آیا لونا کلاسیک می تواند شما را در سال 2023 میلیونر کند؟

آیا لونا کلاسیک می تواند شما را در سال 2023 میلیونر کند؟

لونا کلاسیک به طور کامل احساسات منفی بازار کریپتو را از بین برده است و خوش بینی جدیدی را با پشتوانه ارزش واقعی و آینده روشن بالقوه آغاز کرده است.

لونا کلاسیک پس از سقوط از اوج 119 دلار به قیمت زیر 1 دلار، با موفقیت توسط گروه Terra Rebels در 26 آگوست با عبور از یک تیم اعتبارسنجی جدید احیا شد و لونا کلاسیک برای اولین بار به وجود آمد. این تنها پلتفرم لایه 1 متعلق به جامعه در دنیای رمزنگاری است.

بسیاری از طرفداران آن معتقدند که لونا کلاسیک متعلق به جامعه جهانی دیوانه آن است و این پتانسیل را دارد که همه آنها را ثروتمند کند!

بلافاصله، پس از تصویب طرح جدید حاکمیت/ اعتبارسنجی، لونا کلاسیک شروع به کار کرد و در روزی که بیت کوین بیش از 2 درصد از 21 هزار دلار به 19500 دلار سقوط کرد، لونا کلاسیک بیش از 40 درصد افزایش یافت. اما اینجا پایان رالی صعودی لونا کلاسیک نبود. این روند برای چند روز بعد ادامه یافت و در 28 آگوست، قیمت لونا کلاسیک از 0.00012 دلار به 0.00032 دلار افزایش یافت. در واقع، لونا کلاسیک در 14 روز گذشته بیش از 200 درصد رشد داشته است و حجم معاملات به 1.7 میلیارد دلار رسیده است و تمام ارزهای دیجیتال پیشرو در کل بازار را شکست داده است.

چگونه لونا کلاسیک می تواند شما را ثروتمند کند؟

🎯ابتدا بدیهیات را در نظر می گیریم. ما در Luna Classic یک پلتفرم لایه 1 داریم که در حال حاضر با قیمت بسیار کم 0.0001462 دلار معامله می شود. این بدان معناست که شما به عنوان یک سرمایه گذار، فرصتی منحصر به فرد برای خرید مقادیر زیادی از پلتفرم اثبات سهام (PoS) دارای قرارداد هوشمند با کسری از قیمت فعلی لایه های رقیب مانند اتریوم، کاردانو، پولکادات یا سولانا را دارید. با یک سرمایه گذاری کوچک، می توانید مقدار زیادی توکن را تضمین کنید که می توانید با بازدهی خوبی در اختیار داشته باشید و پتانسیل رشد آینده را حفظ کنید.

🎯لونا کلاسیک دارای پر انرژی ترین جامعه جهانی در اکوسیستم رمزنگاری و شناخت نام تجاری است که به دست آوردن یا تعیین کمیت آن غیرممکن است. صاحبان اکوسیستم لونا کلاسیک، انگیزه بالایی دارند و پشت نشانه خود سازماندهی شده اند. آنها می خواهند لونا کلاسیک موفق شود و احتمالاً در پنج سال آینده به 1 دلار برسد. بنابراین، تعهد قوی برای حمایت از توکن به جای معامله آن برای سود سریع وجود دارد. لونا کلاسیک از زمانی که ATH اخیر خود در 0.00030 دلار را به ثبت رساند، کاهش یافت و در حال حاضر با حدود 0.00014 دلار معامله می شود. این برای یک توکن با قیمت پایین که از مرگ خود باز می گردد شگفت انگیز است. مانند یک پلتفرم اصلی لایه 1 معامله می شود که اتفاقاً همینطور است.

🎯لونا کلاسیک برنامه فوق العاده ای برای رشد دارد. توسعه دهنده اصلی این طرح یک پیشنهاد مالیاتی 1.2 درصدی تهاجمی است که در حال حاضر در 12 سپتامبر به صورت زنجیره ای اجرا می شود. هنگامی که روی زنجیره قرار گرفت، این مکانیسم سوزاندن توکن در صرافی‌های بزرگ، از جمله بایننس، کوکوین، MEXC، کراکن و بسیاری دیگر که همگی قبلا کد را به‌روزرسانی کرده‌اند، معرفی خواهد شد. این پیشنهاد اساساً 1.2٪ از هر معامله (خرید/فروش) را جمع آوری می کند و از درآمد مالیاتی برای خرید واحدهای Luna Classic و ارسال آن به کیف پول های مرده استفاده می کند. علاوه بر مکانیزم سوزاندن مالیات درون زنجیره ای و صرافی ها، برخی از اعتبارسنجی‌ها، مانند All Nodes، متعهد شده‌اند که هزینه‌های سهام را برای سوزاندن توکن‌های اضافی تخصیص دهند.

اساساً، مکانیزمی قوی وجود دارد که توسط کل اکوسیستم، از جمله صرافی‌ها و اعتباردهنده‌ها، پشتیبانی می‌شود تا توکن‌های برجسته Luna Classic را از رقم فعلی 6.5 تریلیون تا احتمالاً 10 میلیارد واحد کاهش دهد. انتظار می رود این کاهش در عرضه کلی توکن تاثیر مثبت فوق العاده ای بر قیمت لونا کلاسیک داشته باشد.

🎯بر خلاف سایر پلتفرم ها، شما به عنوان سرمایه گذار در لونا کلاسیک در واقع مالک و مدیر مشترک شبکه لونا کلاسیک هستید. شما می توانید پیشنهادات خود را برای بررسی رای ارسال کنید و همچنین در مورد سایر پیشنهادات ارائه شده توسط دارندگان لونا کلاسیک رای دهید. این امکان با سایر بلاک چین‌ها وجود ندارد که مالکیت و مدیریت آن توسط گروهی از بنیان‌گذاران و سرمایه‌ گذاران اولیه کنترل می‌شود. با لونا کلاسیک در مورد آینده اکوسیستم حرفی برای گفتن دارید.

🎯لونا کلاسیک یک پروژه اثبات شده است. قبل از فروپاشی، با تمام پلتفرم های اصلی لایه 1 رقابت می کرد. شما روی دارایی ناشناخته سرمایه گذاری نمی کنید. Luna Classic قبل از depeg توکن الگوریتمی خود، UST، با قیمت 119 دلار در هر واحد معامله می شد. در واقع، شما روی دارایی سرمایه گذاری می کنید که تحت یک تیم مدیریت و توسعه بهتر سازماندهی شده است.

🎯تیم Terra Rebels یک گروه موفق از توسعه دهندگان داوطلب است که ثابت کرده اند توانایی مدیریت احیا و آینده زنجیره لونا کلاسیک را دارند. تنها تفاوت این است که آنها این کار را به صورت رایگان برای جامعه و بدون هیچ گونه سهمی در پلتفرم انجام می دهند. این سطح از داوطلبی هرگز در بازار ارزهای دیجیتال انجام نشده است. برای نشان دادن میزان عشق و امیدی که برای لونا کلاسیک در سراسر جهان بیدار شده است، راه طولانی را طی می کند.

در نهایت، تعریف ثروتمند بودن چیست؟

در نهایت، تعریف ثروتمند بودن چیست؟

آیا فرد ثروتمند مالک یک میلیون دلار است یا 100 میلیارد دلار؟ برای برخی یک میلیون دلار پولی است که هرگز در طول زندگی خود به دست نمی آورند. برای دیگران، داشتن 100 میلیارد دلار ثروتمندی نیست، بلکه صرفاً راحت است!

همه ما تعاریف فردی خود را از ثروتمند بودن داریم. در واقع ثروتمند بودن را می توان این‌گونه تعریف کرد که پول کافی برای پرداخت تمام هزینه‌هایم را داشته باشم و بتوانم در زندگی‌ام دقیقاً همان کاری را که می‌خواهم انجام دهم. علاوه بر این، می توانیم ثروتمند بودن را به عنوان داشتن ظرفیت سرمایه گذاری در آینده دیگران – یعنی فرد، جامعه یا ملت تعریف کنیم.

لونا کلاسیک پتانسیل تولید این سطح از ثروت را دارد. پتانسیلی که منحصر به فرد است و احتمالاً با بالغ شدن فضای کریپتو، دیگر هرگز در دسترس نخواهد بود.

زمانی، امکان خرید بیت کوین زیر 1.00 دلار وجود داشت. و از آنجایی که قیمت آن پایین بود، بسیاری از مردم ترس داشتند و تنها زمانی شروع به خرید آن کردند که قیمت به بالای 1000 دلار در هر سکه رسید. ما این را FOMO یا ترس از دست دادن می نامیم. وقتی توکنی مانند لونا کلاسیک در حال حاضر پایین معامله می شود، ما تمایل داریم عملکرد و پتانسیل آن را کاهش دهیم زیرا ارزش آن را با قیمت مرتبط می کنیم.

ما به این روایت غلط عادت کرده‌ایم که یک کالا با قیمت بالاتر باید بهتر باشد زیرا گران است. مانند بیت کوین در مراحل اولیه خود، لونا کلاسیک نیز به دلیل قیمت پایین آن تخفیف داده می شود. ما پتانسیل ذاتی توکن را نمی بینیم، زیرا این یک اکوسیستم لایه 1 است که بیش از 50 پروژه در شبکه آن در حال توسعه است. توکنی که در تمام صرافی های اصلی فهرست شده است و یک پلتفرم متعلق به جامعه که پیروان جهانی دارد و می تواند در 24 ساعت نزدیک به 2 میلیارد دلار حجم معاملات ایجاد کند.

برای بسیاری این فرصتی است که یک بار در زندگی برای داشتن یک پلتفرم توکن لایه 1 مانند اتریوم، کاردانو، سولانا یا پولکادات با کسری از 1.00 دلار ایجاد می شود. در واقع، اکثر ما به یاد داریم که کاردانو را زمانی که هنوز با قیمت 0.04 دلار معامله می شد، خریداری کرده ایم. این فرصت ها همیشه بر نمی گردند. کاردانو در سال 2021 به بالاترین حد خود یعنی 3 دلار برای هر سکه رسید. مطمئناً، ممکن است استدلال کنید، اکنون با 0.3329 سنت دلار معامله می شود. اما، آیا می‌توانید تصور کنید که اگر سکه ADA را با قیمت 0.04 دلار به اندازه 1000 دلار سرمایه‌ گذاری می‌کردید، چه مقدار پول به دست می‌آورید؟ با قیمت ATH به شما 750000 دلار می رسید.

به طور مشابه، امروز با سرمایه گذاری 10000 دلاری در لونا کلاسیک، حدود 40 میلیون توکن برای شما خریداری می شود. اگر این توکن ها به قیمت ناچیز 0.01 دلار برسند، شما 400000 دلاری خواهید داشت. اگر آنها به $0.10 سنت برسند، شما 4 میلیون دلار خواهید داشت. برای تجارت پلتفرم لایه 1 بد نیست!

📥با رعایت الزامات افشای مالی، باید به شما اطلاع دهم که این یک مشاور سرمایه گذاری نیست. این مقاله صرفا جهت اطلاع است. پس ابتدا تحقیقات لازم را به عمل آورید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mostafa
Mostafa
1 سال قبل

خدا کنه حداقل 1 سنت بشه 20 دلار من میشه 2هزار دلار یعنی 1 ملیون تبدیل به 100 ملیون تومن البته باترخ دلار 50 هزار تومنی سال 1401🤳😍💲🤔🤔🤗😂😂😅🌍🚀👌😍💲✔️🤝

کلاسیک#
کلاسیک#
1 سال قبل

۶ماه اول ۲۰۲۳ مطمئنم ک ۲۰دلار راحت پس میگیره ب ذات لوناکلاسیک ایمان دارم براهمین ک یکی ازطرفداراش شدم ک هیچی بجزلونانمیبینم

سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

فقط صبرمی طلبه بس ومشکل یامشکلاتی بی بی راه پیش نیادلونا سرمایه گزاری خوبی میتونه باشه فعلاهم درحال نزول به سرمیبره