس جفت DOGE/USDT می تواند به پایین ترین سطح روزانه 0.055 دلاری که در 17 آگوست ثبت شده بود، سقوط کند. اگر این سطح سقوط کند، جفت ممکن است حمایت بلندمدت نزدیک به 0.05 دلار را دوباره تست کند.

🔰برعکس، اگر قیمت از 0.06 دلار بازگردد، خرید دوج کوین در سطوح پایین‌تر را پیشنهاد می‌کند. ممکن است این جفت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.07 دلار) برسد. خریداران باید این مقاومت را به سمت بالا بشکنند تا شروع یک رالی را به 0.08 دلار اتفاق بیفتد.

شایان ذکر است، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن به طور قابل توجهی به زیر منطقه خنثی 50 سقوط کرد و در کمتر از 40 قرار گرفت.

چارت روزانه دوج کوین

خریداران با خرید شیبا اینو با قدرت از حمایت 0.000008 دلار محافظت می کنند، اما به نظر می رسد در لبه صخره آویزان است و احتمال سقوط تا 0.000005 دلار وجود دارد.

حفظ سطح حمایت 0.000008 دلار برای از سرگیری روند صعودی حیاتی است، اما اگر شکسته شود، روند نزولی SHIB ممکن است ادامه یابد. معامله کمتر از این حمایت به این معنی است که گاوها کنترل خود را از دست داده اند، بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران از وحشت دست به فروش دارایی خود می زنند. 

در صورت شروع رالی نزولی اولین سطح حمایتی 0.000007 دلار است. اگر فشار فروش بیشتری صورت بگیرد، باید به مناطقی که نقدینگی خوبی دارند توجه کنید. این مناطق 0.0000062 دلار و 0.0000005 دلار است، جایی که فروشندگان قبلی مایل به خرید شیبا هستند.

چارت روزانه شیبا اینو

از طرفی فلوکی اینو نیز در 23 اوت رالی افزایشی را در پیش گرفته است، اما وضعیت فعلی آن منعکس کننده رالی نزولی می باشد. همچنین، RSI آن با قرار گرفتن زیر 35 روند نزولی ثابت را نشان داد.

چارت روزانه فلوکی اینو

بررسی واکنش حجم معاملات فلوکی، شیبا و دوج کوین

به طور مشابه، هنگام بررسی حجم معاملات این سه میم کوین برتر 2023 مشخص شد که هیچ جهش قابل توجهی در فعالیت وجود ندارد. بر اساس داده‌های حجم موجود در Santiment، این توکن‌ها الگوهای حجم ثابتی را در 23 اوت به نمایش گذاشتند.

بررسی حجم شیبا، دوج کوین و فلوکی

تا زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات برای DOGE، SHIB و FLOKI به ترتیب تقریباً 233 میلیون، 169 میلیون و 9 میلیون بود.

منبع: ای ام بی کریپتو 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
8 ماه قبل

عالی