فوری: احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد! فقط تا 24 تیرماه فرصت دارید!

فوری: احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد! فقط تا 24 تیرماه فرصت دارید!

صرافی بزرگ ارز های دیجیتال کوکوین در حال تلاش برای تقویت سیستم احراز هویت کاربران (KYC) با معرفی مدارک هویتی اجباری جدید است.

در 28 ژوئن، کوکوین به طور رسمی ارتقای سیستم KYC را در اقدامی برای افزایش انطباق با مقررات جهانی مبارزه با پولشویی اعلام کرد.

بروزرسانی مراحل احراز هویت و بررسی اجباری مدارک برای همه کاربران جدید در KuCoin از 15 جولای 2023 انجام می شود. این شرکت گفت، بدون تکمیل KYC، کاربرانی که به تازگی ثبت‌ نام کرده‌اند نمی‌توانند به مجموعه محصولات و خدمات KuCoin دسترسی داشته باشند.

همچنین کاربرانی که قبل از 15 جولای 2023 ثبت نام کرده اند نیز باید فرآیند KYC را برای دسترسی به برخی از ویژگی های کوکوین تکمیل کنند. در این اطلاعیه آمده است که چنین کاربرانی قادر به واریز وجوه جدید نخواهند بود، در حالی که برداشت‌ دارایی ها با مشکلی مواجه نخواهد بود.

کاربران فعلی KuCoin همچنان می‌توانند از خدماتی مانند سفارشات فروش معاملاتی مارجین دار، کاهش اهرم‌ معاملات آتی و کاهش ارزش معاملات حاشیه‌ای استفاده کنند. سایر خدمات موجود برای کاربران غیر KYC موجود شامل بازخرید در مرکز سهام کوکوین، بخش وام دهی کوکوین، و همچنین بازخرید وجوه قابل معامله در بورس است.

🔺احراز هویت کوکوین با کارت ملی ایرانی و پاسپورت امکان پذیر است؟🔺

جانی لیو، مدیرعامل KuCoin گفت: «به عنوان یک صرافی فراگیر جهانی، KuCoin از نزدیک سیاست‌های رمزنگاری کشورهای مختلف را رصد می‌کند و به الزامات انطباق احترام می‌گذارد و امنیت دارایی‌های پیشرفته‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.» او گفت که سیستم جدید احراز هویت صرافی کوکوین نه تنها انطباق پلتفرم را افزایش می‌دهد، بلکه به محافظت بهتر از «امنیت دارایی همه کاربران ارزهای دیجیتال» کمک می‌کند.

لیو اضافه کرد:

با توسعه صنعت ارزهای دیجیتال، کریپتو به تدریج از پذیرش کم به سمت پذیرش انبوه حرکت کرده است. با این حال، این فرآیند همچنین مسائل امنیتی خاصی را در مورد دارایی های زنجیره ای ایجاد کرده است.

KuCoin بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا سیستم جدید KYC برای همه کاربران و جزئیات مربوط به الزامات KYC فعلی آن اعمال می شود یا خیر، پاسخ نداد. این مقاله در انتظار اطلاعات بیشتر به روز خواهد شد.

به‌روزرسانی جدید احراز هویت در کوکوین بر تعداد قابل توجهی از کاربران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تأثیر خواهد گذاشت. KuCoin می گوید تا جولای 2022 بیش از 20 میلیون حساب کاربری در پلتفرم خود ثبت کرده است.

KuCoin همچنین یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری جهان از نظر حجم معاملات است. بر اساس داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات روزانه KuCoin با بیش از 8 میلیون بازدید ماهانه به حدود 540 میلیون دلار می‌رسد. برای مقایسه، صرافی اصلی Kraken مستقر در ایالات متحده حدود 5 میلیون بازدید در ماه دارد که روزانه حدود 380 میلیون دلار ارز دیجیتال معامله می شود.

برخی دیگر از صرافی‌های ارزهای دیجیتال اخیراً سیاست‌های KYC خود را افزایش داده‌اند. در ماه می، صرافی Bybit کاربران غیر KYC را از برداشت ماهانه بیش از 20000 تتر محدود کرد. مجرمان سایبری بر روی الزامات KYC سرمایه گذاری کرده اند و طبق گزارشات، از آوریل 2023، حساب های رمزنگاری هک شده و تایید شده را در دارک وب به قیمت 30 دلار می فروشند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
farhad
farhad
10 ماه قبل

بریم یه صرافی دیگه… کم کم حق انتخاب مون کم میشه هر چی فک میکنم باید باز برگردم به کوینکس

رضام
رضام
10 ماه قبل

با این شرایط فکر کنم تنها جایی که ما ایرانیا بدون دغدغه میتونیم در اون ترید کنیم کوینکس هست! وقته مهاجرته دیگهههه