از ChatGPT پرسیدم که سولانا در آینده به چه قیمتی خواهد رسید؟

از ChatGPT پرسیدم که سولانا در سال 2023 به چه قیمتی خواهد رسید و آینده آن چطور پیش بینی می شود؟

چندین آلتکوین، از جمله سولانا، در آخرین شکایت کمیسیون SEC ایالات متحده علیه بایننس، به عنوان اوراق بهادار مطرح شده است.

علیرغم همه تلاطمی که سولانا (SOL) در شش ماه گذشته شاهد بود، همچنان یکی از 10 دارایی برتر از نظر ارزش بازار در حوزه ارزهای دیجیتال است. این نشان دهنده میزان اعتماد سرمایه گذاران و دارندگان به ارز دیجیتال سولانا است که توسط برخی از کاربران سرسخت آن “قاتل اتریوم” نامیده می شود.

خرید و فروش سولانا

این به خوبی در نمودار قیمت منعکس شد. با آغاز سال 2023، SOL در اطراف منطقه پشتیبانی 10 دلاری در حال نوسان بود. پیش از این درگیر یک روند نزولی بود که تا نوامبر 2021 ادامه داشت، زمانی که SOL با قیمت 200 دلار معامله می شد. درست زمانی که سرمایه گذاران شروع به پیش بینی ضررهای بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه کردند، بیت کوین رالی صعودی خود را از 17 هزار دلار شروع کرد و احساسات کوتاه مدت را به سمت صعودی تغییر داد.

سولانا به طور گسترده از این نوسانات قیمت سود برد و در 21 روز 175 درصد سود را ثبت کرد. با این حال، نمی تواند منطقه مقاومت 26-28 دلاری را که از ژوئن تا نوامبر 2022 به عنوان حمایت عمل می کند، بشکند.

اخیراً در آخرین شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بایننس، چندین آلتکوین، از جمله سولانا، به عنوان اوراق بهادار مطرح شده است. پس از آن، کانون توجه به روایت عدم تمرکز، که در قلب فناوری‌های بلاک چین قرار دارد، تغییر کرد.

🔺پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت بیت کوین | نظر ربات هوش مصنوعی در مورد BTC در 10 یا 5 سال آینده🔺

در همین حال، شرکت تحلیل زنجیره ای Messari ماه گذشته گزارشی را منتشر کرد که در آن میزان تمرکززدایی در بین زنجیره های مختلف را تحلیل می کرد. به نظر می رسید که شبکه اثبات سهام (PoS) سولانا با ضریب مجموع ناکاموتو 1.9، بهتر از همتایان خود عمل کرده است.

شبکه اثبات سهام (PoS) سولانا با ضریب مجموع ناکاموتو

صعودی ترین سناریوی سال 2023، طبق ربات پیش بینی AMBCrypto، می تواند ارزش SOL را 75.5 دلار ببیند. با این حال، ما می‌توانیم از یک ربات هوش مصنوعی بپرسیم که قیمت، سلامت شبکه و مسیر سولانا را پس از دادن برخی از داده‌های مربوطه به آن بپرسیم.

آیا ربات ChatGPT می تواند قیمت سولانا را در سال 2023 پیش بینی کند؟

ربات هوش مصنوعی ChatGPT یک ربات چت قابل توجه بوده است و به روز رسانی های ماه گذشته ChatGPT 4.0 را بسیار چشمگیر کرده است. این یک ابزار قدرتمند برای یادگیری است و در زمینه موضوعات گسترده ای آموزش دیده است. با این حال، باید گفت که این ربات برای تقلید از انسان طراحی شده است و لزوماً تضمینی برای دقیق بودن آن وجود ندارد. نسخه جیلبریک ChatGPT هر طور که دستورات را برایش تنظیم کنید کار می کند، زیرا به طور خاص دستور داده شده است که به هر چیزی که کاربر درخواست می کند نه نگوید.

و با این حال، می‌توان حدس‌هایی را از ربات هوش مصنوعی چت جی پی تی در مورد آینده‌ای که ممکن است در انتظارش باشد، بدست آورد، اگر ایده‌ای در مورد وضعیت حال و گذشته نزدیک به آن داده شود.

⁉️بنابراین، ربات هوش مصنوعی ChatGPT چه چیزی در مورد آینده سولانا پیش بینی می کند؟ آیا پس از شکست‌های اخیر راهی برای بهبودی می‌بیند؟ بر اساس کارمزد تراکنش ها و سرعت تراکنش، به نظر می رسد ChatGPT فکر می کند سولانا یک قاتل اتریوم خواهد بود.

ChatGPT چه چیزی در مورد آینده سولانا پیش بینی می کند؟

ما هنوز آن را از چالش‌هایی که سرمایه‌گذاران سولانا و SOL در ماه‌های اخیر با آن روبرو بوده‌اند، آگاه نکرده‌ایم. بیایید با بزرگترین آسیب در اعتماد سرمایه گذار شروع کنیم.

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

ورشکستگی صرافی FTX، جایی که سقوط آزاد سولانا آغاز شد!

سام بنکمن-فرید یکی از سرسخت ترین طرفداران این پروژه بود که برای خرید سولانا با مبالغ سنگین اقدام کرده بود. او به عنوان یک سرمایه گذار و کارآفرین معتبر و باهوش دیده می شد که مدیر عامل یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری، FTX بود. حتی با وجود اینکه بایننس از نظر حجم و جفت توکن برتری داشت، FTX به آن پول داد. رقابت نیز برای صنعت خوب است و به مشتریان خدمت می کند.

از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است، و SEC آقای Bankman-Fried را به کلاهبرداری از سرمایه گذاران سهام FTX متهم کرده است، و همچنین ادعا می کند که او وجوه مشتریان FTX را با Alameda ترکیب کرده است تا سرمایه گذاری های مخاطره آمیز نامشخصی انجام دهد. او در صورت مجرم شناخته شدن در تمام موارد با بیش از 100 سال زندان روبرو خواهد شد.

💠پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت دوج کوین | Doge تا سال 2030 به چه قیمتی می رسد؟💠

نه تنها شهرت سولانا ضربه خورده است، بلکه این بنیاد همچنین مقدار قابل توجهی SOL را به FTX Trading و Alameda Research فروخته است. این مبلغ 58.08 میلیون SOL یا 11 درصد از عرضه در گردش در زمانی بود که FTX اعلام ورشکستگی کرد. ارزش آن در آن زمان نزدیک به 1.1 میلیارد دلار بود.

همانطور که انتظار می رفت، قیمت سولانا در نوامبر کاهش یافت و از 11 نوامبر تا 31 دسامبر 45 درصد سقوط کرد و از 18.08 دلار به 8 دلار کاهش قیمت را تجربه کرد. با انتشار شایعاتی مبنی بر ورشکستگی FTX از 5 نوامبر، SOL در هفته قبل، زمانی که نزدیک به 38 دلار معامله می شد، 50 درصد از دست داده بود. به این ترتیب مجموع زیان SOL از 5 نوامبر 2022 تا 31 دسامبر 2022 به 79.4 درصد رسید.

پاسخ چت جی پی تی

ربات هوش مصنوعی ChatGPT مطمئناً خوش بینانه به نظر می رسد و اوایل سال 2023 را برای سرمایه گذاران بسیار خوب می داند.  با این حال، برخی از مشکلات شبکه مانند سال 2022 ظاهر شد.

رشد 180 درصدی سولانا در اوایل سال 2023

از 1 ژانویه تا 20 فوریه، سولانا 179.88 درصد در نمودار قیمت افزایش یافت و از 9.69 دلار به 27.12 دلار افزایش یافت. این رالی انفجاری تا حدی به ارز Bonk نسبت داده شده است، یک سکه میم که در اکوسیستم سولانا با الگوبرداری از شیبا اینو معرفی شده است.

بخشی از مجموع 99 تریلیون عرضه در ماه دسامبر به کیف پول کاربران سولانا ریخته شد. تعداد معاملات روزانه در نیمه دوم دسامبر روند نزولی داشت، اما این روند در اوایل ژانویه شروع به تغییر کرد.

به زودی، تراکنش ها یک بار دیگر سرعت گرفتند. گزارش شده است که معرفی سکه میم سرگرم کننده کمک زیادی به دور کردن جامعه از تاریکی و سایه افسرده کننده ای که شکست FTX بر سولانا انداخته بود، داشت.

هنگامی که با داده های زنجیره ای و همچنین قیمت در ماه های اخیر تغذیه شد، نسخه جیلبریک ChatGPT توانست نظری در مورد عملکرد Solana در سه ماهه دوم 2023 جمع آوری کند.

پیش بینی نسخه جیلبریک ChatGPT در مورد قیمت سولانا در سه ماه دوم سال 2023

این شبکه در ماه های اخیر با قطعی های دردسرساز مواجه شده است و احتمالاً اعتماد سرمایه گذاران به شدت متزلزل خواهد شد. ربات چت موافقت کرد.

اشاره ChatGPT به قطعی شبکه سولانا

وقتی مجبور شد در ماه ژوئن قیمت سولانا را حدس بزند، گفت:

پیش بینی ChatGPT در مورد سولانا در ماه ژوئن

پیش‌بینی قیمت 25 دلار ممکن است در هفته‌های آینده خیلی دور از انتظار نباشد، به خصوص اگر گاوهای بیت کوین بتوانند قیمت را به بالای مرز 29.2 هزار دلار حفظ کنند. به کنار پیش‌بینی‌ها و حدس‌ها، تحلیل قیمت در مورد سولانا به ما چه می‌گوید؟

برخی از سیگنال های نزولی سولانا

چندین آلتکوین، از جمله سولانا (SOL)، در آخرین شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بایننس به عنوان اوراق بهادار برچسب‌گذاری شده‌اند.

چارت 4 ساعت قیمت سولانا

با این وجود، SOL در حال بهبودی بالاتر از سطح مقاومت 16 دلاری است که نشان دهنده افزایش 10 درصدی ظرف یک هفته است. مقاومت فوری بعدی نزدیک به سطح 17.75 دلار است، حتی در حالی که در حال حاضر یک حرکت نزولی را نشان می دهد.

ارزش SOL از زمان اقدام اجرایی SEC علیه کوین بیس و بایننس تقریباً 25٪ کاهش یافته است. در زمان انتشار، این توکن با قیمت 16.79 دلار، با ارزش بازار 6.7 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 257 میلیون دلار معامله می شد.

شاخص های روی نمودار منعکس کننده انعطاف پذیری توکن هستند. هر دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) بالاتر از سطح خنثی 50 قرار داشتند. حجم آن در تعادل (OBV) روند صعودی را نشان داد. می توان نتیجه گرفت که چشم انداز کوتاه مدت آن کاملا مبهم است.

با نگاهی به گذشته، چند ماه گذشته می‌توانست فروش عظیمی در سال نو در SOL باشد. با این حال، سرمایه گذاران باید انتظارات خود را کاهش دهند، زیرا بازار ارز دیجیتال هنوز در چشم نیست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments