رشد 40 درصدی فلوکی اینو در هفت روز گذشته | هدف بعدی قیمت Floki کجاست؟

رشد 40 درصدی فلوکی اینو در هفت روز گذشته | هدف بعدی قیمت Floki کجاست؟

فلوکی اینو اخیراً حجم معاملات روزانه 200 میلیون دلاری را به دست آورد و برای مدت کوتاهی تبدیل به پرمعامله‌ ترین سکه میم در دنیای ارزهای دیجیتال شد.

  • فلوکی طی هفته گذشته 40 درصد افزایش یافت.
  • جهش قابل توجهی در ایجاد کیف پول های جدید در شبکه مشاهده شد.

فلوکی اینو [FLOKI] اخیراً امتیاز بالایی در نمودار محبوبیت کسب کرده است زیرا در فعالیت معاملات روزانه از سکه های میم بزرگتر پیشی گرفته است. طبق یک پست در 22 اکتبر توسط صفحه رسمی X فلوکی، حجم معاملات روزانه این توکن 200 میلیون دلار است که نقطه عطف جدیدی محسوب می شود. 

اگرچه FLOKI در زمان نگارش این مقاله در رتبه‌ بندی سقوط کرد، اما این افزایش موقت برای بازار کافی بود تا بتواند توجه سرمایه گذاران را جلب کند.

چهارمین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار پس از هیجانات به وجود آمده در بازار کریپتو و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال افت کرده است و طی هفته گذشته 40 درصد افزایش یافته است. آخرین رالی اولین افزایش قابل توجه ارزش بازار FLOKI در نزدیک به چهار ماه گذشته بود که یک روند نزولی طولانی مدت را از بین برد.

از آنجایی که FLOKI در نمودار قیمت بالاتر رفت، به مرکز بسیاری از بحث‌ها در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط با رمز ارز تبدیل شد. داده های Santiment نشان دهنده افزایش شدید حجم اجتماعی است.

قابل‌ توجه است بدانید احساسات سرمایه گذاران در مورد این پروژه و خرید فلوکی هنوز مثبت است، به این معنی که بیشتر نظرات پیرامون این ارز دیجیتال که یکی از بهترین میم کوین های سال 2023 است، امیدوار کننده می باشد.

احساسات سرمایه گذاران نسبت به فلوکی اینو

فلوکی اینو از ارز پپه قورباغه عقب است

فلوکی اینو با مضمون سگ در اوایل سال 2023 پس از انفجار بیش از 4 برابر ارزش خود به جریان اصلی تبدیل شد. چیزی که FLOKI را از رقبای خود متمایز می‌کند این است که قصد دارد قدرت میم‌ها را با ابزارهای کاربردی ترکیب کند تا در جریان اصلی پذیرش سکه قرار گیرد. FLOKI محصولات مختلفی مانند بازی‌ های مبتنی بر NFT، مجموعه‌های NFT و حتی یک کارت نقدی کریپتو ایجاد کرده است.

🔺بیبی دوج بخریم یا ارز پپه؟ کدام میم کوین برای سرمایه گذاری پولساز است؟🔺

با این حال، بدتر شدن بازار خرسی و ظهور ارز پپه قورباغه (pepe) مانع از صعود فلوکی اینو شد. FLOKI چهارمین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار در زمان نگارش این مقاله بود.

پامپ قیمت بیت کوین و آلت کوین ها انرژی زیادی را به اکوسیستم FLOKI تزریق کرد. در حالی که تعداد کیف پول های منحصر به فرد درگیر در تراکنش های FLOKI افزایش یافت، جهش قابل توجهی در ایجاد کیف پول های جدید مشاهده شد.

مقایسه ارز فلوکی و پپه

تحلیل ارز فلوکی و بررسی هدف بعدی قیمت

فلوکی اینو در نمودار قیمت 12 ساعته صعودی به نظر می رسد. شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از منطقه اشباع خرید است که نشان دهنده فعالیت خرید قوی است. با این حال، معامله گران باید محتاط باشند زیرا تحولاتی مانند این می تواند منجر به اصلاح قیمت قابل توجهی در روزهای آینده شود.

شاخص OBV روندی صعودی را ایجاد کرده است که نشان می‌دهد سرمایه بیشتری وارد بازار شده است.

تحلیل چارت روزانه فلوکی اینو

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments