نظر ChatGPT در مورد سرنوشت سولانا در سه ماه چهارم سال 2023 

نظر ChatGPT در مورد سرنوشت سولانا در سه ماه چهارم سال 2023 | احتمال رالی صعودی وحشیانه SOL

من از ChatGPT در مورد عملکرد Solana در سه ماه چهارم سال جاری پرسیدم زیرا قیمت آن بهبود جزیی را نشان می دهد.

قیمت سولانا (SOL) در چهار روز گذشته نزدیک به 10 درصد افزایش یافته است. با این حال، با توجه به اینکه توکن 18 درصد از ارزش خود را در 30 روز گذشته از دست داده، بازیابی اندکی داشته است.

قیمت آن تقریباً 30 درصد افزایش یافت و به دنبال اخباری که ریپل (XRP) یک پیروزی جزئی در نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 13 جولای کسب کرد، افزایش یافت. اما نتوانست افزایش قیمت خود را حفظ کند.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک حکم داد که فروش توکن های XRP ریپل در مبادلات رمزنگاری و اگرچه فروش برنامه ای به منزله قراردادهای سرمایه گذاری نیست. از این رو، یک توکن امنیتی نیست. اما دادگاه همچنین حکم داد که فروش نهادی توکن‌های XRP قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض می‌کند.

صنعت کریپتو فوراً قضاوت را انجام داده و باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شده است.

شهرت سولانا به عنوان یک “قاتل اتریوم”

حتی با وجود اینکه SOL به عنوان قاتل اتریوم معرفی می‌شود، به نظر می‌رسد آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیان‌ گذاران آزمایشگاه‌های Solana با ایده استفاده از اتریوم به عنوان لایه 2 برای بلاک چین سولانا موافق است.

حتی ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم نیز از طرفداران پروتکل سولانا است. هنگامی که SEC در اوایل ژوئن از بایننس و کوین بیس شکایت کرد، چندین آلتکوین از جمله SOL را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرد. بوترین از شیوه ای که تنظیم کننده پروژه هایی مانند سولانا را هدف قرار می دهد، ایراد گرفت.

با رفتن به سال 2023، SOL در اطراف سطح حمایتی 10 دلاری در حال نوسان بود. پیش از این درگیر یک روند نزولی بود که تا نوامبر 2021 ادامه داشت، زمانی که SOL با قیمت 200 دلار معامله می شد.

درست زمانی که سرمایه گذاران شروع به پیش بینی ضررهای بیشتر در سراسر بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه کردند، بیت کوین از 17 هزار دلار گذشت و احساسات کوتاه مدت را به سمت صعودی تغییر داد.

🔺از ChatGPT پرسیدم که سولانا در سال 2023 به چه قیمتی خواهد رسید و آینده آن چطور پیش بینی می شود؟🔺

سولانا به طور گسترده از این تغییر سود برد و در 21 روز 175 درصد سود را ثبت کرد. با این حال، نمی تواند منطقه مقاومت 26-28 دلاری را که از ژوئن تا نوامبر 2022 به عنوان حمایت عمل می کند، بشکند.

ما نظر ChatGPT، ربات هوش مصنوعی، را در مورد قیمت، سلامت شبکه و مسیر سولانا پس از دادن برخی از داده های مرتبط به آن، جویا شدیم.

آیا ChatGPT می تواند قیمت سولانا را پیش بینی کند؟

ChatGPT یک ابزار قدرتمند برای یادگیری است و به خوبی در مورد طیف گسترده ای از موضوعات آموزش دیده است. با این حال، باید به خاطر داشته باشیم که این ربات برای تقلید از انسان طراحی شده است و لزوماً تضمینی برای دقیق بودن آن وجود ندارد.

نسخه جیلبریک ChatGPT احتمالاً حتی نادرست تر است، زیرا به طور خاص دستور داده شده است که به هر چیزی که کاربر درخواست می کند نه نگوید.

بنابراین، ChatGPT چه پیش بینی از سولانا تا آخر سال 2023 دارد؟ آیا پس از شکست‌های اخیر راهی برای بهبودی می‌بیند؟ بر اساس کارمزد تراکنش ها و سرعت تراکنش، به نظر می رسد ChatGPT فکر می کند سولانا یک قاتل اتریوم خواهد بود.

ما هنوز آن را از چالش‌ هایی که سرمایه‌ گذاران سولانا در ماه‌های اخیر با آن روبرو بوده‌اند، آگاه نکرده‌ایم. بیایید با بزرگترین آسیب در اعتماد سرمایه گذار شروع کنیم:

صرافی FTX، جایی که سقوط آزاد آغاز شد!

سام بنکمن-فرید، با نام مستعار “SBF” یکی از طرفداران شبکه سولانا بود. جامعه او را به عنوان یک کارآفرین معتبر و باهوش می دید که مدیر عامل یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری، FTX بود.

از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است، و SEC آقای Bankman-Fried را به کلاهبرداری از سرمایه گذاران سهام FTX متهم کرده است، و همچنین ادعا می کند که او وجوه مشتریان FTX را با Alameda ترکیب کرده است تا سرمایه گذاری های نامشخصی انجام دهد. او در صورت مجرم شناخته شدن در تمام موارد با بیش از 100 سال زندان روبرو خواهد شد.

نه تنها شهرت سولانا ضربه خورده است، بلکه این بنیاد همچنین مقدار قابل توجهی SOL را به FTX Trading و Alameda Research فروخته است. این مبلغ 58.08 میلیون SOL یا 11 درصد از عرضه در گردش در زمانی بود که FTX اعلام ورشکستگی کرد. ارزش آن در آن زمان نزدیک به 1.1 میلیارد دلار بود.

همانطور که انتظار می رفت، قیمت Solana در نوامبر کاهش یافت و از 11 نوامبر تا 31 دسامبر 45 درصد کاهش یافت و از 18.08 دلار به 8 دلار کاهش یافت. با انتشار شایعاتی مبنی بر ورشکستگی FTX از 5 نوامبر، SOL در هفته قبل، زمانی که نزدیک به 38 دلار معامله می شد، 50 درصد از دست داده بود.

به این ترتیب مجموع زیان SOL از 5 نوامبر 2022 تا 31 دسامبر 2022 به 79.4 درصد رسید.

پیش بینی ChatGPT مطمئناً خوش بینانه به نظر می رسد و اوایل سال 2023 برای سرمایه گذاران بسیار خوب بود و با این حال، برخی از مشکلات شبکه مانند سال 2022 ظاهر شد.

عملکرد هیجان انگیز سولانا در ژانویه و فوریه 2023

از 1 ژانویه تا 20 فوریه، سولانا 179.88 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و از 9.69 دلار به 27.12 دلار افزایش یافت. این تجمع انفجاری تا حدی به میم کوین Bonk نسبت داده شده است. ارز دیجیتال bonk یک سکه میم معرفی شده در اکوسیستم سولانا با الگوبرداری از شیبا اینو است.

بخشی از مجموع 99 تریلیون عرضه در ماه دسامبر به کیف پول کاربران سولانا ریخته شد. تعداد تراکنش ها در روز در نیمه دوم دسامبر روند نزولی داشت، اما در اوایل ژانویه تغییر کرد.

به زودی، تراکنش ها یک بار دیگر سرعت گرفتند. معرفی میم کوین سرگرم‌ کننده، جامعه را از تاریکی حاصل از شکست FTX بر سولانا انداخته بود، دور کرد.

هنگامی که در ماه‌های اخیر با داده های درون زنجیره ای دوباره رشد کرد، نسخه جیلبریک ChatGPT یک رالی صعودی وحشیانه را برای سولانا در سه ماه چهارم سال 2023 پیش‌ بینی کرد.

این شبکه در ماه های اخیر با قطعی های دردسرساز مواجه شده است که ممکن است به اعتماد سرمایه گذاران لطمه بزند و در مورد این موضوع ربات چت جی پی تی موافقت کرد.

جدا از پیش‌ بینی‌ ها، تحلیل قیمت در مورد سولانا به ما چه می‌گوید؟

نگاهی به معیارهای سولانا در نمودار

در زمان انتشار، SOL با قیمت 19.17 دلار معامله می شد. قیمت این ارز دیجیتال در چهار روز گذشته نزدیک به 10 درصد افزایش یافته است.

چارت روزانه سولانا

در حالی که شاخص قدرت نسبی سولانا (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) به راحتی بالای سطح خنثی 50 قرار داشتند، حجم در تعادل آن (OBV) نیز افزایشی را منعکس کرد.

در نتیجه، معیارهای روی نمودار SOL به سمت تمایلات بازار صعودی در زمان نگارش اشاره داشت.

جمع بندی

در حالی که ChatGPT یک رالی صعودی وحشیانه برای Solana در این سه ماهه آخر سال پیش بینی می کند، عملکرد آن به سختی قابل ستایش بوده است. بنابراین بسیار مهم است که معامله گران قبل از سرمایه گذاری در یک دارایی رمزنگاری، تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments