افزایش سرمایه گذاری سازمانی در اتریوم

افزایش سرمایه گذاری سازمانی و ثبت رکورد جدید در AUM سهام اتریوم

سرمایه گذاران سازمانی همچنان به نفع رمز ارز اتریوم، به خارج کردن سرمایه خود از دارایی بیت کوین پرداختند، حاصل سرمایه گذاری اتر اکنون نشان دهنده بیش از یک چهارم ارز دیجیتال سازمانی AUM است.

تقاضای سازمانی برای خرید اتریوم همچنان رو به افزایش است، در حال حاضر دارایی اتر بیش از یک چهارم دارایی های تحت مدیریت (AUM) را در دارایی های دیجیتال نشان می دهد.

 بر اساس گزارش هفتگی جریان صندوق دارایی دیجیتال CoinShares در 1 ژوئن (11 خرداد)، هفته گذشته شاهد جریان ورودی قابل توجه سازمانی به ارزش 74 میلیون دلار بود که سرمایه گذاران در تلاش بودند تا از سقوط ناشی از روند نزولی اخیر که بسیاری از دارایی های ارز دیجیتال بیش از 50 درصد ارزش خود را از دست دادند، سود به دست آورند.

بیش از 63 درصد از سرمایه گذاری های سازمانی (مجموع 48.6 میلیون دلار) بر روی اتریوم بوده است. اکنون 27 درصد از AUM ادغام شده سرمایه گذاری بر دارایی دیجیتال، به اتریوم اختصاص یافته است. رقمی که بالاترین سهم تا به این لحظه را نشان می دهد.

جریان ورودی قابل توجهی نیز به محصولات ارائه شده در دارایی های دیجیتال متعدد (11.1 میلیون دلار) وارد شده است و همچنین بودجه هایی برای کاردانو (ADA) (5.2 میلیون دلار)، ریپل (XRP) (4.5 میلیون دلار) و پولکادات (DOT) (3.8 میلیون دلار) در نظر گرفته شد.

خروج از کل دارایی های رمز ارز Bitcoin با حدود 4 میلیون دلار سرمایه از بازارها، در مقایسه با 110.9 میلیون دلار خروج هفته گذشته، کمتر شده است. طی سه هفته گذشته، 246 میلیون دلار از دارایی های سرمایه گذاری بیت کوین خارج شده است.

علی رغم جریان ورودی 30 روزه 47.9 میلیون دلاری BTC که در حال حاضر معادل تقریباً یک سوم 147.7 میلیون دلار اتر است،  بیت کوین تقریباً با 4.4 میلیارد دلار در مقایسه با 973 میلیون دلار اتر، همچنان جریان ورودی سالانه را در اختیار دارد.

با این حال، حرکت اخیر اتر گمانه زنی های جدیدی در رابطه با اینکه آیا اتریوم در حال آماده شدن برای کنار زدن بیت کوین است را ایجاد نموده و Ethereum در حال حاضر از نظر تعداد معاملات، حجم و کارمزدها و حجم تجارت، شبکه اصلی بیت کوین را شکست می دهد.

طبق گفته CoinGecko، اتر در حال حاضر با حجم معاملات 38.8 میلیارد دلار در روز، دومین رمز ارزی است که تنها 103 میلیارد دلار از ارز دیجیتال تتر عقب می باشد. طی 24 ساعت گذشته تقریباً 32.9 دلار بیت کوین در گردش بود و معامله شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments