از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

ربات هوش مصنوعی چت جی پی تی در مورد اینکه قیمت شیبا اینو چه روندی را در پیش می گیرد، چه فکر می‌کند؟ خوب، این یک سوال پیچیده است.

اصطلاح متاورس به یک دنیای مجازی یا یک مکان مشترک مجازی جمعی اشاره دارد که توسط فناوری رایانه ایجاد شده و توسط آواتارها یا موجودات مجازی پر شده است. این مفهومی است که در سال‌های اخیر با ظهور محیط‌های مجازی فراگیرتر شناخته شده‌تر شده است و شیبا اینو هم از این هیاهو جا نمانده است.

مفهوم متاورس این است که محیطی است که در آن افراد می توانند با آیتم های مجازی و افراد دیگر به روشی قابل مقایسه با دنیای واقعی تعامل داشته باشند. متاورس شیبا اینو تلاش خواهد کرد تا همه اینها را به تصویر بکشد.

خرید و فروش ارز شیبا

شیبا اینو وارد متاورس می شود!

در 15 مارس، شیبا اینو افتتاح وب سایت shib.io را که پورتال متاورس آن است، اعلام کرد. این راه اندازی پس از ماه ها برنامه ریزی و فروش مناطق متاورس انجام شد. پس از راه اندازی سایت جدید، جامعه SHIB از پلتفرم دیگری استقبال کرد که ممکن است برای توکن SHIB مفید باشد. عملکرد متاورس شیبا اینو را می توان به شبکه آزمایشی شیباریوم که اخیراً منتشر شده است اضافه کرد.

ما تصمیم گرفتیم نظر دوست هوش مصنوعی خود یعنی Chat GPT، را در مورد محبوبیت روزافزون شیبا و معرفی نسخه جدید آن بپرسیم که نتایج جالبی را درباره آینده ارز شیبا به همراه داشت.

نظر چت جی پی تی در مورد متاورس ایده آل 

متاورس ایده آل چگونه خواهد بود؟ این اولین پرسشی بود که ما به هوش مصنوعی مطرح کردیم. ویژگی‌های اصلی متاورس ایده‌آل توسط ChatGPT بیان شد، اما همچنین به سرعت تصدیق کرد که چندین چیز ممکن است بر آن تاثیر بگذارد.

متاورس ایده آل از نظر ChatGPT

صرف نظر از طراحی یا هدف، ChatGPT هفت ویژگی را که یک متاورس ایده آل باید داشته باشد، مشخص کرد که مفید بودند. قابلیت دسترسی، قابلیت همکاری، غوطه وری در فضای کامپیوتری، خلاقیت و نوآوری تنها چند ویژگی ChatGPT هستند که به عنوان ویژگی های برای یک متاورس ایده آل در نظر گرفته شدند. بر اساس فهرستی که هوش مصنوعی تولید کرده است، به طور بالقوه می توان پذیرفت که اینها واقعاً اساسی هستند.

🔺پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت دوج کوین🔺

⁉️بنابراین، آیا متاورس شیبا اینو، یک متاورس ایده آل است؟

ChatGPT به سرعت به محدودیت های خود در یادگیری کافی در مورد متاورس شیبا هنگام پاسخ به این پرسش اشاره کرد. البته لازم به ذکر است بدانید که با توجه به اطلاعات کمی که در مورد متاورس شیبا در دسترس است، همه ما مثل چت جی پی تی هستیم.

و با این حال، توانست پاسخ دهد که محیطی دلپذیر دارد و امتیاز بالایی در خلاقیت و نوآوری کسب کرده است. با این حال، هنوز در مورد قابلیت دسترسی و قابلیت همکاری آن نامشخص است.

 آیا متاورس شیبا اینو، یک متاورس ایده آل است؟

🔺تنها راهی که شیبا اینو را به 1 دلار می رساند کدام است؟ بررسی احتمال شیبا یک دلاری🔺

بررسی نقش های احتمالی هوش مصنوعی در متاورس

هوش مصنوعی می‌تواند تجربیات کاربر را واقعی‌تر و قانع‌کننده‌تر کند، زیرا متاورس اساساً یک اکوسیستم دیجیتالی است که دنیای واقعی را تکرار می‌کند. ایجاد دستیارهای مجازی فهیم تر و هوشمندتر یکی از کاربردهای بالقوه هوش مصنوعی در متاورس است. این دستیارها می توانند حرکت در متاورس را برای کاربران ساده تر و موثرتر کنند. علاوه بر این، می تواند به آنها در کشف اطلاعات و برقراری ارتباط با دیگران کمک کند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی همچنین می‌تواند برای توسعه شخصیت‌های مجازی پیچیده‌تر و قانع‌کننده‌تر مورد استفاده قرار گیرد و غوطه‌وری و واقع‌گرایی متاورس را افزایش دهد. با ادغام یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی، این شخصیت ها ممکن است به طور طبیعی و شهودی با مصرف کنندگان درگیر شوند. ممکن است از این طریق یک تجربه یکپارچه تر و جذاب تر ایجاد شود.

💠علاوه بر این، خودکارسازی مشاغل و رویه‌های متعدد، مانند تعدیل، تولید محتوا و کمک به مشتری، کاربردهای بالقوه‌ی هوش مصنوعی در متاورس هستند. در نتیجه، تلاش ناظران و نویسندگان انسانی ممکن است کاهش یابد، و کالیبر کلی و سازگاری محتوا در متاورس نیز ممکن است بهبود یابد.

🔺پیش بینی قیمت شیبا در 5 سال آینده …! قیمت shib به 5 دلار یا بیشتر می رسد؟🔺

ارز SHIB در متاورس شیبا

در اکوسیستم شیباورس، توکن SHIB ممکن است برای اهداف مختلفی از جمله پرداخت، حاکمیت، سهامداری و مشارکت جامعه مفید باشد.

چارت قیمت شیبا اینو

در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.000007473 دلار معامله می شود و ارزش آن طی یک هفته بیش از 16 درصد افزایش یافت. اکنون بیایید ببینیم که شاخص های آن به چه سمتی اشاره می کنند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) شیبا اینو بالاتر از علامت خنثی 50 بود و شاخص جریان پول (MFI) پایین تر بود. با این حال، حجم متعادل آن (OBV) حرکتی رو به بالا نشان داد.

همه این شاخص‌ها نشان می‌دهند که باید انتظار افزایش قیمت با خرید شیبا توسط سرمایه گذاران را داشته باشیم.

برای کاوش بیشتر، ChatGPT را با معیارهای خاصی از جمله قیمت فعلی SHIB و RSI آن ارائه کردم. پیش‌بینی کرد که ارزش آن می‌تواند ظرف یک هفته به 0.00001234 دلار برسد. در عین حال، هشدار داد که پیش‌بینی آن مبتنی بر تحلیل واقعی یا پیش‌بینی‌های زمان واقعی نیست.

ارز SHIB در متاورس شیبا

حال، ChatGPT در مورد روند بعدی قیمت شیبا اینو چه فکر می‌کند؟ خوب، این یک پرسش دشوار است. به خصوص از آنجایی که یک سری سوال وجود دارد که هوش مصنوعی پاسخ نمی دهد. برای مثال:

🔺نمی تواند نتایج آینده رویدادهای ورزشی یا مسابقات سیاسی را پیش بینی کند.

🔺در بحث های مربوط به مسائل سیاسی مغرضانه شرکت نخواهد کرد.

🔺هیچ کاری که نیاز به جستجوی وب داشته باشد را انجام نمی دهد.

سوالاتی که هوش مصنوعی نمی تواند جواب دهد

این همش نیست. برای درک بهتر دامنه آنچه که تمام هوش مصنوعی نمی تواند پاسخ دهد، ما پرسیدیم – “چه نوع سوالاتی را برنامه ریزی کرده اید که به آنها پاسخ ندهید؟

این بدان معنا نیست که ChatGPT تا آنجا که به پیش بینی قیمت مربوط می شود کاملاً بی فایده است. برای اصلاح پاسخ فوق، از هوش مصنوعی خواستیم که دوباره همان را پیش بینی کند. این بار با تظاهر به شخصیت فیلمنامه. و این همان چیزی است که هوش مصنوعی به آن رسید:

سوال از چت جی پی تی

آیا شیبا می تواند تا دسامبر 2023 از 1 دلار عبور کند؟

هنگامی که این سوال در ChatGPT مطرح شد، حتی در حالت DAN نیز نتوانست پاسخ قطعی ارائه کند. این تعجب آور نیست، زیرا پیش بینی هر گونه نوسان قیمت به داده های تاریخی قابل توجهی برای شروع فرآیند نیاز دارد.

🔰با این وجود، در پاسخ خود، در حالی که رقم دقیقی را مشخص نکرد، تصدیق کرد که SHIB پتانسیل افزایش در روزهای آینده را دارد. این ادعا بر اساس افزایش سرمایه بازار ارز دیجیتال در گذشته است.

آیا شیبا می تواند تا دسامبر 2023 از 1 دلار عبور کند؟

در ظاهر، تجزیه و تحلیل ChatGPT از متاورس شیبا اینو چندین یافته جالب را نشان داد. بنابراین، اگر تمام کد های شیبا به هوش مصنوعی داده شود، می توان حدس زد که ارزیابی ممکن است چقدر کامل باشد. علاوه بر این، به طور فزاینده‌ای آشکار می‌شود که هوش مصنوعی و ارز دیجیتال چگونه در هم تنیده شده‌اند، اما هنوز باید مشخص شود که چه تأثیری می‌تواند داشته باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 8 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mori
Mori
9 ماه قبل

وایییی این اصلن منطقی نیست که بشه ۱دلار😂😂😂😂
اصن اینهمه پول وجود ندارع تو بازار که بشه ۱دلار اصن شت کوین ها غیرممکنه

علی
علی
9 ماه قبل

من نمیدونم هی میگید شیبا این هفته با افزایش چند درصدی و این هفته با افزایش همچین در صدی آخه نمیدونم متودتون چیه، اون یه ساله هی داره ریزش میکنه و بدتر میشه

عبدالباسط معماری
عبدالباسط معماری
9 ماه قبل

درودبرشما دوستان حال خوب کن ومفیدازشمابسیارمتشکرم ووافق چشم

فردین
فردین
10 ماه قبل

چرا کل مقاله شما در لفافه هستش واشکارا نوشته نشده وهر آدمی چه بی سواد وچه باسواد رو سردرگم وگیج میکنید اگه نمی‌تونید دلایلی قانع کننده بنویسید خوب به این قضایا ورود نکنید

حامد
حامد
10 ماه قبل

……………………

بهترین صرافی ایران با پایینترین کارمزد یا بزنید رو لینک یا لینکو کپی کنید تو مرورگر

مهدی افشار
مهدی افشار
10 ماه قبل

عزیز من چرا دارید چرا و پرت میگید .شیبا 489 تریلیون توکن داره .اگه به یک دلار برسه اصلا کل جهان این رقم پول و ندارن

امیت الله
امیت الله
پاسخ به  مهدی افشار
10 ماه قبل

حالا من کلا با ۱دلار شدنش کار ندارم ولی حتما حتما با اطلاعات بالا سرمایه گذاری کنین.شما هنوز اطلاعات پایه در رابطه با توکن سوزی و … ندارید متاسفانه🙏

زیبا
زیبا
10 ماه قبل

بالاخره چی گفت !!!؟؟؟؟

آریو برزن احمدی
آریو برزن احمدی
10 ماه قبل

تاریخ تکرار میشود،
قاتل همیشه به محل قتل خود بر میگردد،
پس شیبا باید کف قیمت سال ۲۰۲۱ و شاید پایینتر را لمس کند،
البته سیاست و مسائل اقتصادی هم بی تاثیر در خط روند نیستن،
به نطر من شیبا و تمام ارزهای دیجیتال شامل این مقوله کلی هستند،
و باید تا اخر سال ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ منتطر ماند،