نصب کیف پول رونین

آموزش راه اندازی و نصب کیف پول رونین (Ronin Wallet) | کیف پول اکسی برای استیکینگ

برای انجام بازی مبتنی بر بلاک چین معروف Axie Infinity و یا شرکت در فرایند استیکینگ توکن های بومی آن به یک کیف پول Ronin نیاز خواهید داشت. همچنین با راه اندازی و نصب کیف پول رونین می توانید از سایر برنامه های غیر متمرکز که روی Ronin اجرا می شوند، استفاده کنید. این کیف پول در واقع یک زنجیره جانبی (سایدچین) برای اتریوم است که با هدف تسهیل بازی های بلاک چین توسعه یافته است. پس از نصب کیف پول Ronin و ایجاد یک والت جدید، می توانید با استفاده از آن وارد Axie Infinity Marketplace شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

 آموزش نصب و ایجاد کیف پول Ronin

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

در ادامه، نحوه ایجاد کیف پول Ronin به عنوان افزونه گوگل کروم را یاد خواهید گرفت تا بتوانید وارد بازار اکسی اینفینیتی ( Axie Infinity Marketplace ) شوید و در فرایند استیکینگ اکسی اینفینیتی شرکت کنید و یا از سایر قابلیت های آن استفاده نمایید.

  1. دانلود افزونه مرورگر کیف پول رونین

    ابتدا مرورگر گوگل کروم خود را باز کنید و سپس از طریق این لینک وارد بازار افزونه های کروم شوید و کیف پول Ronin را با انتخاب گزینه “Add to chrome” دانلود نمایید.
    دانلود افزونه کروم

  2. باز کردن کیف پول

    پس از اینکه کیف پول Ronin را به کروم اضافه کرده اید ، باید برنامه افزودنی را باز کنید. ابتدا روی نماد پازل در نوار بالای Chrome کلیک کنید. پس از کلیک بر روی نماد پازل ، لیستی از برنامه های افزودنی را که در Chrome اضافه کرده اید مشاهده خواهید کرد. به دنبال “Ronin Wallet” بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

    باز کردن افزونه کیف پول رونین

  3. انتخاب گزینه شروع

    در پنجره باز شده بر روی گزینه “Get Started” کلیک کنید. تا وارد فرایند ساخت کیف پول Ronin شوید.
    شروع

  4. انتخاب گزینه کاربر جدید

    در صفحه خوش آمد گویی کیف پول بر روی گزینه “I’m new. Let’s get set up” کلیک کنید تا یک کیف پول جدید ایجاد نمایید.
    کیف پول جدید

  5. انتخاب پسورد

    در این مرحله ، باید برای کیف پول خود رمز عبور یا پسورد ایجاد کنید. یک رمز عبور ایجاد کرده و آن را در قسمت “Enter Password” وارد کنید. مطمئن شوید که پسورد انتخابی شما حداقل 8 کاراکتر داشته باشد. در مرحله دوم ، رمز عبور خود را دوباره در قسمت “confirm password” وارد کنید تا آن را تأیید کنید. پس از اتمام کار ، روی “create wallet” کلیک کنید تا کیف پول Ronin ایجاد شود.
    انتخاب پسورد کیف پول رونین

  6. ذخیره عبارت بازیابی

    پس از ایجاد رمز عبور، عبارت بازیابی به شما داده می شود.ابتدا روی “Reveal Seed Phrase” کلیک کنید تا عبارت بازیابی خود را مشاهده کنید. پس از آن مطمئن شوید که از آن در چند نسخه امن پشتیبان تهیه می کنید. این عبارت تنها راه بازیابی کیف پول شما در مواردی است که دسترسی به آن را از دست داده اید. عبارت بازیابی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید زیرا آنها می توانند کنترل دارایی های شما را در دست بگیرند. پس از یادداشت و پشتیبان گیری، روی “Confirm Seed Phrase” کلیک کنید.
    عبارت بازیابی

  7. تایید عبارت بازیابی

    در این مرحله باید ذخیره سازی صحیح عبارت بازیابی خود را تأیید کنید. این آخرین مرحله برای تکمیل فرآیند ایجاد کیف پول رونین است. برای تأیید عبارت بازیابی خود ، باید کلمه خواسته شده را به ترتیبی که یادداشت کرده اید وارد کنید. سپس بر روی گزینه “Continue” کلیک کنید.
    تایید عبارت بازیابی

  8. پیام موفقیت ایجاد والت

    پس از تأیید عبارت بازیابی خود ، وارد صفحه موفقیت ساخت کیف پول رونین والت می شوید. در این صفحه پیام خوش آمد گویی ظاهر می شود که می گوید: “کیف پول شما ایجاد شده است!”.
    پایان نصب کیف پول رونین

پس از پایان نصب کیف پول رونین و راه اندازی آن، می توانید با استفاده از این والت وارد Axie Infinity Marketplace شوید. کافی است وارد آدرس “marketplace.axieinfinity.com” شوید و بر روی گزینه “Login” یا ورود کلیک کنید و انتخاب کنید که با Ronin Wallet وارد بازار شوید. پس از اتصال سیستم به کیف پول Ronin ، می توانید نام کاربری و یک ایمیل و رمز عبور برای حساب خود در این بازار ایجاد کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments